κείμενο από το ypodomes.com
Μεγαλύτερο ποσοστό από τα έσοδα των διοδίων των αυτοκινητοδρόμων θα δώσει η ελληνική κυβέρνηση στις εταιρείες κατασκευής, καθώς η κυκλοφορία των οχημάτων έχει περιοριστεί, με αποτέλεσμα να μειωθούν τα έσοδα και «να μην βγαίνουν οι οικονομικοί υπολογισμοί των εταιρειών», δήλωσε ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Χορστ Ράιχενμπαχ σε συνέντευξη που παραχώρησε στον γερμανικό τηλεοπτικό σταθμό ZDF.
Στην ίδια συνέντευξη, ο κ. Ράιχενμπαχ επισημαίνει ότι η συμφωνία δεν αναμένεται να έχει επιτευχθεί πριν από το καλοκαίρι, δεδομένου ότι τον Μάιο θα προκύψει από τις εκλογές νέα κυβέρνηση, αλλά σπεύδει να τονίσει ότι μια αποτυχία θα έπληττε πολλές ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της οδοποιίας και απασχολούν 30.000 εργαζόμενους.
Σημειώνει δε ότι η Ομάδα του, σε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση, επεξεργάζεται σχέδιο που θα περιορίζει τους κινδύνους για τους πιθανούς επενδυτές.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικώς με το εάν η δουλειά του έχει γίνει πιο δύσκολη λόγω του αντιγερμανικού κλίματος στην Ελλάδα, ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης, εξηγεί ότι τώρα το έργο της Ομάδας αναγνωρίζεται περισσότερο, ενώ τονίζει ότι ο ίδιος δεν δέχθηκε ποτέ άμεση σωματική ή φραστική απειλή.
Ο κ. Ράιχενμπαχ αναφέρεται πάντως στην επιτυχία της ελληνικής κυβέρνησης να αυξήσει τα έσοδά της από οφειλές φόρων και την αποδίδει στην διαμόρφωση κεντρικής δομής στις Εφορίες και στον σχεδιασμό ως προς το πόσοι έλεγχοι θα γίνουν και πόσα έσοδα αναμένονται.
«Στο παρελθόν δεν συνέβαινε αυτό. Φέτος υπολογίζεται ότι θα εισπραχθούν 2 δισ. από οφειλές προηγούμενων ετών», δηλώνει και κληθείς να σχολιάσει το γεγονός ότι πολλές επιχειρήσεις κλείνουν καθημερινά, ο κ. Ραιχενμπαχ κάνει λόγο για αδιέξοδο, καθώς και οι τράπεζες βρίσκονται σε δεινή θέση.
Επισημαίνει ωστόσο ότι οι τράπεζες «δεν θέτουν στην διάθεση των επιχειρήσεων τα διαθέσιμα από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων χρήματα με τη μορφή δανείων και συχνά ζητούν εγγυήσεις πάνω από το πραγματικό ποσό της πίστωση.
1 σχόλιο:
Το ιδανικοτερο ειναι κρατικοποιηση των δρομων και να μην καθολου διοδια. Απ'τη στιγμη που πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας, δικαιουμαστε δρομους. Οι δρομοι ειναι κοινωνικο αγαθο.
Δημοσίευση σχολίου