κείμενο από το ypodomes.com
Μπορεί να ακούγεται κλισέ όταν μιλάμε για «καυτό Σεπτέμβριο» αλλά με τις εξελίξεις που περιμένουμε αυτό το μήνα και ιδιαίτερα προς το τέλος, δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο του.
Μέσα στον Σεπτέμβριο όπως όλα δείχνουν θα οριστικοποιηθεί η νέα σύμβαση για τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα που θα πρέπει να κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων για να ξεκινήσει και πάλι η κατασκευή της.
Στις 30 Σεπτεμβρίου αναμένουμε τις δεσμευτικές προσφορές για τις 2 ομάδες των Περιφερειακών Αεροδρομίων της χώρας. Ο αναγεννημένος τουρισμός έχει παίξει καθοριστικό ρόλο και τώρα ο ανταγωνισμός αναμένεται σκληρός. Αν δεν έχουμε παρατάσεις, στις αρχές του 2015 θα έχουμε τους παραχωρησιούχους και λειτουργία υπό το νέο καθεστώς.
Στα τέλη Σεπτεμβρίου (και τις πρώτες μέρες του Οκτώβρη) περιμένουμε την ενεργοποίηση της νέας γενιάς έργων με παραχώρηση. Οδικός άξονας Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη και Υποθαλάσσιες σε Σαλαμίνα και Λευκάδα έρχονται για μία ακόμα φορά να πάρουν παράταση (6η στη σειρά αν δοθεί) ή τελικά θα ξεκινήσει η δημοπράτηση τους; Λίγες μέρες υπομονή και θα μάθουμε.
Μέσα στο Σεπτέμβριο περιμένουμε τις ανακοινώσεις για τη χρηματοδότηση του πρώτου τμήματος της νέας γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Σπουδαίο νέο για τους Αθηναίους που θα αποκτήσουν 7 νέους σταθμούς, ενώ και οι Γαλατσιώτες θα αποκτήσουν 2.
Μέσα στο Σεπτέμβριο περιμένουμε να ξεκινήσει το «τρύπημα» της σήραγγας Κλόκοβας, στις αρχές της Ιόνιας Οδού, αμέσως μετά το Αντίρριο. Σπουδαίο έργο μέσα σε ένα ακόμα σπουδαιότερο έργο που είναι ο αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού
Μπορεί να ακούγεται κλισέ όταν μιλάμε για «καυτό Σεπτέμβριο» αλλά με τις εξελίξεις που περιμένουμε αυτό το μήνα και ιδιαίτερα προς το τέλος, δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο του.
Μέσα στον Σεπτέμβριο όπως όλα δείχνουν θα οριστικοποιηθεί η νέα σύμβαση για τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα που θα πρέπει να κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων για να ξεκινήσει και πάλι η κατασκευή της.
Στις 30 Σεπτεμβρίου αναμένουμε τις δεσμευτικές προσφορές για τις 2 ομάδες των Περιφερειακών Αεροδρομίων της χώρας. Ο αναγεννημένος τουρισμός έχει παίξει καθοριστικό ρόλο και τώρα ο ανταγωνισμός αναμένεται σκληρός. Αν δεν έχουμε παρατάσεις, στις αρχές του 2015 θα έχουμε τους παραχωρησιούχους και λειτουργία υπό το νέο καθεστώς.
Στα τέλη Σεπτεμβρίου (και τις πρώτες μέρες του Οκτώβρη) περιμένουμε την ενεργοποίηση της νέας γενιάς έργων με παραχώρηση. Οδικός άξονας Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη και Υποθαλάσσιες σε Σαλαμίνα και Λευκάδα έρχονται για μία ακόμα φορά να πάρουν παράταση (6η στη σειρά αν δοθεί) ή τελικά θα ξεκινήσει η δημοπράτηση τους; Λίγες μέρες υπομονή και θα μάθουμε.
Μέσα στο Σεπτέμβριο περιμένουμε τις ανακοινώσεις για τη χρηματοδότηση του πρώτου τμήματος της νέας γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Σπουδαίο νέο για τους Αθηναίους που θα αποκτήσουν 7 νέους σταθμούς, ενώ και οι Γαλατσιώτες θα αποκτήσουν 2.
Μέσα στο Σεπτέμβριο περιμένουμε να ξεκινήσει το «τρύπημα» της σήραγγας Κλόκοβας, στις αρχές της Ιόνιας Οδού, αμέσως μετά το Αντίρριο. Σπουδαίο έργο μέσα σε ένα ακόμα σπουδαιότερο έργο που είναι ο αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου