Το τρένο στη σημερινή εποχή και μετά απο αρκετά χρόνια απαξίωσης φαίνεται να κερδίζει σιγά σιγά το χαμένο χρόνο. Σε μια προσπάθεια που γίνεται απο τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ τα τελευταία 10χρόνια έχει καταφέρει να αναβαθμίσει μεγάλο κομμάτι του απαρχαιωμένου σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μας. Ομολογουμένως έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες με κυριότερες την ανάπτυξη διπλου διαδρόμου στον άξονα Πάτρα-Αθήνα- Θεσσαλονίκη -Εύζωνοι. Τα περισσότερα τμήματα έχουν ολοκληρωθεί και παραδοθεί ενω μένουν ακόμα τα τμήματα Κιάτο- Αίγιο- Ροδοδάφνη που αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το 2009 το τμήμα Ροδοδάφνη- Πατρα που θα δοθεί 2 χρόνια αργότερα και το τμήμα Τιθορέα- Λιανοκλάδι-Δομοκός το οποίο θα παραδοθεί κατά τμήματα απο το 2009 εως το 2012 με τη σημαντικότερη σήραγγα τςη Ελλάδας μήκους 11χλμ μέσα απο της οροσειρά του Ορθρεος. Ακολούθως 1-2 χρόνια αργότερα θα ολοκληρτωθεί και η ηλεκτροκίνηση του δικτύου επιτρέποντας σε ηλεκτροκίνητα τρένα να αναπτύσουν ταχύτητες μέχρι και 160χλμ την ώρα.
Μετά το τέλος των έργων η απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα διανύεται σε 3,5 ώρες και η απόσταση Αθήνα -Πάτρα σε κάτι λιγότερο απο 2 ώρες.
Τα μεγαλόπνοα σχέδια του μέλλοντος είναι η Σιδηροδρομική Εγνατία καθώς και ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας που θα ενώσει σιδηροδρομικά τα Ιωάννινα με την Άρτα το Αγρίνιο το Μεσολλόγγι το Αντίρριο το Ριο την Πάτρα τον Πύργο και την Καλαμάτα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου