κείμενο από το ypodomes.com
Σημαντικές εξελίξεις θα έχουμε το επόμενο διάστημα στα δύο τελευταία έργα της αναβάθμισης του Μαλιακού Κόλπου σε κλειστό αυτοκινητόδρομο. Σύμφωνα με χτεσινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας euro2day.gr η εταιρεία Αττικάτ αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με αποτέλεσμα να ζητήσει από το Υπουργείο Υποδομών την αντικατάσταση της από άλλη τεχνική εταιρεία που θα ολοκληρώσει την εργολαβία Αγία Μαρίνα Στυλίδας- Ράχες.
Το πρόβλημα της τεχνικής εταιρείας είναι σύμφωνα με το δημοσίευμα οικονομικής φύσης και αφήνει ανεκτέλεστο υπόλοιπο για τη συγκεκριμένη εργολαβία περίπου 25.000.000 ευρώ. Το έργο δημοπρατήθηκε το 2007 ως το τελευταίο για την ολοκλήρωση του πετάλου του Μαλιακού Κόλπου και η ημερομηνία ολοκλήρωσης είχε οριστεί στον Σεπτέμβριο του 2010. Το έργο είχε κόστος 103.000.000 ευρώ.
Σήμερα η εργολαβία είναι προχωρημένη σε μεγάλο βαθμό και το αντικείμενο ενός πιθανού διαγωνισμού θα είναι η ολοκλήρωση του έργου ενώ ερωτηματικό παραμένει και το έργο της παράκαμψης Λαμίας. Θα πρέπει να επισημάνουμε πως το τμήμα του δρόμου Σκάρφεια- Ράχες ανήκει στην δικαιοδοσία του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑ-ΡΑΧΕΣ
Το συνολικό μήκους του έργου περιλαμβάνει 19,3χλμ αυτοκινητόδρομου. Όταν ολοκληρωθεί θα περιλαμβάνει 3 ανισόπεδους κόμβους σε Αγία Μαρίνα, Στυλίδα και Αχινό. Ο αυτοκινητόδρομος παρακάμπτει την σημερινή παραλιακή χάραξη και έχει επιλεγεί η διέλευση από τον ορεινό όγκο της περιοχής.
Για αυτό το λόγο έχουν προβλεφθεί (και είναι σε προχωρημένο βαθμό) 3 σήραγγες διπλού κλάδου συνολικού μήκους 3,4 χλμ, 4 κοιλαδογέφυρες συνολικού μήκους 1,8χλμ (οι τρείς είναι διπλού κλάδου και μία μονή), 1 γέφυρα στο ρέμα Βελλιά. Έχουν προβλεφθεί επίσης 3 άνω και 11 κάτω διαβάσεις.
NEA KOITH ΣΠΕΡΧΕΙΟΥ- Α/Κ ΡΟΔΙΤΣΑΣ
Ανάλογη εικόνα έχουμε και στο άλλο έργο που είχε ανατεθεί επίσης στην Αττικάτ, το «Νέα Κοίτη Σπερχειού- Α/Κ Ροδίτσας» . Το αντικείμενο σε αυτή την εργολαβία που είχε αρχικό προϋπολογισμό 94.000.000 ευρώ είναι η κατασκευή αυτοκινητόδρομου 4,1χλμ. Ο αυτοκινητόδρομος αποτελείται από δύο υποτμήματα: τη συναρμογή με το τμήμα Σκάρφεια-Θερμοπύλες και τμήμα 3,8 χλμ. που συνδέει με το επόμενο τμήμα Λαμία- Ράχες.
Θα κατασκευαστεί με μονόπλευρη διαπλάτυνση της Νέας Εθνικής Οδού προς τα δεξιά, με εξαίρεση ένα τμήμα 900 μέτρων που αποτελεί νέα χάραξη. Προβλέπεται επίσης η κατασκευή του Α/Κ Ροδίτσας. Πρόκειται για ένα τεράστιο κόμβο σε σχήμα τρομπέτας με πέντε κλάδους.
Στα υπόλοιπα αντικείμενα της ίδιας εργολαβίας η οποία έχει εγκαταλειφθεί εδώ και τουλάχιστον 2,5 χρόνια είναι η αναδιευθέτηση της κοίτης του Σπερχειού ποταμού (μήκους 5χλμ), η αναδιευθέτηση της Τάφρου Λαμίας (μήκους 4,5 χλμ), η κατασκευή τμήματος αυτοκινητόδρομου προς το Αντίρριο (μήκους 1χλμ) και η κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου μήκους 9χλμ.
Αυτό που περιμένουμε πλέον είναι η θέση του Υπουργείου Υποδομών και φυσικά η άμεση δημοπράτηση των τελευταίων εργολαβιών που μαζί με τα έργα στα Τέμπη ολοκληρώνουν μετά από 3 δεκαετίες εργασιών τον βασικό εθνικό άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 4 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου