Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 9 Μαΐου 2024

20 νέα μικρά οδικά έργα προχωρούν σε όλη την Ελλάδα - Δείτε σε ποιές περιοχές

 κείμενο από το ypodomes.com

Πλήθος νέων μικρών οδικών έργων προχωρούν σε όλη την Ελλάδα. Τα έργα αφορούν σε προκήρυξη διαγωνισμού ή έγκριση δημοπράτησης, ένταξη σε πρόγραμμα χρηματοδότησης, συμβάσεις εκπόνησης μελετών, αποφάσεις εγκρίσεως περιβαλλοντικών έργων (ΑΕΠΟ) ή υπογραφή των συμβάσεων για να ξεκινήσουν.

Δείτε τα 20 νέα οδικά έργα σε όλη την Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το ypodomes.com:

  • Υπεγράφη η σύμβαση για νέο οδικό έργο στη Ροδόπη. Πρόκειται για το έργο «Αρχαιολογικός χώρος βρύση Μουσά στη Χ.Θ. 13+960 έως όρια Ν. Έβρου στη Χ.Θ. 14+658». Ανάδοχος του έργου είναι η ΕΡΓΟΜΠΕΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΡΑΚΗΣ με δ.τ. ΕΡΓΟΜΠΕΤΟΝ Α.Β.Ε.Τ.Ε.Θ. και η τελετή υπογραφής της σύμβασης πραγματοποιήθηκε στις 29 Δεκεμβρίου 2023. Αναθέτουσα Αρχή είναι η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης, Διεύθυνση Τεχνικών Έργων. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Ξεκινά νέο οδικό έργο στην Κομοτηνή. Υπογράφηκε σήμερα, 19 Φεβρουαρίου 2024, στο Δημαρχείο Κομοτηνής από τον Δήμαρχο Κομοτηνής, Ιωάννη Γκαράνη και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρίας, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΤΕΒΕ, Αθανάσιο Πιατίδη παρουσία του Αντιδημάρχου, Δημήτρη Καρασταύρου και της Διευθύντριας Τεχνικών Υπηρεσιών, Δέσποινας Πάσσου, το έργο με τίτλο: «Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας Οδών Δήμου Κομοτηνής». Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου «Συντήρηση στηθαίων ασφάλειας και αποκατάσταση σήμανσης στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας ΠΕΑΑ» στην Αττική. Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι η Περιφέρεια Αττικής. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για οδικά έργα συντήρησης στην Αττική. Πρόκειται για το έργο «Συντήρηση ασφαλτοστρώσεων και επούλωσης λακουβών στο οδικό δίκτυο Π.Ε.Α.Α». Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι η Περιφέρεια Αττικής. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Στα σκαριά νέα οδικά έργα στην Ικαρία. Συγκεκριμένα, ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης, υπέγραψε χθες, 15.02.2024, παρουσία του Δημάρχου Φούρνων Κορσεών Δημήτρη Καρύδη και του Δημοτικού Συμβούλου Γλάρου Χριστόφορου, συμβάσεις για τρία οδικά έργα στο νησί. Δείτε λεπτομέρειες για τα έργα εδώ.
  • Ξεκινά νέο οδικό έργο στη Λέσβο. Εκτενέστερα, υπεγράφη την Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024 από τον Δήμαρχο Παναγιώτη Χριστόφα η σύμβαση μεταξύ του Δήμου Μυτιλήνης και της αναδόχου εταιρείας «ΔΟΜΗΣΗ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.» για την εκτέλεση του έργου «Βελτίωση Πρόσβασης σε γεωργική γη και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις στη Δ.Ε. Πλωμαρίου», παρουσία του Αντιδημάρχου Πλωμαρίου, Δημήτρη Μαλλιαρού, του Προϊσταμένου, Ανδρέα Παπαχριστοφόρου, και της Προϊσταμένης του Τμήματος Αναθέσεων & Διαγωνισμών, Κατερίνας Αραμπατζή, της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Δρομολογείται νέο οδικό έργο 4,6 εκατ. ευρώ στη Λέσβο. Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης υπέγραψε την Παρασκευή 1 Μαρτίου, με τον ανάδοχο παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Λέσβου Κώστα Αρώνη, του Αντιπεριφερειάρχη Τεχνικών Έργων Χρυσόστομου Χατζηκυριαζή και της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Μαρίας Τσακίρη, την Σύμβαση Κατασκευής του Έργου ”Επεμβάσεις Βελτίωσης Οδικής Ασφαλείας στο οδικό δίκτυο του Βόρειου και Νότιου Οδικού Τμήματος του Νομού Λέσβου”. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Προχωρά νέο οδικό έργο στην Κοζάνη. Αναλυτικά, για την κατασκευή του έργου «Συντήρηση εσωτερικής οδοποιίας Δήμου Σερβίων», με συνολικό προϋπολογισμό 600.000 ευρώ (με ΦΠΑ), υπέγραψε την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024, ο Δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου σύμβαση με τον ανάδοχο. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας / Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών Π.Ε. Φλώρινας, προκηρύσσει την με ανοικτή διαδικασία επιλογή αναδόχου, μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων, για την κατασκευή του έργου «Συντήρηση – Ασφαλτόστρωση Οδών στην Τ.Κ. Λεχόβου». Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Δημοπρατούνται 5 νέα οδικά έργα στην Ήπειρο. Στη συνεδρίαση της 20ης Φεβρουαρίου 2024 της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Ηπείρου, λήφθηκαν αποφάσεις σημαντικών έργων που αφορούν τη βελτίωση και τη συντήρηση των οδικών δικτύων της περιοχής. Ανάμεσα σε αυτά, εγκρίθηκε η δημοπράτηση πέντε έργων. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου «Οδικό κύκλωμα Μουργκάνας- Αποκατάσταση Ζημιών-Οριζόντια σήμανση». Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι η Δ/νση Τεχνικών Έργων Π.Ε. Θεσπρωτίας. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Ξεκινά νέο οδικό έργο στην Καρδίτσα. Ένα πολύ σημαντικό έργο αγροτικής οδοποιίας συνολικού προϋπολογισμού 750.000 ευρώ που αφορά σε αγροκτήματα και κτηνοτροφικές μονάδες που είναι χωροθετημένες στην περιοχή Καρδιτσομαγούλας – Μακρυχωρίου, βαίνει προς το στάδιο της τελικής υλοποίησης του. Ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Β. Τσιάκος, παρουσία του αρμόδιου αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Π. Σβερώνη υπέγραψε με τον ανάδοχο τη σύμβαση κατασκευής του έργου. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για οδικά έργα στο Ηράκλειο. Πρόκειται για το έργο «Βελτίωση Οδού Αϊτάνια – Επισκοπή, με κατασκευή τοιχίου αντιστήριξης» που χρηματοδοτείται από πιστώσεις του έργου με τίτλο «Βελτιώσεις – Συντηρήσεις – Διανοίξεις Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Π.Ε. Ηρακλείου για τα έτη 2020-2022». Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Τρείς συμβάσεις για την εκπόνηση σημαντικών μελετών που η υλοποίηση τους θα αναβαθμίσει οδικά την Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου, υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης. Ο προϋπολογισμός των μελετών ανέρχεται συγκεκριμένα στα 4 εκατ. ευρώ. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Πράσινο φως για νέο οδικό έργο στο Ρέθυμνο. Συγκεκριμένα, την έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων έλαβε το έργο για την κατασκευή και λειτουργία του έργου «Αποκατάσταση προσβασιμότητας επαρχιακής οδού Ασώματος – Ιερά Μονή Πρέβελη», στην Π.Ε. Ρεθύμνου Περιφέρειας Κρήτης. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Ξεκινούν έργα 3,55 εκατ. ευρώ στα Χανιά. Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, κατά την παρουσία του στη Π.Ε. Χανίων, υπέγραψε συμβάσεις για την αποκατάσταση ζημιών στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, οι οποίες προκλήθηκαν από τις θεομηνίες του 2019. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Το μεγαλύτερο πρόγραμμα οδικών παρεμβάσεων στην ιστορία των νησιών Δωδεκανήσων και Κυκλάδων, υλοποιείται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Μια ακόμη μεγάλη παρέμβαση που σκοπό έχει την βελτίωση της ασφάλειας του οδικού δικτύου των νησιών, περνά άμεσα στο στάδιο της υλοποίησης, μετά και την υπογραφή της εργολαβικής σύμβασης, από τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας. Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • “Πράσινο φως” δόθηκε για νέο οδικό έργο στην Ευρυτανία. Εκτενέστερα, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας χρηματοδότησε, δημοπράτησε και ήδη συμβασιοποίησε το έργο με τίτλο «Συντήρηση Ασφαλτοστρώσεων Οδικού Δικτύου ΠΕ Ευρυτανίας». Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Υπεγράφη σύμβαση για νέο οδικό έργο στην Εύβοια. Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός και ο Δήμαρχος Κύμης – Αλιβερίου Νίκος Μπαράκος συνυπέγραψαν προγραμματική σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Συντήρηση Δημοτικής Οδού ΚΛΙΜΑΚΙ – ΧΕΡΟΜΥΛΟΣ Δήμου Κύμης – Αλιβερίου». Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.
  • Ξεκινούν νέα οδικά έργα στην Φωκίδα. Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός υπέγραψε την απόφαση ένταξης των ακόλουθων έργων στο «Περιφερειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας 2021-2025» και στον Άξονα Προτεραιότητας «Οδική ασφάλεια». Δείτε λεπτομέρειες για το έργο εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα