Η Γραμμή 1 του Μετρο (γνωστή και ώς Ηλεκτρικός) στα πλαίσια αναβάθμισης και επέκτασης του Δικτύου αποφάσισε:
Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργού Μεταφορών στις 16/11/06 η διαδρομή από το σταθμό Φάληρο ο οποίος θα υπογειοποιηθεί μέχρι τον τερματικό σταθμό Πειραιά προκειμένου να δημιουργηθεί χώρος για την επέκταση του Τραμ προς το κέντρο του Πειραιά και στο ενδιάμεσο της διαδρομής και συγκεκριμένα στο ύψος του Κεράνη θα κατασκευαστεί και ένας επιπλέον σταθμός που θα ονομάζεται ΚΑΜΙΝΙΑ. Ήδη η μελεέτη έχει ξεκινήσει και το έργο αυτό προβλέπεται να ξεκινήσει να κατασκευάζεται στις αρχές του 2009 και να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2010. Επίσης ξεκινούν μελέτες για επέκταση από τον τελικό σταθμό Κηφισιά (που θα γίνει υπόγειος) μέσω της Λεωφόρου Τατοΐου προς Νέα Ερυθραία μέχρι τον Άγιο Στέφανο.
Η πρώτη φάση μάλλον θα ολοκληρωθεί περί το 2015 με κόστος 500 εκ. € με δυνατότητα μεταφορά 100.000 επιβατών. Η δεύτερη φάση είναι από το Καστρί μέχρι τον Άγιο Στέφανο και σύνδεση με τον τοπικό σταθμό του ΟΣΕ και του Προαστιακού με κόστος 250 εκ. € και ολοκλήρωση περί το 2018.
Πρώτο τμήμα 6,5 χλμ: Υπογειοποίηση Σταθμού Κηφισιάς, 1.Υπόγειος Σταθμός επί της Τατοΐου στο Α.Ο Κηφισιάς, 2.Υπόγειος Σταθμός στην τριγωνική νησίδα πλησίον της διασταύρωσης Τρικούπη και Θησέως (Νέα Ερυθραία), 3.Υπόγειος Σταθμός παράπλευρα της Θησέως συμβολή Αγ. Σαράντα κ Ισμήνης (Καστρί), 4.Υπόγειος Σταθμός στο 20ο χλμ Αθ.- Λαμίας 1.100 μέτρα πριν τη γέφυρα του ΟΣΕ.
Δεύτερο τμήμα 4,6χλμ: 5.Υπόγειος Σταθμός 150 μέτρα εσωτερικά της Λεωφόρου Μαραθώνος στην Κοινότητα Άνοιξης, 6.Υπόγειος Σταθμός παράπλευρα του σημερινού Σταθμού του ΟΣΕ Άγιος Στέφανος.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου