κείμενο από το ypodomes.com
Μία νέα Κυβέρνηση προέκυψε από την πολιτική κρίση της περασμένης εβδομάδας. Η πορεία της χώρας δείχνει ακόμα πιο δύσκολη και πλέον έχουμε μπει στο «κέντρο του τυφώνα» της κρίσης. Η παύση σχεδόν στα πάντα είναι το πιο δυσάρεστο πράγμα που βιώνουν οι πολίτες εδώ και καιρό.
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δεν νοείται ανάπτυξη όμως χωρίς έργα. Στην σημερινή εποχή αντί να κινούμαστε επιθετικά με μεγάλα αναπτυξιακά και οραματικά έργα σταματάμε κάθε προσπάθεια. Τα έργα που εκτελούνται πλέον είναι ελάχιστα.
Το ΕΣΠΑ υπάρχει μόνο στα λόγια και κανένας δεν μπορεί να καταλάβει ποιος είναι ο τρόπος που θα επιστρέψει σε αναπτυξιακούς ρυθμούς αυτή η χώρα. Είναι πλέον πασιφανές ότι το πρόβλημα αρχίζει και ξεφεύγει από τα στενά όρια της Ελλάδας και το πρόβλημα μας γίνεται Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο.
Και όμως εδώ στη χώρα της κρίσης στρουθοκαμηλίζουμε. Δεν υπάρχει πρόβλημα, έργα πολλά γίνονται. Αυτή είναι η απάντηση που θα λάβουμε. Το θέμα όμως δεν είναι αν θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε ότι η κατάσταση στα έργα υποδομής αλλά τι ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ γίνεται.
Ποια είναι η πραγματικότητα; Μα αυτή που ζούμε καθημερινά. Οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες προσπαθούν πλέον μέσω έργων του εξωτερικού να σταματήσουν τις απώλειες από την ΜΗ παραγωγή έργων στην Ελλάδα.
Αυτό θα ήταν πολύ καλό αν εδώ στη χώρα μας υπήρχε αντικείμενο και τα έργα του εξωτερικού ήταν μια πετυχημένη επιχειρηματική πολιτική. Πλέον όμως για τις περισσότερες εταιρείες είναι μονόδρομος.
Το αποτέλεσμα είναι τραγικό. Ο κατασκευαστικός τομέας ο άλλοτε ισχυρός είναι ένα στην χειρότερη δυνατή κατάσταση. Όταν οι μεγάλες τεχνικές μας εταιρείες δεν έχουν αντικείμενο τότε η αλυσιδωτή αντίδραση είναι άμεση.
ΔΕΝ υπάρχουν υπεργολαβίες σε μικρότερες τεχνικές εταιρείες.
ΔΕΝ υπάρχει απασχόληση αλλά υπό- απασχόληση.
ΔΕΝ υπάρχει αγορά προμηθειών- υπηρεσιών σε δεκάδες επαγγέλματα που συνδέονται με την κατασκευή.
ΔΕΝ καταβάλλονται οι ανάλογοι φόροι και εισφορές
ΔΕΝ υπάρχουν κέρδη που να ανατροφοδοτούν τις επενδύσεις.
Το θαύμα είναι μια θρησκευτική λέξη η οποία έχει αντίκρισμα όταν αναφερόμαστε στο θείο. Δεν μπορούμε όμως να περιμένουμε το θαύμα για να επανέλθει η οικονομία μας σε ρυθμούς ανάπτυξης. Η ανάγκη έργων, μεγάλων και μικρών κλασσικών και σύγχρονων είναι απαραίτητη.
Θα το καταλάβουν άραγε;
Νίκος Καραγιάννης
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
1 σχόλιο:
Ανάπτυξη σοβαρή και σε σταθερή βάση, μπορούμε να έχουμε από τη ναυτιλία κατά βάση (ναυπηγήσεις, διαλύσεις, μετασκευές, επισκευές πλοίων).
Όλα τα άλλα, περί "ατμομηχανή οικονομίας η οικοδομή" και λοιπά γραφικά, μόνο γέλιο φέρνουν. Τα έργα υποδομής, είναι καλά όταν σχεδιάζονται για ευρύ εύρος χρηστών, με προοπτική στο μέλλον και διευκολύνοντας τις συνδυασμένες μετακινήσεις σε συνδυασμό με σύγχρονες, δίκαιες και ορθολογικές πολιτικές τιμολόγησης. Στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια μόνο για δρόμους και αεροδρόμια νοιαζόμαστε. Λιμάνια-ερείπια, σιδηρόδρομοι εγκατελειμμένοι και μετά απορούμε γιατί είναι ακριβές οι μετακινήσεις στο Ελλάντα!
Δημοσίευση σχολίου