κείμενο από το ypodomes.com
Μεγάλα σχέδια υπάρχουν πολλά για την ανάπτυξη στην Ελλάδα. Εδώ και καιρό ακούμε πολλά για επενδύσεις εδώ, επενδύσεις εκεί αλλά μέχρι σήμερα τα επενδυτικά σχέδια που έχουν υλοποιηθεί είναι λίγα.
Ακόμα και οι διαφημισμένοι διαγωνισμοί για το Θριάσιο ή το Αεροδρόμιο στο Καστέλλι πάνε από αναβολή σε αναβολή και από παράταση σε παράταση. Η αμφιβολία που εκφράζεται από πολλά δημοσιεύματα για το αν το χρέος τιθασεύεται επίσης αρχίζουν και πληθαίνουν.
Πριν από μερικές ημέρες παρουσιάστηκαν και τα οικονομικά στοιχεία του 2010 που δείχνουν μια μεγάλη κατηφόρα για τις τεχνικές εταιρείες. Το ίδιο ίσως και χειρότερο αποτέλεσμα αναμένεται να έχουμε το 2011. Η ανάπτυξη μένει στα χαρτιά τα εργοτάξια παγώνουν το ένα πίσω από το άλλο και το πιο απογοητευτικό είναι το πώς όταν φαίνεται να λύνεται ένα πρόβλημα δημιουργούνται δύο.
Το επόμενο διάστημα φαίνεται πως οι πολιτικές καταστάσεις θα είναι αυτές που θα υπαγορεύσουν και το τι θα γίνει με το μελλοντικό αναπτυξιακό σχέδιο για την Ελλάδα. Οι διαπραγματεύσεις για τους αυτοκινητόδρομους συνεχίζονται με τη διαρροή για τελική θετική έκβαση να είναι συνεχή.
Παρόλη τη φημολογία τελικά το κράτος φαίνεται πως θα αναλάβει ότι δεν μπορούν εταιρείες και τράπεζες για να ολοκληρωθούν αυτά τα τόσο σημαντικά αναπτυξιακά πλάνα. Στο Μετρό της Αθήνας η αναμονή γίνεται πλέον πολύχρονη με αποτέλεσμα οι εγκλωβισμένοι σταθμοί να παραμένουν κλειστοί αφαιρώντας έσοδα από την Αττικό Μετρό και τους επιβάτες να στερούνται των υπηρεσιών του τεχνολογικά προηγμένου Μετρό.
Όπως είπαμε έχουμε συνεχόμενες αναβολές σε σημαντικές επενδύσεις και στο Θριάσιο και στην Κρήτη για το νέο Αεροδρόμιο. Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα είναι και η κατάρρευση πολλών εν ενεργεία εργολαβιών που αφήνουν τα εργοτάξια μισά. Ένα παράδειγμα είναι η ηλεκτροκίνηση των σιδηροδρομικών γραμμών μεταξύ Πειραιά και Αχαρνών αλλά και το οδικό έργο του Διακονιάρη στην Πάτρα.
Και ενεργά εργοτάξια όμως όπως αυτό του Ακτίου-Αμβρακίας υπολειτουργούν καθώς οι απαλλοτριώσεις είναι ακόμα σε εξέλιξη, ένα χρόνο μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Όλο το σημερινό σκηνικό παρουσιάζει ένα μάλλον άσχημο κλίμα το οποίο επιδεινώνεται και από την άσχημη ψυχολογία που επικρατεί στη χώρα εδώ και πολλούς μήνες. Θα καταφέρει να αντιστραφεί; Είναι μάλλον και το πιο κρίσιμο ερώτημα αυτές τις μέρες..
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 4 εβδομάδες
3 σχόλια:
ΦΙΛΕ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΤΩΧΕΥΣΗ, ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10-15 ΧΡΟΝΙΑ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΛΛΑΔΑ...)
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τα θέματα που γράφονται στο Blog σου. Ειμαι κάτοικος Πειραιά και βλέπω μεγάλη καθυστέρηση στα αναγγελθέντα από πολύ καιρό σημαντικά για την Πόλη έργα όπως, Μετρο, τραμ, υπογειοποίηση γραμμών ΗΣΑΠ. Κάπου είχε γραφτεί ότι τα πρωτα εργοτάξια για το Μετρο θα εμπαιναν πριν το Πάσχα. Προχωρούν ή κόλησαν πάλι; Η διαρκης αναβολή τους έχει γεμίσει αμφιβολίες τους Πειραιώτες για την εξελιξή τους.
Θα πρότεινα να είμαστε λίγο υπομονετικοί. Αναφορικά με το πρώτο σχόλιο φίλε Ανώνυμε, ας μην επενδύουμε και εμείς στην καταστροφολογία. Φίλε από τον Πειραιά, το Μετρό για Πειραιά έχει ήδη ξεκινήσει. Μην ανησυχείς για τα εργοτάξια γιατί θα πρέπει να συνηθίσεις την παρουσία τους για πολλά χρόνια στο κέντρο του Πειραιά. Το τραμ θα το περιμένεις μετά το καλοκαίρι ενώ η υπογειοποίηση αργεί και πάει για τέλος 2012, αρχές 2013.
Δημοσίευση σχολίου