κείμενο από το ypodomes.com
Τον επόμενο χρόνο, αν όλα πάνε καλά θα δούμε τον διαγωνισμό για το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Σύμφωνα με τις εξαγγελίες που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες το πρώτο τμήμα που θα κατασκευαστεί θα ενώσει το Γαλάτσι με το κέντρο της Αθήνας φτάνοντας μέχρι τον Ευαγγελισμό.
Αυτός ο διαγωνισμός θα είναι και ο πρώτος μετά από 3 χρόνια απραξίας για την αύξηση του δικτύου Μετρό στην πρωτεύουσα. Ουσιαστικά όμως θα είναι μετά από 6 χρόνια καθώς ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό από το Χαϊδάρι στον Πειραιά είναι από το 2006 και μετά από παλινωδίες επαναπροκηρύχθηκε το 2009 και ακόμα εκκρεμεί.
ΝΕΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό θα καλύψει περιοχές του Δήμου Αθηναίων και του Δήμου Γαλατσίου. Η αφετηρία θα είναι στο σταθμό ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ που λογικά θα λειτουργήσει και αμαξοστάσιο για τους συρμούς. Θα εξυπηρετεί επίσης (εν μέρει) κοντινές περιοχές όπως τα Πατήσια, το Ψυχικό, το Μαρούσι και τη Νέα Ιωνία.
Ο επόμενος σταθμός είναι το ΓΑΛΑΤΣΙ ο οποίος πιθανώς να οριοθετείται στο κέντρο της περιοχής επί των οδών Βεϊκου και Γαλατσίου και θα καλύπτει ένα πυκνοκατοικημένο σημείο της περιοχής. Ο τρίτος σταθμός θα είναι με την ονομασία ΚΥΨΕΛΗ και πιθανότατα να κατασκευαστεί στην Φωκίωνος Νέγρη και πρόκειται να γίνει ένας από τους πιο πολυσύχναστους σταθμούς του δικτύου. Να επισημάνουμε ότι η περιοχής της Κυψέλης θεωρείται ως μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Ευρώπης.
Ο επόμενος σταθμός θα κατασκευαστεί ακριβώς κάτω από την Ευελπίδων και θα ονομάζεται ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. Σύμφωνα με το χάρτη του Μετρό χωροθετείται επί των οδών Ευελπίδων και Μουστοξύδη στο πάρκο που υπάρχει και θα αποτελέσει το σταθμό που θα εξυπηρετεί φυσικά τα δικαστήρια της Αθήνας και τις παρακείμενες κατοικίες και επιχειρήσεις.
Ο 4ος σταθμός που θα κατασκευαστεί θα έχει την ονομασία ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ και όπως λέει και το όνομα του θα βρίσκεται επί της Λεωφόρου Αλεξάνδρας χαμηλά στην περιοχή του Πεδίου του Άρεως. Δυστυχώς αν και υπάρχει και σταθμός της Γραμμής 3 στην Λ. Αλεξάνδρας δεν θα υπάρχει σύνδεση με άλλο μέσο σταθερής τροχιάς και μεταξύ των δύο σταθμών θα είναι δυνατή η χρήση λεωφορείων και τρόλεϊ.
Μπαίνοντας στο κέντρο της Αθήνας η γραμμή 4 θα φτάσει στο σταθμό ΕΞΑΡΧΕΙΑ και όπως όλα δείχνουν θα κατασκευαστεί στην πλατεία Εξαρχείων. Πρόκειται για ένα σταθμό που θα εξυπηρετεί την ομώνυμη περιοχή των Εξαρχείων και στόχος θα είναι η εξυπηρέτηση κατοίκων και των πολυάριθμων φοιτητών αλλά και των επισκεπτών της περιοχής.
Ο 6ος σταθμός θα είναι και ο σημαντικότερος καθώς θα είναι σταθμός ανταπόκρισης, θα ονομάζεται ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ και φυσικά θα συνδέεται με τον ομώνυμο σταθμό της γραμμής 2. Το πιθανότερο σενάριο είναι να κατασκευαστεί όχι κάτω από τον σημερινό σταθμό αλλά δίπλα και η μετάβαση από τον ένα σταθμό στον άλλο να γίνεται με υπόγεια διάβαση.
Ο επόμενος σταθμός θα εξυπηρετεί την περιοχή του Κολωνακίου και πιθανότατα να είναι στην Πλατεία Κολωνακίου. Φυσικά θα ονομάζεται ΚΟΛΩΝΑΚΙ. Με αυτό το σταθμό θα εξυπηρετηθούν χιλιάδες κάτοικοι και ..καταναλωτές της περιοχής του Κολωνακίου.
Ο 8ος και τελευταίος σταθμός του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 θα είναι και σταθμός ανταπόκρισης με τη γραμμή 3 στον ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ. Εδώ το πιθανότερο είναι να βρίσκεται σε άλλο επίπεδο από το σταθμό της γραμμής 3.
Ο διαγωνισμός θα ξεκινήσει ?αν όλα πάνε καλά- σε ένα χρόνο και θα ολοκληρωθεί αν δεν υπάρξουν δικαστικές διαμάχες το 2013. Η ολοκλήρωση του υπολογίζεται 5-6 χρόνια αργότερα. Σύμφωνα με τις δηλώσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς η επόμενη δημοπράτηση θα αφορά το τμήμα ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΚΑΤΕΧΑΚΗ. Τρίτη κατά σειρά έρχεται η δημοπράτηση για το παρακλάδι προς Παγκράτι, Υμηττό και Ηλιούπολη ενώ θα ακολουθήσει η επέκταση προς Μαρούσι, Λυκόβρυση και Περισσό.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 4 εβδομάδες
1 σχόλιο:
Καλά νέα, αλλά γιατί να τελειώσει ο διαγωνισμός σε 1 χρόνο κι όχι άμεσα?
Επίσης σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η γραμμή Γαλάτσι - Ευαγγελισμός θα ειναι έτοιμη γύρω στο 2020... Πολύ καλό, αλλά ας γίνει και κάτι πιο άμεσο: πχ. επίγεια επέκταση στο κέντρο της λεωφόρου Κηφισίας, με ανισόπεδες διασταυρώσεις, σε αποκλειστική λωρίδα... Κάτι γρήγορο και αποτελεσματικό...
Δημοσίευση σχολίου