κείμενο από το ypodomes.com
Με πολύ μεγάλη ικανοποίηση είδαμε άλλο ένα μεγάλο «παγωμένο» έργο να παίρνει σάρκα και οστά και να τραβά προς κατασκευή. Το έργο της κατασκευής της νέας λιγνιτικής Μονάδας «Πτολεμαϊδα 5» είναι πλέον το μεγαλύτερο υπό κατασκευή αντικείμενο στην Ελλάδα, ξεπερνώντας το έργο κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Με 1,4 δις ευρώ αναμένεται να δώσει τεράστιες ανάσες στην κατεστραμμένη οικοδομική δραστηριότητα της Μακεδονίας και να βοηθήσει στην επιστροφή της χώρας στην ανάπτυξη. Το έργο αυτό αναμενόταν εδώ και ένα χρόνο να ξεκινήσει αλλά υπήρχαν πολύ σοβαρά προβλήματα χρηματοδότησης που τελικά ξεπεράστηκαν.
Το γεγονός επίσης είναι πως με την ολοκλήρωση του θα δώσει εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Εντυπωσιακό έργο, εντυπωσιακά μεγέθη, εντυπωσιακά τα αποτελέσματα.
Αυτό που μπορεί πια να παρατηρήσει κάποιος βλέποντας από «ψηλά» τα έργα είναι κάτι κινείται όλο και περισσότερο. Η καλή αρχή έγινε πέρυσι το Μάρτιο με την υπογραφή της επέκταση του Μετρό στον Πειραιά (μισό δις κόστος). Τον Σεπτέμβριο υπογράφηκε το έργο ανάπλασης του Φαληρικού Δέλτα (μισό δις ευρώ κόστος).
Εκτός από αυτά τα πολύ μεγάλα έργα υπάρχουν υπογραφές συμβάσεων και κατασκευές που πήραν μπρος ή ξεπάγωσαν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα έργα του Μαλιακού Κόλπου που άρχισαν ύστερα από 3 χρόνια παγωνιάς.
Καθημερινά λαμβάνουμε πολλά mail από αναγνώστες που ρωτούν πότε θα αρχίσουν προσλήψεις στα έργα, μας επισημαίνουν την δυσπιστία που έχουν για το αν τα έργα θα ξεκινήσουν ή αν θα τελειώσουν. Πολλές φορές είναι mail απόγνωσης που ζητούν κάποια λύση.
Θα σας παραθέσουμε ένα mail που λάβαμε πριν δύο μέρες και τα σχόλια δικά σας.. «πολλά έργα βλέπουμε αλλά όλα μένουν στο ΘΑ. Δεν βλέπω να ξεκινάει κανένα άμεσα, έχουμε βαρεθεί να τα ακούμε, και να τα διαβάζουμε, έως πότε αυτό το θα θα; Δυόμιση χρόνια είμαστε στην ανεργία, χρωστάμε κ στο διάολο, ας ξεκινήσουν επιτέλους, έλεος, ..Αλλά οι χορτάτοι δεν καταλαβαίνουν από πείνα. Νομίζουν ότι ο άνθρωπος είναι έπιπλο να μπει στην αποθήκη κ να βγει όταν μετά από χρόνια ξεκινήσουν τα έργα»
Από αυτό το βήμα εμείς προτείνουμε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών να ιδρύσει μία υπηρεσία και να κατευθύνει όλο αυτό τον κόσμο που μπορεί να βρει μία θέση εργασίας στα έργα τα οποία είτε ξεπαγώνουν είτε ξεκινούν είτε πρόκειται να ξεκινήσουν στο κοντινό μέλλον και να δημιουργήσουν ένα χρήσιμο data base.
Για να ξαναγυρίσουμε όμως στο θέμα μας, πρέπει να πούμε πως το οκτάμηνο της τρικκοματικής κυβέρνησης είναι ΦΑΝΕΡΑ το καλύτερο που έχουμε δει τα τελευταία 5 χρόνια και γίνονται πραγματικές κινήσεις προς την εξομάλυνση της κατάστασης και στον τομέα της κατασκευής και των έργων υποδομής.
Υπάρχουν πολλά όμως που πρέπει να γίνουν και κυρίως να φάνει το έργο στον κόσμο που η αγωνία έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα. Για αυτό το λόγο καλές οι συμβάσεις και οι υπογραφές (είναι άλλωστε η προϋπόθεση για να ξεκινήσει ένα έργο) αλλά αν δεν περάσει αυτό στον κόσμο και στην απασχόληση τότε πάλι εδώ θα είμαστε και θα μιλάμε για τα ίδια..
Με πολύ μεγάλη ικανοποίηση είδαμε άλλο ένα μεγάλο «παγωμένο» έργο να παίρνει σάρκα και οστά και να τραβά προς κατασκευή. Το έργο της κατασκευής της νέας λιγνιτικής Μονάδας «Πτολεμαϊδα 5» είναι πλέον το μεγαλύτερο υπό κατασκευή αντικείμενο στην Ελλάδα, ξεπερνώντας το έργο κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Με 1,4 δις ευρώ αναμένεται να δώσει τεράστιες ανάσες στην κατεστραμμένη οικοδομική δραστηριότητα της Μακεδονίας και να βοηθήσει στην επιστροφή της χώρας στην ανάπτυξη. Το έργο αυτό αναμενόταν εδώ και ένα χρόνο να ξεκινήσει αλλά υπήρχαν πολύ σοβαρά προβλήματα χρηματοδότησης που τελικά ξεπεράστηκαν.
Το γεγονός επίσης είναι πως με την ολοκλήρωση του θα δώσει εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Εντυπωσιακό έργο, εντυπωσιακά μεγέθη, εντυπωσιακά τα αποτελέσματα.
Αυτό που μπορεί πια να παρατηρήσει κάποιος βλέποντας από «ψηλά» τα έργα είναι κάτι κινείται όλο και περισσότερο. Η καλή αρχή έγινε πέρυσι το Μάρτιο με την υπογραφή της επέκταση του Μετρό στον Πειραιά (μισό δις κόστος). Τον Σεπτέμβριο υπογράφηκε το έργο ανάπλασης του Φαληρικού Δέλτα (μισό δις ευρώ κόστος).
Εκτός από αυτά τα πολύ μεγάλα έργα υπάρχουν υπογραφές συμβάσεων και κατασκευές που πήραν μπρος ή ξεπάγωσαν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα έργα του Μαλιακού Κόλπου που άρχισαν ύστερα από 3 χρόνια παγωνιάς.
Καθημερινά λαμβάνουμε πολλά mail από αναγνώστες που ρωτούν πότε θα αρχίσουν προσλήψεις στα έργα, μας επισημαίνουν την δυσπιστία που έχουν για το αν τα έργα θα ξεκινήσουν ή αν θα τελειώσουν. Πολλές φορές είναι mail απόγνωσης που ζητούν κάποια λύση.
Θα σας παραθέσουμε ένα mail που λάβαμε πριν δύο μέρες και τα σχόλια δικά σας.. «πολλά έργα βλέπουμε αλλά όλα μένουν στο ΘΑ. Δεν βλέπω να ξεκινάει κανένα άμεσα, έχουμε βαρεθεί να τα ακούμε, και να τα διαβάζουμε, έως πότε αυτό το θα θα; Δυόμιση χρόνια είμαστε στην ανεργία, χρωστάμε κ στο διάολο, ας ξεκινήσουν επιτέλους, έλεος, ..Αλλά οι χορτάτοι δεν καταλαβαίνουν από πείνα. Νομίζουν ότι ο άνθρωπος είναι έπιπλο να μπει στην αποθήκη κ να βγει όταν μετά από χρόνια ξεκινήσουν τα έργα»
Από αυτό το βήμα εμείς προτείνουμε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών να ιδρύσει μία υπηρεσία και να κατευθύνει όλο αυτό τον κόσμο που μπορεί να βρει μία θέση εργασίας στα έργα τα οποία είτε ξεπαγώνουν είτε ξεκινούν είτε πρόκειται να ξεκινήσουν στο κοντινό μέλλον και να δημιουργήσουν ένα χρήσιμο data base.
Για να ξαναγυρίσουμε όμως στο θέμα μας, πρέπει να πούμε πως το οκτάμηνο της τρικκοματικής κυβέρνησης είναι ΦΑΝΕΡΑ το καλύτερο που έχουμε δει τα τελευταία 5 χρόνια και γίνονται πραγματικές κινήσεις προς την εξομάλυνση της κατάστασης και στον τομέα της κατασκευής και των έργων υποδομής.
Υπάρχουν πολλά όμως που πρέπει να γίνουν και κυρίως να φάνει το έργο στον κόσμο που η αγωνία έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα. Για αυτό το λόγο καλές οι συμβάσεις και οι υπογραφές (είναι άλλωστε η προϋπόθεση για να ξεκινήσει ένα έργο) αλλά αν δεν περάσει αυτό στον κόσμο και στην απασχόληση τότε πάλι εδώ θα είμαστε και θα μιλάμε για τα ίδια..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου