κείμενο από το ypodomes.com
Το Τραμ στην Αθήνα είναι ίσως το πιο αντιεμπορικό μέσο μαζικής μεταφοράς. Τα δρομολόγια μεταξύ Συντάγματος και Φαλήρου ή Γλυφάδας δεν είναι πάντα γεμάτα ενώ μόνο την καλοκαιρινή περίοδο το Τραμ κινείται με γεμάτους συρμούς. Αυτό συμβαίνει για δύο κύριους λόγους:
Ο πρώτος λόγος είναι το πολύ μικρό δίκτυο που από την μία δεν φτάνει στον Πειραιά αλλά στο Φάληρο αλλά και ο χρόνος που χρειάζεται κάποιος να μετακινηθεί με το Τραμ από το ένα άκρο στο άλλο. Ο δεύτερος λόγος είναι η σύγκριση του με το Μετρό που αδικεί το Τραμ καθώς το Τραμ «μπερδεύεται» μέσα στην κίνηση της πόλης ενώ το Μετρό κινείται ανενόχλητο στις ράγες του.
Εδώ και δύο χρόνια όμως προετοιμάζεται η μεγάλη αντεπίθεση του Τραμ με επεκτάσεις σε Αθήνα και Πειραιά που θα κάνουν το μέσο να μεγαλώσει ενώ στον αντίποδα τα λεωφορεία θα υποστούν και νέα μείωση στα δρομολόγια τους. Οι επεκτάσεις έχουν ως στόχο να μπουν σε περιοχές με υψηλή επιβατική κίνηση με ταυτόχρονη αναβάθμιση των περιοχών που θα διασχίζει.
ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2021
Η σημαντικότερη επέκταση που θα γίνει σε δύο φάσεις είναι προς τα Άνω Πατήσια. Αρχικά θα επεκταθεί από το Σύνταγμα μέχρι τη συμβολή Πατησίων και Αλεξάνδρας (Πλατεία Αιγύπτου) με ταυτόχρονη πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου.
Η επέκταση που θα ξεκινήσει ίσως και μέσα στο καλοκαίρι είναι από το Φάληρο στον Πειραιά, μία επέκταση που έχει καθυστερήσει εδώ και χρόνια. Αργότερα το μέσο αναμένεται να επεκταθεί σε πολλές περιοχές του Πειραιά όπως τα Καμίνια και η Φρεατίδα.
Επέκταση εν μέρει υπόγεια ετοιμάζεται για τις περιοχές του Κερατσινίου και του Περάματος ενώ θα καλύψει πυκνοκατοικημένες περιοχές που η μετακίνηση τους σήμερα μπλέκεται στους στενούς δρόμους μέχρι τον Πειραιά.
Στα Νότια ετοιμάζεται μία μικρή επέκταση από την παραλιακή Λεωφόρο Ποσειδώνος στον Άγιο Κοσμά στο σταθμό του Μετρό στην Αργυρούπολη στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Μελλοντικές σχεδιάζονται και νέες γραμμές με σημαντικότερες τις : Καλλιθέα- Συγγρού (σταθμός ΣΥΓΓΡΟΥ/ΦΙΞ) μέσω της Λεωφόρου Θησέως και τη γραμμή Σταθμός Λαρίσης-Πανεπιστημιούπολη μέσω της Λ. Αλεξάνδρας.
ΤΟ ΤΡΑΜ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΘΑ «ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΝ»
Όσο το Τραμ μεγαλώνει σε συγχρονισμό με το Μετρό τόσο οι λεωφορειακές γραμμές θα περιορίζονται σε δεύτερο ρόλο ενώ σε περίπου 15 χρόνια τα λεωφορεία θα έχουν σχεδόν αποκλειστικά τοπικό ρόλο.
Όσον αφορά το Τραμ με την απόκτηση προτεραιότητας στα φανάρια μέσα στον αστικό ιστό της πόλης θα μπορέσει να επιβάλλει τον δικό της ρυθμό στην πόλη και θα προσελκύσει επιβάτες στα δρομολόγια της.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
6 σχόλια:
Μου άρεσε η τελευταία παράγραφος που αναφερόταν στο "πράσινο κύμα"... Αυτό δεν ήταν να ενεργοποιηθεί το 2004; Χαχαχα :). Και μετά μας φταίνε οι ξένοι για το χάλι και την ξεφτίλα της χώρας μας.
Όπως σχεδιάστηκε το τραμ είναι μια παταγώδη αποτυχία. Ο παραλιακός διάδρομος πρέπει να επανασχεδιαστεί ως ελαφρύς προαστιακός με βελτίωση στην χάραξη, αλλαγή σιδηροτροχιών με άλλες "σιδηροδρομικού τύπου" και αραίωση των στάσεων, ώστε να βελτιωθεί η ταχύτητα. Λεφτά όμως μάλλον δεν υπάρχουν οπότε πιθανόν τα πράγματα να παραμείνουν ως έχουν (ή και να γίνουν χειρότερα...)
Το να περάσει τραμ από την Πατησίων είναι μεγάλη σπατάλη. Έχει μπει άραγε στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ που χρησιμοποιούν την Πατησίων κανένας αρμόδιος από αυτούς που έκαναν αυτή την πρόταση; Μάλλον όχι, διότι αν είχε μπει θα έβλεπε ότι η πλειονότητα των επιβατών είναι λαθρομετανάστες! Θα ήταν μεγάλη ανοησία λοιπόν να σπαταλήσουμε δεκάδες εκατομμύρια για τραμ σε αυτή τη διαδρομή. Εδώ κολλάει το "για το μουτζούρη μαγειρεύανε"!
Έχω βαρεθεί να γράφω ότι το τραμ υπήρξε μία αποτυχημένη ιδέα για το συγκρότημα της πρωτεύουσας. Οι θιασώτες του κάνουν ότι μπορούν για να δικαιώσουν τους εμπνευστές του σε βάρος της πόλης και των πολιτών. Το λεκανοπέδιο υστερεί σε ελεύθερους χώρους. Το να δεσμεύεις επιφανεικούς χώρους είναι έγκλημα. Αν τα κονδύλια που επενδύθηκαν στο τραμ είχαν επενδυθεί στο μετρό η απόδοσή τους θα ήταν πολλαπλάσια. Αλλά αυτό δεν το καταλαβαίνουν όσοι κατατρύχονται από ιδεοληψίες.
Να καταργήσουμε το μετρό αλλά και το τραμ και να βάλουμε παντού τρόλεϋ. Οπως έκανε κάποτε ο μεγάλος ηγέτης.
Δείτε λίγο τί γίνεται στον πολιτισμένο κόσμο. Δείτε πόσο αρμονικά λειτουργεί το τραμ σε ξένες πόλεις. Ζηλέψτε λίγο. Νοιώστε λίγο ηλίθιοι. Αναλογιστείτε ότι ίσως κάτι είναι στραβό στη λογική σας...
Πες τα ρε ανώνυμε .....
Θέλουνε παντού μετρό και από πάνω χώρο για το φετΙΧ μας ....
Δηλ. Λ. Σλάβης αν κάναμε μετρό αντί για τραμ ποιο θα ήταν το κέρδος μας ? Περισσότερος χώρος για ΙΧ ? Αφού ότι ελεύθερο υπάρχει στην επιφάνεια ή δρόμος θα είναι η (παράνομο συνήθως) parking …
Από όσα λέει η δημοσίευση μακάρι να κατασκευαστούν όλα και πολλά περισσότερα, με ΜΟΝΗ εξαίρεση την επέκταση του Πειραιά όπου έτσι όπως έχει σχεδιαστεί θα καταστρέψει κάθε προοπτική του μέσου στον Πειραιά (καλύτερα να μην γίνει καθόλου ώστε να γίνει στο μέλλον σωστά)... Χρειάζεται διπλή γραμμή στο κέντρο και αν αντιδρούν όσο θέλουν για το παράνομο parking που θα χάσουν ...
Δημοσίευση σχολίου