κείμενο από το ypodomes.com
Εδώ και δύο μήνες έχει μπει στο ΕΣΠΑ το έργο της "ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΣΚΑ -ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ " στο επιχειρησιακό πρόγραμμα Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας. Είναι ένα από τα δυο σημαντικά Σιδηροδρομικά έργα της Αθήνας για την τελική μετατροπή των γραμμών από 2 σε τέσσερις καθώς και την λειτουργία σε καθεστώς ηλεκτροκίνησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες το έργο θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2011. Ο συνολικός προϋπολογισμός που μπήκε στο ΕΣΠΑ είναι 123.211.582, 03 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ). Η Αθήνα είναι μία από τις λίγες (ίσως η μόνη) Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που εξακολουθεί να εξυπηρετείται με πετρελαιοκίνητα τρένα. Θα πρέπει να πούμε πως το δίκτυο διαθέτει ηλεκτροκίνηση από τις 3 Γέφυρες και πάνω.
ΤΟ ΕΡΓΟ
Το έργο αφορά στην αποπεράτωση του προαστιακού Σιδηροδρόμου Αττικής στο τμήμα Τρεις Γέφυρες -Σκα και περιλαμβάνει τρία υποέργα. Το 1ο υποέργο αφορά την κατασκευή έργων υποδομής τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα μεταξύ Τριών Γεφυρών και Σκα, έργων υποδομής για την ολοκλήρωση του ΣΚΑ και άλλων απαιτούμενων έργων επιδομής, σηματοδότησης - τηλεδιοικησης, ηλεκτροκίνησης και σιδηροδρομικών σταθμών για την πλήρη λειτουργία των σιδηροδρομικών γραμμών στο τμήμα Τρεις Γέφυρες - Σκα- Νέο Αεροδρόμιο Αθηνών στα Σπάτα.
Το 2ο υποέργο αφορά σε εργασίες ΟΚΩ για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο στο τμήμα Τρεις Γεφυρες - Σκα. Τέλος το 3ο υποέργο αφορά σε αναγκαστικές απαλλοτριώσεις για τις ανάγκες
κατασκευής του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αττικής στο τμήμα Τρεις γέφυρες - Νότιες Αχαρνές.
ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΘΗΝΑ-3 ΓΕΦΥΡΕΣ
Εδώ πρόκειται για την εργολαβία που διαλύθηκε πριν λίγους μήνες και που διαρκούσε από το 2005 χωρίς όμως τελικά να δώσει ολοκληρωμένο αποτέλεσμα. Η ολοκλήρωση του τμήματος δεν θεωρείται δύσκολη καθώς από την προηγούμενη εργολαβία έχουν εγκατασταθεί οι κολόνες ηλεκτροκίνησης μέχρι και τον σταθμό του Πειραιά.
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να επικαιροποιηθούν οι μελέτες, τυχόν απαλλοτριώσεις να ολοκληρωθούν και να γίνει νέα δημοπράτηση για τις υπολειπόμενες εργασίες του τμήματος Πειραιάς-Αθήνα-3 Γέφυρες.
Είναι πάντως αδιανόητο 8 χρόνια μετά την έναρξη του Προαστιακού Σιδηρόδρομου να μην λειτουργεί στο βασικό τμήμα της πόλης η ηλεκτροκίνηση που έχει αφήσει τον σταθμό της Αθήνας με την μορφή εργοταξίου και τον σταθμό του Πειραιά σε επαρχιακό τερματικό σταθμό.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
2 σχόλια:
Κοροϊδεύουν χοντρά τον κοσμάκη οι πολιτικάντηδες και οι κρατούντες. Ακόμα υπάρχουν οι αφίσες στον σταθμό Λαρίσης με τις υπογειοποιήσεις των σιδ/κων γραμμών στην Σιώκου και σε μια σειρά άλλων οδών που τέμνουν τις σιδ/κες γραμμές. Τι έγινε; Τα κάμανε γαργάρα; Ποιος θα πληρώσει τον κλεμμένο χαλκό και ήδη πληρωμένο από τους φορολογούμενους πολίτες, καλωδίων ηλεκτροκίνησης μεταξύ Αχαρνών και Τιθορέας; Αλήθεια, κανένας υπουργός ή διοικητής στον ΟΣΕ δε φέρει καμιά ευθύνη; Πόσα μέτρα καλώδιο κλάπηκε από τα σπίτια τους; Αν οι πολιτικάντηδες δεν βρούνε ένα τρόπο να οδηγήσουν τον εαυτό τους στην δικαιοσύνη προκειμένου να δώσουνε λόγο για τα έργα και τις ημέρες που οδήγησαν την χώρα σε αυτό το μαύρο χάλι και μάλιστα σε περίοδο ειρήνης, με εισροές δισεκατομμυρίων ευρώ, τότε φοβούμαι ότι δεν είναι μακριά εκείνη η ημέρα που η οργή του λαού θα ξεχειλίσει το ποτήρι και ο καθένας θα πάρει το νόμο στα χέρια του...
Όσο οι κάφροι των Σεπολείων συνεχίζουν έτσι τπτ δεν θα ξεκολλήσει .....
Εδώ προτίμησαν να χαθεί ολόκληρος σταθμός (θα γινόταν πριν από την εθνική) για να γίνει η υπογειοποίηση και το πάρκινγκ που θένε από πάνω ...
Δημοσίευση σχολίου