κείμενο από το ypodomes.com
Άλλη μία χαμένη χρονιά για το Μετρό της Αθήνας φτάνει στο τέλος της. Το 2011 για τον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο της πόλης ήταν πραγματικά σκοτεινό, χωρίς φώτα στα τούνελ. Στον τελευταίο μήνα του έτους περιμένουμε το δράμα με τις εγκλωβισμένες επεκτάσεις να λάβει τέλος και ο συμβιβασμός με την εταιρεία Siemens να φέρει και το επιθυμητό τέλος σε μία ιστορία 3 σχεδόν ετών.
Η νέα εταιρεία που έχει στα χέρια της την τύχη της Αττικό Μετρό και του ΗΣΑΠ, η ΣΤΑΣΥ καλείται να δώσει ώθηση στο μέσο που αγαπήθηκε από τους Αθηναίους όσο κανένα. Νέα έργα μας περιμένουν και νέες απαιτήσεις για την μετακίνηση των τεσσάρων εκατομμυρίων κατοίκων αυτής της μεγαλούπολης. Ποιοι είναι οι στόχοι;
ΓΡΑΜΜΗ 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ
Το μεγάλο έργο που περιμένουμε μέσα στο 2012 είναι αυτό της υπογειοποίησης των γραμμών από το ΦΑΛΗΡΟ μέχρι τον τερματικό σταθμό του ΠΕΙΡΑΙΑ. Οι περιβαλλοντικοί όροι έχουν εγκριθεί, περιμένουμε την ολοκλήρωση της μελέτης, την ένταξη σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ και την δημοπράτηση του έργου στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Από αυτό το έργο θα μας προκύψει και ένας νέος σταθμός με την ονομασία ΚΑΜΙΝΙΑ ενώ ο Πειραιάς θα αποκτήσει μία ενιαία λεωφόρο που στην επιφάνεια θα την διασχίζει το Τραμ.
Από την άλλη μάλλον πρέπει να αποχαιρετήσουμε το μεγαλεπήβολο σχέδιο για την επέκταση από την Κηφισιά προς τον Άγιο Στέφανο καθώς το έργο μάλλον πάει στις Ελληνικές Καλένδες..
ΓΡΑΜΜΗ 2 ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ- ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Η γραμμή των «Αγίων» μετά την πολυπόθητη λύση με την Siemens θα αποκτήσει μέσα στο 2012 έξι νέους σταθμούς ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ στα δυτικά προάστια και ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΟΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ στα Νότια. Μετά από αυτές τις επεκτάσεις δεν περιμένουμε κάτι παραπάνω για το εγγύς μέλλον.
Κάποια στιγμή θα μας απασχολήσει η βόρεια επέκταση από την ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ στο ΙΛΙΟΝ με 3 σταθμούς. Με τα σημερινά δεδομένα δεν φαίνεται να προωθείται άμεσα. Το ίδιο και χειρότερο ισχύει για την νότια επέκταση από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ στη Γλυφάδα. Ίσως να δούμε αυτά τα έργα στην δεύτερη πενταετία του `10.
ΓΡΑΜΜΗ 3 ΑΙΓΑΛΕΩ- Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ- ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Η μεγάλη γραμμή του Μετρό της Αθήνας σε λίγα χρόνια. Τα ευχάριστα νέα είναι από το μέτωπο του Πειραιά καθώς η Κ/Ξ J&P ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM το επόμενο χρονικό διάστημα θα υπογράψουν και θα αρχίσουν τα έργα της επέκτασης της γραμμής προς τον Πειραιά. Θα είναι και το μοναδικό εν ενεργεία έργο επέκτασης του Μετρό στην Αθήνα το επόμενο διάστημα.
Οι σταθμοί που θα δημιουργηθούν είναι οι : ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ενώ το μήκος της γραμμής είναι 7,5 χιλιόμετρα. Μέσα στο 2012 θα δούμε όμως και την λειτουργία του σταθμού ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ως επέκταση της γραμμής από το ΑΙΓΑΛΕΩ με μήκος γραμμής 1,5χλμ. Σημαντικός σταθμός που θα λειτουργεί ως συγκοινωνιακή πύλη εισόδου από τους Δήμους Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας, Μαγούλας.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ 4 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ και κλάδος προς ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Η γραμμή «χταπόδι» που ξεκίνησε ως δύο παρακλάδια των γραμμών 2 και 3, μετετράπη σε μία ενιαία γραμμή με την χάραξη ενός «μεσαίου» τμήματος, πήρε το σχήμα U, απέκτησε δικό της παρακλάδι προς την Ηλιούπολη που την μεταμορφώνει σε Y και κανείς δεν γνωρίζει ποια θα είναι η συναρπαστική συνέχεια.
Έχουμε την εξαγγελία πως μέσα στο 2012 θα έχουμε την πρώτη δημοπράτηση για το τμήμα ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ- ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ. Στην αρχή μιλούσαμε για αρχές του 2012, μετά έγινε «εντός» του 2012, τώρα μιλάμε αν θα προλάβουμε τα τέλη του 2012. Πιθανότατα όμως να μην προλάβει να δημοπρατηθεί το επόμενο έτος καθώς οι μελέτες ακόμα τρέχουν.
Η γραμμή αυτή θα μας απασχολεί για περισσότερα από 15 χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί στα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Αν γίνει φυσικά η αρχή..
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου