κείμενο από το ypodomes.com
Με αργά αλλά σταθερά -πλέον- βήματα προχωρεί η επέκταση του μετρό προς Πειραιά. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της κοινοπραξίας J&P Αβαξ - Ghella SPA - Alstom Transport, ώστε να ανοίξει ο δρόμος για την κατασκευή του έργου που θα συνδέει για πρώτη φορά απευθείας το αεροδρόμιο με το λιμάνι.
Πρόκειται για την επέκταση της γραμμής 3 του μετρό από Χαϊδάρι (σταθμός Αγία Μαρίνα) προς Πειραιά. Το έργο, που έχει προϋπολογισμό 515 εκατ. ευρώ και αναμένεται να διαρκέσει πέντε χρόνια, περιλαμβάνει την κατασκευή σήραγγας 7,6 χλμ. και συνολικά έξι σταθμών στις περιοχές Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο. Οταν τεθεί σε λειτουργία θα εξυπηρετεί περισσότερους από 135.000 επιβάτες καθημερινά.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, τα 6,5 χιλιόμετρα της υπόγειας σήραγγας θα ανοιχτούν με τη βοήθεια μετροπόντικα, ενώ το υπόλοιπο με υπόγεια εκσκαφή. Ο μετροπόντικας αναμένεται να διανύσει τα πρώτα 171 μέτρα από το σημείο εισόδου μέχρι το φρέαρ Κομνηνού τον Ιούνιο του 2013. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, τα τελικά 460 μέτρα θα τα διανύσει τον Ιανουάριο του 2016. Η παράδοση του έργου υπολογίζεται να γίνει στις αρχές του 2017.
Βέβαια, αν όλα είχαν πάει σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα το έργο θα ολοκληρωνόταν εντός του 2013. Ο πρώτος διαγωνισμός για την επέκταση προς Πειραιά είχε προκηρυχθεί το 2006.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου