Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Νέα παράταση για Υποθαλάσσια Σαλαμίνας, Λευκάδας και άξονα Ελευσίνα-Θήβα

κείμενο από το ypodomes.com
Νέα αναβολή τελικά θα έχουμε για την νέα γενιά έργων με παραχώρηση που αφορούν 3 έργα μεγάλης εμβέλειας. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com τα έργα που αφορούν:
1.την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Πέραμα  με κόστος 350εκ.ευρώ
2.την υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας με κόστος 50εκ.ευρώ
3.τον νέο οδικό άξονα Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη με κόστος 450εκ.ευρώ

Πήραν παράταση με απόφαση του Αναπλ. Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εγκρίθηκε η μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής Φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Α' Φάση των παραπάνω έργων για τον ερχόμενο Νοέμβριο. Η εξέλιξη αυτή ήταν αναμενόμενη καθώς όπως έχει δηλώσει με σαφήνεια το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών θέλει πρώτα να ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις για τους 4 παγωμένους αυτοκινητόδρομους και μετά  να ξεκινήσουν οι διαδικασίες δημοπράτησης για τα 3 νέα έργα.

Τα έργα αυτά έχουν ενεργοποιηθεί από πέρυσι όταν Υπουργός Υποδομών ήταν ο Βορίδης αλλά πήραν τρείς συνεχόμενες παρατάσεις για το καλοκαίρι, το φθινόπωρο και τις αρχές Απριλίου. Αυτή θα είναι η 4η συνεχόμενη παράταση για τα έργα και όλοι εύχονται να είναι και η τελευταία.

Τα έργα αυτά χαρακτηρίζονται στρατηγικά όχι τόσο γιατί είναι απολύτως αναγκαία κατασκευαστικά αλλά γιατί η ανταπόκριση που θα έχουν θα είναι μία ένδειξη για το γενικότερο κλίμα στο κατασκευαστικό γίγνεσθαι της χώρας. Να θυμίσουμε πως τα έργα θα κατασκευαστούν με την μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου που για πρώτη φορά βάζει στο παχνίδι και τις κατασκευαστικές εταιρείες δίνοντας λόγο και φωνή για τον τρόπο κατασκευής και λειτουργίας των έργων.

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΣΤΕΛΙΟΥ
Όμως εκτός από αυτά τα 3 έργα στη νέα γενιά έργων με παραχώρηση θα προστεθεί και το έργο κατασκευής του Αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου. Για όσους δεν θυμούνται το έργο είχε δημοπρατηθεί ατυχώς το Φθινόπωρο του 2011 αλλά  δεν υπήρξε ενδιαφέρον και η όλη διαδικασία πάγωσε.

Τώρα ο δρόμος ανοίγει πλέον και για αυτό το έργο που είναι πολύ πιθανό να το δούμε να «ζωντανεύει» το ερχόμενο καλοκαίρι με ζητούμενο την καλυτέρευση της γενικής εικόνας της χώρας για να υπάρχει και το σχετικό ενδιαφέρον.

Πάντως από το Υπουργείο Ανάπτυξης  είναι αρκετά αισιόδοξοι ότι τα θέματα ένα-ένα κλείνουν και μπορούν αυτά τα νέα έργα να προχωρήσουν σύντομα χωρίς περαιτέρω χρονικές καθυστερήσεις.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Allowing them to save on every aspect of your family's safe travel that may influence your budget so you can also work having a paphos car hire at the time of rental.

Also visit my website :: car hire paphos airport cyprus

Ανώνυμος είπε...

I was excited to find this site. I need to to thank you for your time due to this fantastic read!
! I definitely really liked every part of it and i also have you
book-marked to see new information in your web site.


Feel free to visit my blog ... get ex back

Ανώνυμος είπε...

If some one wants expert view about blogging and
site-building after that i advise him/her to pay a visit this
webpage, Keep up the nice work.

Feel free to surf to my web blog ... best way to get your ex girlfriend back

Ανώνυμος είπε...

This design is wicked! You certainly know how to keep a reader entertained.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost.

..HaHa!) Excellent job. I really loved what you had
to say, and more than that, how you presented it.

Too cool!

My webpage advice on guys

Ανώνυμος είπε...

It's amazing to pay a quick visit this web page and reading the views of all mates regarding this post, while I am also eager of getting experience.

Feel free to visit my web blog :: airbnb coupon code

Ανώνυμος είπε...

Instead it enhances the natural processes that take
place on the fetish side of club culture. How do you check that an Farmacia On Line
is great for the libido, but particularly Mediterranean mussels.
The Penis Monitor will be able to tell what type of man she will marry based upon the first bird that she sees on Valentine's Day.

my homepage; go right here

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα