κείμενο από το ypodomes.com
Τελειώνει το πεντάχρονο σήριαλ με την δημοπράτηση για την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας στο κέντρο του Πειραιά. Με χτεσινή ανακοίνωση της εταιρείας έγινε γνωστό ότι η Κοινοπραξία J&P ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM είναι προσωρινός μειοδότης καθώς οι προσφυγές από άλλες εταιρείες στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έγιναν δεκτές.
Μέχρι το τέλος του έτους όπως είχε προβλέψει η ιστοσελίδα μας θα υπογραφεί και η σύμβαση κατασκευής ενώ στις αρχές του 2012 ξεκινούν οι κατασκευές δίνοντας happy end σε ένα σήριαλ που κράτησε 5 ολόκληρα χρόνια.
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ
Είναι το πρώτο έργο Μετρό σε Αθήνα- Θεσσαλονίκη που θα ξεκινήσει την δεκαετία που διανύουμε
Είναι το μοναδικό έργο Μετρό που έχει δημοπρατηθεί εδώ και 5 χρόνια στην Αθήνα
Είναι η επέκταση που θα φέρει για πρώτη φορά το Μετρό στις πυκνοκατοικημένες περιοχές του Πειραιά που μετριοπαθείς προβλέψεις κάνουν λόγο για επιπλέον 135.000 επιβάτες καθημερινά.
Είναι η πρώτη φορά που σταθμός του Μετρό (αυτός του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ) θα έχει τέτοιο βάθος στήριξης (περίπου 60 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης)
ΓΡΑΜΜΗ 3 Η «ΑΤΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ»
Με την επέκταση αυτή η Γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας γίνεται μια υπέρ- γραμμή με 27 σταθμούς και μήκος που αγγίζει τα 50 χιλιόμετρα. Θα ξεκινά από το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στα Σπάτα και περνώντας από τα Μεσόγεια, τα Βόρεια Προάστια, το Κέντρο της Αθήνας, τα Δυτικά Προάστια, θα καταλήγει στο λιμάνι και το κέντρο του Πειραιά, όντας μια πραγματική «Αττική Γραμμή».
ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ
Οι μελέτες που έγιναν όπως και η δημοπράτηση μιλούν για 5 χρόνια κατασκευών (60 μήνες). Οι γνωρίζοντες όμως των περιοχών του Πειραιά μιλούν για πολύ δύσκολη επέκταση με σαθρά εδάφη και μεγάλη προσοχή για τους δύο σταθμούς στο κέντρο του Πειραιά.
Ήδη ο ΟΛΠ για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του εργοταξίου που θα δημιουργηθεί στο λιμάνι ακριβώς στο ύψος της γέφυρας στο σταθμό Μετρό της γραμμής 1 έκανε εργασίες διαπλάτυνσης του ντόκου για να μπορούν ταυτόχρονα να λειτουργούν και οι ακτοπλοϊκές ανάγκες του λιμανιού.
Τα εργοτάξια που αναγκαστικά θα μειώσουν τους απαραίτητους χώρους θα επιφέρουν κυκλοφοριακή ασφυξία ιδιαίτερα στο κέντρο του Πειραιά στο σταθμό ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ που θα καταληφθούν μεγάλες εκτάσεις για τις ανάγκες του νέου τερματικού σταθμού.
Πίσω δεν πάνε και τα εργοτάξια που θα δημιουργηθούν σε όλη τη χάραξη του σφιχτού πολεοδομικά Πειραιά που θα μετατρέπουν την μετακίνηση σε κατόρθωμα. Φυσικά όλα αυτά είναι απαραίτητα για την έλευση του καλύτερου συγκοινωνιακού μέσου που διαθέτει η Αθήνα.
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ
Όταν με το καλό ολοκληρωθούν οι κατασκευές για την επέκταση του Μετρό από το Χαϊδάρι στο κέντρο του Πειραιά τότε οι μετακινήσεις θα γίνονται σε χρόνο ρεκόρ. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως η απόσταση μεταξύ των σταθμών του Κορυδαλλού και του Δημοτικού Θεάτρου θα γίνονται σε λιγότερο από 10 λεπτά, όταν σήμερα η ίδια απόσταση με λεωφορεία απαιτεί σε ώρες αιχμής ως και 45- 50 λεπτά. Ο σταθμός Αγία Μαρίνα (στο Χαϊδάρι) από τον σταθμό Πειραιά θα διανύεται σε περίπου 12 λεπτά όταν σήμερα σε ώρες αιχμής χρειάζονται ακόμα και 60 λεπτά με το λεωφορείο.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
1 σχόλιο:
Για ποιο λόγο η μπλέ γραμμή πάει στον πειραιά απο τη στιγμή που για αεροδρόμιο περνά και ο προαστιακός απο εκεί? Απο δυτικά Κερατσίνι πέραμα θα περάσει τίποτε και ποτέ?
Δημοσίευση σχολίου