κείμενο από το ypodomes.com
Φοβερό! Είναι λες και άνοιξε το κουτί της Πανδώρας και ξαφνικά οι αποκρατικοποιήσεις «ξετυλίγονται» η μία μετά την άλλη. Εταιρείες ΔΕΚΟ σφιχτά εναγκαλισμένες με το Κράτος για χρόνια, εκτάσεις, αρχίζουν και απομακρύνονται προς άγρα επενδυτών.
Σε μία εποχή που η αξία των πάντων στην Ελλάδα έχει πέσει στο ναδίρ κάνει δίκοπο μαχαίρι ή επενδυτική ευκαιρία υψηλού ρίσκου την προσπάθεια για να πουληθούν όλες αυτές οι εκτάσεις και οι εταιρίες «πρώην» αγαπημένες του Κράτους.
Αυτό όμως που θα δώσει προστιθέμενη αξία στην προσπάθεια επιστροφής της χώρας στην Ανάπτυξη είναι απλό. Επενδύσεις- επενδύσεις- επενδύσεις. Ο μονόδρομος αυτός περνά μέσα από την εκμετάλλευση χώρων, ανάπτυξη αεροδρομίων, αυτοκινητόδρομων, λιμανιών και αεροδρομίων.
Το Ελληνικό αναμφισβήτητα είναι το διαμάντι όλων των παραπάνω καθώς είναι ένα οικόπεδο-φιλέτο σε μία από τις καλές περιοχές της πρωτεύουσας. Άλλωστε αυτό δεν χάνουν ευκαιρία να το τονίζουν οι Υπουργοί που ασχολούνται ενώ πραγματικά βλέποντας κανείς τη θέση του είναι πράγματι η ναυαρχίδα των προς πώληση ακινήτων.
Εκεί κάπου εμπλέκεται και ο κατασκευαστικός κόσμος καθώς μία επένδυση που θα καλύψει έστω τα μισά από τα 6.500 στρέμματα του χώρου θα σημάνει μια κατασκευαστική Αναγέννηση άνευ προηγουμένου για την Αθήνα ίσως μεγαλύτερη και από αυτή της Προ-Ολυμπιακών Αγώνων εποχής.
Η έκρηξη που θα σημειωθεί λόγω αυτής της επένδυσης θα κυριαρχήσει για χρόνια στα κατασκευαστικά δρώμενα της Αττικής για αρκετά χρόνια. Θα συντηρήσει μεγάλες, μεσαίες και μικρές τεχνικές εταιρείες, θα δώσει αντικείμενο σε εκατοντάδες άμεσα ή έμμεσα επαγγέλματα με την κατασκευή ενώ με την ολοκλήρωση του θα αποτελέσει ευκαιρία για επενδύσεις και απασχόλησης για χιλιάδες κόσμου.
Το ίδιο αναμένεται να γίνει με την κατασκευή του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης που έχει και αυτή βαλτώσει στην οικονομική κρίση. Εκτός από αυτά τα δύο πολύ μεγάλα έργα επένδυσης σε Αττική και Κρήτη η Θεσσαλονίκη με τις υποδομές που δημιουργεί με το δίπτυχο λιμάνι + πόλη θα ανεβάσει τις επενδυτικές ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν όταν οι υποδομές αυτές θα λειτουργήσουν.
Μιλάμε για τις συγκοινωνιακές υποδομές, την μεγάλη αναβάθμιση του λιμένα με Μαρίνες, προβλήτες και την αναβάθμιση του κέντρου. Αναφορικά με την Περιφέρεια εδώ αναμένεται η έναρξη και πάλι των αυτοκινητόδρομων που με την κατασκευή τους θα δώσουν και πάλι δουλειά και απασχόληση σε τοπικές εταιρείες και εργαζόμενους.
Το μέλλον στην Περιφέρεια είναι η ανταγωνιστική ανάπτυξη της μέσα από το δίπολο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και η εκμετάλλευση της γης μέσα από την πράσινη ενέργεια και φυσικά τον πλούτο της γης.
Το μεγαλύτερο ατού της Περιφέρειας είναι η ομορφιά των περιοχών και η ανάπτυξη του σύγχρονου τουρισμού μέσα από πολλές διαφορετικές εκφάνσεις. Νεανικός τουρισμός, συνεδριακός, αγροτικός, εναλλακτικός και άλλες μορφές που όλες ταιριάζουν στο τουριστικό προφίλ της χώρας.
Αν ο κύκλος της μιζέριας και της αποδοχής της αποτυχίας σταματήσει και ξεκινήσει επιτέλους η προσπάθεια ανόρθωσης και πάλι του ηθικού μέσα από πραγματικές κινήσεις τότε μπορούμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου