κείμενο από το ypodomes.com
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό Α.Ε. ενέκρινε με χθεσινή του απόφαση τα τεύχη του Β΄ σταδίου του διαγωνισμού του έργου της επέκτασης «Μελέτη, κατασκευή και θέση σε λειτουργία της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, RFP194/09».
Το αμέσως επόμενο διάστημα θα δοθούν στους τέσσερις διαγωνιζόμενους:
Εταιρεία : «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ»
Κοινοπραξία εταιρειών: «ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ - IMPREGILO - SELI - ANSALDO STS»
Κοινοπραξία εταιρειών: «ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - ALPINE BAU GMBH - FCC CONSTRUCCION S.A.»
Κοινοπραξία εταιρειών: «J&P - ΑΒΑΞ Α.Ε. - GHELLA S.P.A. - ALSTOM TRANSPORT S.A»
Η εταιρεία εκτιμά ότι το καλοκαίρι του 2012, πρόκειται να αρχίσουν οι εργασίες της κατασκευής της πρώτης επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, προς Καλαμαριά, έργο που θα αποτελέσει σημαντική εξέλιξη για την ανάπτυξη μέσου σταθερής τροχιάς που θα εξυπηρετεί το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
Η επέκταση προς Καλαμαριά θα έχει μήκος 4,8 χλμ. με 5 σταθμούς, 5 φρέατα εξαερισμού, δύο σήραγγες μονής τροχιάς και θα εξυπηρετεί περίπου 65.000 επιβάτες ημερησίως. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 522 εκατ. ευρώ.
«Οι περιφέρειες της Ευρώπης και η ΕΕ: Μια συμβιωτική Σχέση» – Εκδήλωση στον
Αστακό
-
Υπό την αιγίδα του Δήμου Ξηρομέρου και του Europe Direct – Περιφέρεια
Δυτικής Ελλάδας, το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Αριάν Κοντέλη» του ΕΛΙΑΜΕΠ
διοργανώνει εκδ...
Πριν από 2 ημέρες
2 σχόλια:
Όχι επέκταση προς Καλαμαριά, αλλά προς αεροδρόμιο. Ο τελικός στόχος πρέπει να είναι το αεροδρόμιο "Μακεδονία".
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΤΡΕΝΟΜΑΝΗΣ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ Η ΒΑΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ... ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
Δημοσίευση σχολίου