κείμενο από το ypodomes.com
Τα σιδηροδρομικά έργα από την Τιθορέα μέχρι τον Δομοκό έχουν την δική τους ιστορία. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα έργα έτσι και αυτά περιλαμβάνουν καθυστερήσεις, υπερβάσεις και... κόντρες.
Πριν από μικρό χρονικό διάστημα ο πρόεδρος της ΔΑΚΕ Μηχανικών κος Π. Αμερικάνος είχε παρουσιάσει μέσα από το κανάλι Star Κεντρικής Ελλάδας την πρόοδο των έργων των 52 χιλιομέτρων που ξεκινούν από το Λιανοκλάδι, περιλαμβάνουν την μεγάλη σήραγγα στον Όθρυ και καταλήγουν στο Σιδηροδρομικό σταθμό του Δομοκού.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κος Αμερικάνος τα έργα στα περισσότερα τμήματα είτε προχωρούν με αργούς ρυθμούς είτε δεν ολοκληρώθηκαν με αποτέλεσμα να είναι αναγκαία μία «εργολαβία σκούπα» που θα μαζέψει όλες τις υπόλοιπες εργασίες προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτέλους το ένα από τα δύο υπολειπόμενα τμήματα για να έχουμε ένα σύγχρονο Σιδηροδρομικό Άξονα που να συνδέει την Αθήνα με την Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα μίλησε ανά τμήμα:
Εργολαβία από ΧΘ 0- ΧΘ 14 (κοντά στην περιοχή της Λυγιαρίας). Εκεί είχαμε ανάδοχο την εταιρεία Μηχανική. Τα έργα δεν ολοκληρώθηκαν και το έργο έχει σταματήσει. Τα υπολειπόμενα έργα θα μπουν μέσα στην εργολαβία σκούπα που πρόκειται να προκηρύξει στο μέλλον η ΕΡΓΟΣΕ.
Εργολαβία από ΧΘ 14- ΧΘ 25 που περιλαμβάνει τη σήραγγα Όθρυος. Το έργο έχει φτάσει σε ποσοστό ολοκλήρωσης 60% ενώ είναι σε διαδικασία απαιτήσεων. Αναφορικά με την πρόοδο του είπε πως το έργο προχωρά με αργούς ρυθμούς. Ήταν να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2011 αλλά θα παρθεί άλλη μια παράταση μικρή σε χρονική διάρκεια προκειμένου επιτέλους να ολοκληρωθεί ένα από τα πιο μακρόχρονα έργα στην Ελληνική κατασκευαστική ιστορία.
Εργολαβία από ΧΘ 25- ΧΘ 52 που καταλήγει στον Σ.Σ. Δομοκού. Το έργο έχει φτάσει στο 90% και τελειώνει τον Νοέμβριο του 2011. Απομένει μία μεγάλη γέφυρα που θα μπει και αυτή στην εργολαβία «σκούπα» της ΕΡΓΟΣΕ στο τέλος του έτους.
Το συνολικό ποσό για την εργολαβία σκούπα δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο ενώ σύντομα θα ξεκινήσει και το στρώσιμο της γραμμής.
Με τα σημερινά δεδομένα το τμήμα αυτό θα παραδοθεί μέχρι το 2015 και θα περιλαμβάνει 52 χιλιόμετρα διπλής και ηλεκτροκινούμενης γραμμής υψηλών ταχυτήτων που θα φτάνει σε ταχύτητες μέχρι και 200 χιλιόμετρα την ώρα μειώνοντας αρκετά την χρονοαπόσταση μεταξύ Αθήνας- Θεσσαλονίκης.
Αναφορικά με τα έργα του τμήματος Τιθορέα- Λιανοκλάδι που περιλαμβάνει και τη μεγάλη σήραγγα Καλλιδρόμου είπε πως και εκεί υπάρχουν προβλήματα αλλά αναμένεται η επίλυση τους στο επόμενο χρονικό διάστημα με την δρομολόγηση των υπολειπόμενων έργων.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου