κείμενο από το ypodomes.com
Ο Πειραιάς συγκοινωνιακά εδώ και πολλά χρονιά είναι σχεδόν αποκλεισμένος. Η χρονιά του 2012 θα έρθει να ανατρέψει τα δεδομένα καθώς τέσσερα μεγάλα έργα θα ξεκινήσουν και τρία νέα μέσα θα κατέβουν στο λιμάνι του Πειραιά. Μετρό, Τραμ και monorail έρχονται ..λιμάνι και τα εργοτάξια αναμένεται να «πνίξουν» την πόλη με στόχο όταν ολοκληρωθούν ο Πειραιάς να γίνει συγκοινωνιακός κόμβος αντίστοιχος με την Αθήνα.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΞΕΚΙΝΑ
Ένα πολύκροτο σήριαλ, αυτό της επέκτασης του Τραμ από το Φάληρο στο λιμάνι του Πειραιά ετοιμάζεται για happy end. Παρότι ό διαγωνισμός έχει βγάλει μειοδότη, υπήρχε δικαστική εμπλοκή λόγω προσφυγής. Οι πληροφορίες μιλούν για επίλυση σύντομα και υπογραφή της σύμβασης.
Τα έργα θα ξεκινήσουν άμεσα με διαδρομή από την Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Βασιλέως Γεωργίου, πλατεία Καραϊσκάκη (τερματισμός), Εθνικής Αντιστάσεως, και επιστροφή στο Φάληρο. Ο χρόνος ολοκλήρωσης τοποθετείται στο 2015.
Εκτός άλλων έρχονται τα πολύ μεγάλα έργα επέκτασης της γραμμής 3 και της υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ
MONORAIL ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
Το νέο μέσο που θα έρθει είναι το monorail. Το έργο θα δημοπρατηθεί το επόμενο διάστημα και τα έργα αν δεν υπάρξουν δικαστικές εμπλοκές τα έργα αναμένονται το δεύτερο εξάμηνο του 2011. Θα κατασκευαστεί σε ύψος 6 μέτρων και θα αποτελείται από δύο μόνες γραμμές (κατασκευασμένες πάνω σε γέφυρα) και 8 σταθμούς που θα «περικυκλώσουν» το λιμάνι. Το έργο πιθανολογείται να λειτουργήσει το 2015.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΕ ΠΕΙΡΑΙΚΗ, ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΕΙΟ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
Στον σχεδιασμό του Τραμ εδώ και καρό υπάρχει και το έργο επέκτασης του Τραμ στην Πειραϊκή και στο Κερατσίνι. Η επέκταση στην Πειραϊκή (Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα) συνδυάζεται και με τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του ΟΛΠ. Υπάρχει ήδη Προμελέτη για το έργο αυτό, αλλά ο σχεδιασμός του επανεξετάζεται από την «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.» σε συνεργασία με το Δήμο Πειραιά.
Όσον αφορά στην επέκταση προς Κερατσίνι, εξετάζεται επί του παρόντος η χάραξη του έργου και ως πλέον επιθυμητή εκδοχή υιοθετείται η υπόγεια χάραξη κατά μήκος του παλαιού τροχιοδρόμου Περάματος.
Μετά το υπόγειο τμήμα του έργου η χάραξη επανέρχεται επιφανειακά και συνεχίζει προς Πέραμα, ενώ εξετάζεται η δυνατότητα δημιουργίας και ενός κλάδου της γραμμής Πειραιάς-Κερατσίνι, ο οποίος να οδεύει από το λιμάνι προς Δραπετσώνα.
Τα ανωτέρω βρίσκονται υπό διερεύνηση αλλά περιμένουμε την ολοκλήρωση του σχεδιασμού, προκειμένου να προχωρήσουν βάσει αυτού οι μελέτες για την ωρίμανση του έργου (τοπογραφικά, γεωτεχνικές έρευνες, Προμελέτη, ΜΠΕ, Οριστική Μελέτη).
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
1 σχόλιο:
Πάλι πεταμένα εκατομμύρια ευρώ σε άχρηστα έργα! Βέβαια πιστεύω ότι το πολιτικό σύστημα που μας συνήθιζε για χρόνια τώρα να διασκορπά αλόγιστα τα εκατομμύρια ευρώ και εσχάτως να συμπιέζει μισθούς και συντάξεις, να πνίγει τους οικονομικά αδυνάτους με εξωφρενικούς και παράλογους φόρους και οδηγεί σε εξαθλίωση τους πολίτες του τελειώνει σύντομα με την οικονομική κατάρρευση, η οποία είναι υπόθεση ολίγων εβδομάδων. Οπότε οι πολιτικάντηδες αυτού του ρημαδιασμένου τόπου θα δώσουν λόγο στην δικαιοσύνη για τα έργα και τις ημέρες τους... Εξηγούμαι: 1. Μονορέιλ: Παντελώς άχρηστο έργο, πολύ υψηλού κόστους. Πολύ οικονομικότερη είναι: α.ανάπτυξη δικτύου τραμ διπλής γραμμής, εντός της ζώνης του λιμένος Πειραιώς, σε συνέχεια του υφισταμένου δικτύου ή αυτόνομου ανεξάρτητου δικτύου κανονικού ή μετρικού εύρους. Η μελέτη και το έργο είναι δυνατόν να είναι έτοιμα πολύ πριν την υλοποίηση οποιουδήποτε μονορέιλ και πολύ πιο οικονομικά. Επίσης η κατασκευή είναι πολύ πιο διακριτική από το μονορέιλ που απαιτεί κατασκευή εκτρωματικής γέφυρας 6m επί της περιμετρικής μετώπης του λιμένος αλλοιώνοντας προς το χείρον την όψη και ορατότητα προς την θάλασσα. Οι επιβάτες με αποσκευές κ.λπ. καλούνται να ανεβοκατέβουν προς και από τις υπερυψωμένες πλατφόρμες επιβίβασης, που εκτός από ταλαιπωρία είναι αδικαιολόγητη σπατάλη χρόνου. β.Ακόμα πιο οικονομική λύση είναι η κατασκευής διπλής μετρικής ή κανονικής σιδηροδρομικής γραμμής και αξιοποίησης του τροχαίου υλικού από την κατάργηση του σιδ/κου δικτύου. Το υλικό υπάρχει, τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά είναι σε θέση να το ανακατασκευάσουν, προσωπικό που δούλεψε αλλά και συντήρησε το τροχαίο υλικό υπάρχει και όλα μπορούν να γίνουν δίχως να εξαχθεί ούτε ένα ευρώ από την πατρίδα μας, 2.Η επέκταση του Τραμ από Πειραιά προς το Κερατσίνι/Πέραμα και ειδικά σε υπόγειο διάδρομο είναι τουλάχιστον άσκοπη και ισάξιας δαπάνης με την επέκταση του ΗΣΑΠ προς Κερατσίνι Πέραμα. Εμπορικά το πείραμα της επέκτασης του τραμ προς Κερατσίνι/Πέραμα είναι καταδικασμένο να αποτύχει καθώς η λεωφορειακή γραμμή 843 είναι ταχύτερη του βραδυκίνητου τραμ και όλοι θα το προτιμούν έναντι του άδειου τραμ. Η βουλή και οι υπουργοί που θα υπογράψουν την υλοποίηση ενός τέτοιου έργου θα είναι υπόλογοι για την διασπάθιση δημοσίου χρήματος σε ανούσια και ανώφελα πολυδάπανα έργα, αλλά και οι τράπεζες που θα τα χρηματοδοτήσουν να είναι σίγουρες ότι θα χάσουν τα χρήματά τους...
Δημοσίευση σχολίου