κείμενο από το ypodomes.com
Την 5η κατά σειρά συνάντηση-διεκδίκηση με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. στα γραφεία της εταιρείας Δρ. Χρήστο Τσίτουρα είχε ο Δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας κ. Λουκάς Τζανής, με εκπροσώπους της διοίκησης του Δήμου, στο πλαίσιο της διαρκούς διαβούλευσης ανάμεσα στο Δήμο και την εταιρεία, για την επέκταση του ΜΕΤΡΟ στη Δραπετσώνα και το Κερατσίνι.
Οι προπαρασκευαστικές ενέργειες του Δημάρχου και των εκπροσώπων της διοίκησης, φαίνεται καθαρά πια ότι ευδοκιμούν. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ θετικό κλίμα, ανταλλάχτηκαν απόψεις για το πώς θα αρθεί η αδικία και θα ενταχθούν η Δραπετσώνα το Κερατσίνι, στους αμέσως επόμενους στρατηγικούς σχεδιασμούς της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Ο κ. Τσίτουρας, υπερθεμάτισε του δίκαιου αιτήματος των κατοίκων για επέκταση Μέσου σταθερής τροχιάς στο Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα στις αμέσως επόμενες επεκτάσεις των γραμμών του μετρό και του τραμ.
Μάλιστα ο κ. Τσίτουρας παρουσίασε στον Δήμαρχο Κερατσινίου-Δραπετσώνας κ. Λουκά Τζανή την πρόταση για την κατασκευή σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα σύγχρονου υπογειοποιημένου, γρήγορου και φιλικού προς στο περιβάλλον ελαφρύ μετρό (LRT), το οποίο θα αποτελεί επέκταση του τραμ που θα καταλήξει από το Φάληρο στον Πειραιά και που σύμφωνα με έναν πρώτο σχεδιασμό των υπηρεσιών της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. θα καλύπτει μια απόσταση 4 χιλιομέτρων (πλήρως υπογειοποιημένη) και θα ακολουθεί περίπου τη διαδρομή, που ακολουθούσε το παλιό παραδοσιακό ΤΡΑΜ που κατέληγε στο Πέραμα.
Συμφωνήθηκε ότι θα συνεχιστεί η αγαστή συνεργασία των δύο πλευρών, θα γίνουν από κοινού συναντήσεις με το αρμόδιο Υπουργείο και την Περιφέρεια, για να δρομολογηθεί όσο το δυνατόν πιο σύντομα η δημοπράτηση και η σύνταξη των σχετικών μελετών, ώστε το έργο να ενταχθεί στο επόμενο ΕΣΠΑ, ενώ ο κ. Τσίτουρας δεσμεύτηκε ότι εντός των επόμενων δύο μηνών οι υπηρεσίες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. θα ξεκινήσουν σχετικές τοπογραφικές μελέτες.
Ο Δήμαρχος Κερατσινίου- Δραπετσώνας κ. Λουκάς Τζανής ανέφερε μεταξύ άλλων:
«Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι τα αντανακλαστικά της διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. μας εξέπληξαν, αφού ήδη έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες, ώστε να δημιουργηθεί το τελικό σχέδιο της επέκτασης του MEΤΡΟ, προς το Κερατσίνι και την Δραπετσώνα. Ήμασταν εξαρχής εναντίον κάθε σχεδιασμού υπέργειου ΤΡΑΜ, το οποίο θα ΧΩΡΙΣΕΙ την πόλη στη μέση και αποτελεί το πιο αργό μεταφορικό μέσο σταθερής τροχιάς.
Το ελαφρύ ΜΕΤΡΟ έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσει πολύ μεγάλες ταχύτητες, εφάμιλλες με εκείνες του ΜΕΤΡΟ, το οποίο εκτός όλων των άλλων, στοιχίζει λιγότερα χρήματα, θα κατασκευαστεί πολύ πιο γρήγορα και θα προσφέρει περισσότερους σταθμούς επιβίβασης σε όλη του την διαδρομή. Επομένως όλα βαίνουν σύμφωνα με τον σχεδιασμό μας και τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις.
Το ΜΟΝΟ που χρειάζεται είναι η βούληση της Πολιτείας, ώστε να βρεθεί το σχετικό κονδύλι, το οποίο είναι απειροελάχιστο, σε σύγκριση με την εξυπηρέτηση που θα προσφέρει σε 200.000 κατοίκους κι εργαζόμενους του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας».
Λαϊκές αγορές: Οι πωλητές δεν χρειάζονται αποδεικτικό φορολογικής και
ασφαλιστικής ενημερότητας για τις άδειες
-
Καταργείται με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, η
υποχρέωση των πωλητών λαϊκών αγορών να προσκομίζουν αποδεικτικό φορολογικής
και ασφαλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
2 σχόλια:
Εγώ ως Μετρόφιλος θα προτιμούσα βαρύ μετρό, αλλά από το ολότελα...
Για ακόμη μια φορά προσπαθούν να κοροϊδέψουν τον φτωχό κόσμο της Δραπετσώνας - Κερατσινίου - Περάματος με ανοησίες του τύπου "υπογειοποιημένο τραμ". Κύριοι σοβαρευθείτε επιτέλους και εκπονείστε ΑΜΕΣΑ μελέτη επέκτασης της γραμμής "1" είτε από το νέο Φάληρο, είτε από τον Πειραιά προς Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Πέραμα και σταματήστε νε παίζετε το αγαπημένο σας πολιτικό χαρτοπαίγνιο εδώ παπάς, εκεί μετρό, αλλού υπόγειο τραμ πάρτε τελικά επέκταση του επιγείου τραμ το 2040! Μάλιστα δε θα πρέπει μελέτη και δημοπράτηση να γίνουν με ρυθμό υπερεπείγοντος προκειμένου οι επεκτάσεις από Χαϊδάρι προς Πειραιά και από Νέο Φάληρο/Πειραιά προς Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Πέραμα να εκτελεστούν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ! Οι επεκτάσεις προς τα δυτικά του Πειραιά θα είναι πάντοτε πλήρεις κόσμου, θα ανακουφίσουν κατά πολύ τους υπερκεκορεσμένους δρόμους, ειδικά του κέντρου του Πειραιά και θα δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη που τόσο ανάγκη έχουν αυτές οι περιοχές. Ούτε "βαρύτερα" τραμ, ούτε ελαφρύτερα "μετρό", ούτε ελαφρύτερα μυαλά. Συμπεριφερθείτε στους κατοίκους του Πειραιά και των δυτικών συνοικιών του όπως συμπεριφέρεστε και στους κατοίκους των βορείων προαστίων στους οποίους δεν αντιπροτείνετε άλλες ελαφρότητες μετρό, αλλά την επέκταση του δικτύου. Στο Κερατσίνι - Πέραμα έχετε έναν ακόμη λόγο να το πράξετε αφού εσείς οι ίδιοι αναίτια καταργήσατε την ηλεκτροκίνητη προαστιακή σιδ/κη σύνδεση Πειραιά - Περάματος και όχι "τραμ Περάματος".
Δημοσίευση σχολίου