κείμενο από το ypodomes.com
Αύριο θα διεξαχθεί η δημοπράτηση του τελευταίου τμήματος από την ΕΡΓΟΣΕ ξεκινά από τη ΧΘ 73,135 και καταλήγει έως την ΧΘ 79,750, ( από το Διακοπτό μέχρι τον Ελαιώνα). Το έργο προϋπολογισμού 93.800.000 ευρώ (χωρίς το ΦΠΑ) και χρόνου ολοκλήρωσης 30 μηνών (2,5 χρόνια) είναι το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο που δημοπρατείται τα τελευταία χρόνια. Εκτός από την κατασκευή των νέων διπλών σιδηροδρομικών γραμμών στο παραπάνω τμήμα συμπεριλαμβάνονται και όλοι οι νέοι σταθμοί και στάσεις στο τμήμα από το Κιάτο μέχρι την Ροδοδάφνη.
Συγκεκριμένα πρόκειται να κατασκευαστούν οι νέοι Σιδηροδρομικοί Σταθμοί: Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Αίγιο και οι Σιδηροδρομικές στάσεις: Νέο Διμηνιό Λυκοποριά, Λυγιά, Πλάτανος, Διακοπτό, Ελίκη.
Να σημειώσουμε ότι εδώ και χρόνια κατασκευάζεται το υπόλοιπο τμήμα από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη και αφορά τη συνολική μετατροπή της παλιάς γραμμής σε Διπλή Ηλεκτροκινούμενη Υψηλών Ταχυτήτων και περιλαμβάνονται σημαντικά τεχνικά έργα με σήραγγες , γέφυρες κλπ
Η ολοκλήρωση των εργασιών αυτού του έργου θα σημάνει και την επαναλειτουργία της γραμμής μέχρι την Ροδοδάφνη και αυτό υπολογίζεται ότι δεν μπορεί να είναι νωρίτερα από το 2014 ή το 2015. Η γραμμή δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δεν ολοκληρωθεί η τελευταία εργολαβία που δημοπρατείται τον Ιούνιο.
Για να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του τμήματος Κιάτο - Ροδοδάφνη απομένει πλέον η δημοπράτηση της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης που σαφώς θα ολοκληρωθεί μεταγενέστερα από τις εργασίες υποδομής , επιδομής και κατασκευής των σταθμών.
Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί κατά 50 % από το Β` Ταμείο Συνοχής (Κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικήςγραμμής στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη), Αριθμός Απόφασης 5701/24-12-2004 όπως τροποποιήθηκε με την5391/6-11-2006, και κατά 50 % από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
1 σχόλιο:
Αν κατάλαβα καλά για να φτάσει κάποιος με τον προαστιακό από τον Πειραιά στην Πάτρα θα πρέπει: α. να πάρει δηζελοκίνητο συρμό και να φτάσει ως το Σ.Κ.Α., β. να περπατήσει 200 m ως τον "οριζόντιο άξονα" του Σ.Κ.Α. για να πάρει τον ηλεκτροκίνητο συρμό προς...Ροδοδάφνη, γ. στην Ροδοδάφνη θα πρέπει να μετεπιβιβαστεί στον δηζελοκίνητο, μετρικό προαστιακό Άγιος Ανδρέας - Πάτρα - Ρίο - Ροδοδάφνη ώστε να φτάσει, επιτέλους, στο κέντρο των Πατρών. Βρίσκω πολύ χαριτωμένες τις μετεπιβιβάσεις. Κρίμα που δεν είναι και περισσότερες...
Δημοσίευση σχολίου