κείμενο από το ypodomes.com
Ένα από τα καταραμένα έργα του ΠΑΘΕ είναι το έργο της μετατροπής του Μαλιακού Κόλπου σε κλειστό αυτοκινητόδρομο στο τμήμα Νέα Κοίτη Σπερχειού- Α/Κ Ροδίτσας. Είναι ένα έργο που ξεκίνησε το 2006 με σκοπό να ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2009 (!!) και ..το ψάχνουμε ακόμα.
Η ανάδοχος εταιρεία ΑΤΤΙΚΑΤ δεν το έχει προχωρήσει ενώ τα τεράστια προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις το κράτησαν όμηρο. Μία ευχάριστη είδηση έρχεται όμως από το Υπουργείο Υποδομών και συγκεκριμένα με απόφαση από την υπηρεσία ΕΥΔΕ- Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ εγκρίθηκε η δέσμευση πίστωσης συνολικού ποσού 5.600.861,68 ευρώ για την αποζημίωση ακινήτων που έχουν απαλλοτριωθεί προκειμένου να κατασκευαστεί στο σημείο αυτό ο αυτοκινητόδρομος.
Το έργο είναι σταματημένο εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον ενώ και η ενημέρωση από το Υπουργείο Υποδομών για την τύχη τόσο αυτού του τμήματος όσο και του άλλου τελευταίου τμήματος που αφορά το τμήμα Αγία Μαρίνα Στυλίδας- Ράχες Φθιώτιδας είναι πως μετά την έκπτωση του αναδόχου θα υπάρξει επαναδημοπράτηση (χωρίς να έχει οριστεί το πότε) και πως και τα δύο έργα θα ολοκληρωθούν στα μέσα του 2013.
Θα πρέπει να σημειώσουμε πως με την ολοκλήρωση του όλο το πέταλο περνά στην διαχείριση της εταιρείας Κεντρική Οδός ΑΕ που είναι και η εταιρεία που θα διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο της Κεντρικής Οδού Ε-65.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ
Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή τμήματος του ΠΑΘΕ από την Νέα Κοίτη Σπερχειού έως το τέλος του Α.Κ. Ροδίτσας, στο οποίο περιλαμβάνονται,
α) η αρτηρία, μήκους περίπου 4,06km, ως διαπλάτυνση ή/και βελτίωση της χάραξης της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο.,
β) ο ανισόπεδος κόμβος Ροδίτσας (μορφής "τρομπέτας"), που εξυπηρετεί την σύνδεση της πόλης της Λαμίας με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.,
γ) οι παράπλευρες, οι εγκάρσιες οδοί και οι τοπικές οδοί,
δ) η αναδιευθέτηση της Νέας Κοίτης του Σπερχειού, από την εκβολή αυτού μέχρι τη Χ.Θ. 5+561 (περίπου 250m ανάντη του ΠΑΘΕ), η οποία Χ.Θ. ταυτίζεται με την Χ.Θ. 5+600 της υδραυλικής μελέτης,
ε) η αναδιευθέτηση της Τάφρου Λαμίας από τη εκβολή αυτής στην Νέα Κοίτη Σπερχειού (Χ.Θ. 0+000) έως τη Χ.Θ. 5+000,
στ) η αναδιευθέτηση τμήματος του χειμάρρου Ξηριά, μήκους περίπου 660m
ζ) η αποκατάσταση των επηρεαζόμενων έργων των αρδευτικών δικτύων Ανθήλης - Ροδίτσας.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου