κείμενο από το ypodomes.com
Στην αντεπίθεση πέρασε η διοίκηση του ΗΣΑΠ και με δικαστική απόφαση πέτυχε την ανάκληση της προσωρινής απόφασης διακοπής των έργων στο τμήμα των γραμμών μεταξύ Θησείου και Μοναστηρακίου.
Η απόφαση πάρθηκε χάρη στην επιχειρηματολογία που αναπτύχθηκε και που υποστηρίζει ότι τα έργα είναι απαραίτητο να συνεχιστούν για την ασφάλεια των επιβατών καθώς από το σταθμό του Μοναστηρακίου υπολογίζεται ότι διέρχονται σε καθημερινή βάση περίπου 90.000 επιβάτες.
Για όσους δεν γνωρίζουν η αρχή της υπόθεσης ήταν η εύρεση αρχαίου βωμού στο σημείο που γίνονται εργασίες αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Θησείο-Μοναστηράκι και προκάλεσε την αντίδραση μερίδας πολιτών.
Την περασμένη εβδομάδα έγιναν επεισόδια με κορυφαία την κατάληψη των γραμμών και την με προσφυγή που κατατέθηκε είχαν πετύχει προσωρινή διαταγή του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών για την απόφαση (με την έγκριση του ΚΑΣ) της κατάχωσης του βωμού των 12 Θεών.
Η κατάχωση θεωρήθηκε απαραίτητη αλλά και προσωρινή για την εύρυθμη λειτουργία και μετακίνηση των δεκάδων χιλιάδων επιβατών που χρησιμοποιούν αυτό το τμήμα της γραμμής. Μελλοντικά είχε προβλεφθεί η μελέτη πιθανής υπογειοποίησης των γραμμών.
Το σημαντικό πλέον είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες και να αποδοθεί και πάλι στο κοινό η γραμμή με την αναβαθμισμένη σήραγγα στο τμήμα Μοναστηράκι- Αττική. Από τον Ιούλιο που διακόπηκε σε αυτό το τμήμα η γραμμή οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι σε τριπλή μετεπιβίβαση για να φτάσουν από το Μοναστηράκι στην Αττική (και αντίστροφα) και να συνεχίσουν το ταξίδι τους.
Κανείς δεν γνωρίζει αν αυτό το σήριαλ συνεχιστεί με την επόμενη κίνηση από την πλευρά των πολιτών που αντιδρούν και με τον ΗΣΑΠ να μην ανακοινώνει με σαφήνεια το τι μέλλει γενέσθαι με τα έργα και την ολοκλήρωση τους.
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 4 εβδομάδες
5 σχόλια:
Επιτέλους πρυτάνευσε η λογική. Οι πέτρες ήταν θαμμένες για αιώνες και δεν έπαθαν τίποτα. Οι επιβάτες όμως ταλαιπωρούνται καθημερινά και χάνονται ανθρωποώρες.
Οι κύριοι που φωνάζουν μπορούν να πάνε να φτιάξουν ένα ναό σε δικό τους οικόπεδο για να λατρεύουν τους θεούς τους!
Όσο για την πρόταση να υπογειοποιηθεί η γραμμή, είναι μάλλον αστεία. Η περιοχή είναι γεμάτη αρχαία κι έτσι απ' όπου και να περάσει πάλι θα προσκρούσει σε κάτι που ενδιαφέρει τους αρχαιολάτρες!
Αγαπητέ Metrophile, το σχόλιό σου αυτό για τις "πέτρες", έρχεται να συμπληρώσει την εικόνα που έχω σχηματίσει για το άτομό σου, μέσα από τα αναρίθμητα σχόλια που έχεις κάνει στο εν λόγω ιστολόγιο.
Τι να πω, είσαι άξιος της μοίρας σου...
Aytos o Metrofilos einai sigoura o typos tou akratou neoellhna.
Με καλυπτει πληρως ο προηγουμενος σχολιαστης, εχω να μπω σε αυτη την ιστοσελιδα ενα χρονο περιπου, κι αυτο λογω ολων αυτων των μετροφιλων, τραμοφιλων και κατ'επεκτασιν ατακοφιλων.
Ποτε θα κοψει ο ελληνας τις ατακες, για ολα εχει μια ατακα...
Ο Θεος να δωσει.
Φυσικά και πέτρες είναι. Ας δείξει επιτέλους και κάτι σύγχρονο η Ελλάδα για το οποίο ειναι περήφανη, αντί να πιπιλάει την καραμέλλα ενός μακρινού χρονικά πολιτισμού, ο οποίος πολιτισμός έγινε γνωστός λόγω έργων και καινοτομιών, όχι λόγω νωχελικού εκθειασμού του παρελθόντος.
Πέτρες θέλουν τα κεφάλια σας...
Μάλλον εργολάβος είναι ο μετρόφιλος...
Ζω καθημερινά το δράμα του ΗΣΑΠ από μαρούσι ως πειραιά, το μόνο το οποίο δεν φταίει για τις καθυστερήσεις ειναι τα αρχαία αλλά τα συμφέροντα των εργολάβων και οι φοβεροί ρυθμοί τους - ας τελείωνε η γραμμή ως την Ομόνοια που ήταν απολύτως εφικτό να γίνει εδώ και μήνες - μήπως άλλαξε κάτι τώρα σε σχέση με τα αρχαία και σιγά σιγά προχωρούν το κομμάτι στην αττική?
Δημοσίευση σχολίου