Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Ελληνικό: Προχωρά η υπογειοποίηση Ποσειδώνος-Νέοι διαγωνισμοί για Πύργους και mall σε Βουλιαγμένης-Άγιο Κοσμά

κείμενο από το ypodomes.com

Σε πλήρη εξέλιξη είναι τα έργα υποδομών στο Ελληνικό ενώ προετοιμάζονται διαγωνισμοί ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ για τα δύο μεγάλα mall σε Βουλιαγμένης και Άγιο Κοσμά. Το Ελληνικό δείχνει πλέον πολύ περισσότερο ως εργοτάξιο σε σχέση με έξι μήνες πριν ενώ σε πολλά σημεία του ακινήτου υπάρχει δραστηριότητα ακόμα και αν αυτή δεν είναι αμιγώς κατασκευαστική. Σε δημοσιογραφική ξενάγηση παρουσιάστηκαν όλα τα σημεία του ακινήτου ενώ ακολούθησε κουβέντα με τον επικεφαλής της Lamda κ.Οδυσσέα Αθανασίου.

Η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος

Το πιο σημαντικό στοιχείο αυτή την εποχή είναι η κατασκευή του υπογειοποιημένου τμήματος της Λεωφόρου Ποσειδώνος, μέρος των έργων υποδομής που εκτελεί για λογαριασμό της Lamda η ΑΒΑΞ. Η υπογειοποίηση έχει ξεκινήσει και τα χωματουργικά είναι σε πλήρη εξέλιξη. Το έργο γίνεται με την τεχνική του cut and cover και ήδη στα πρώτα 250 μέτρα σε μήκος έχει επιτευχθεί το τελικό βάθος που είναι τα 10 μέτρα.

Το επόμενο διάστημα αυτό που θα γίνει είναι η εκκίνηση της κατασκευής. Το υπογειοποιημένο τμήμα θα κατασκευαστεί επιτόπου με "κουτιά" τα οποία στην τελική τους μορφή θα αποδώσουν 3 λωρίδες ανα ρεύμα κυκλοφορίας, όπως δηλαδή είναι και σήμερα στο υφιστάμενο τμήμα. Η ταχύτητα του υπόγειου τμήματος θα είναι μέχρι 70 χλμ/ώρα.

Στο σύνολο της η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος θα έχει μήκος 1500 μέτρα εκ των οποίων τα 1.300 θα είναι το υπόγειο τμήμα και τα υπόλοιπα οι προσβάσεις. Όπως ανέφεραν στελέχη της Lamda όταν ολοκληρωθεί το έργο δεν θα χρειαστεί να διακοπεί η κυκλοφορία της Λεωφόρου και θα επιλεχθεί ένα βράδυ για να "κουμπώσει" ο υφιστάμενος άξονας με το νέο υπογειοποιημένο τμήμα του.

Αναφορικά με την τύχη του σημερινού ανοιχτού οδικού τμήματος, αυτό θα δεχθεί κάποιες μετατροπές. Από τις 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας θα μειωθούν σε 1+1 και θα προστεθούν λωρίδες ποδηλατόδρομου και πεζών ο οποίος θα ενωθεί με τον κεντρικό διάδρομο που θα ενώνει την Λ.Βουλιαγμένης με το παράκτιο μέτωπο.

Σημαντικό στοιχείο εδώ είναι η μετακίνηση της γραμμής του Τραμ από την σημερινή της υπερυψωμένη θέση , στον κεντρικό διάδρομο όπου θα λειτουργεί ως μια συνδετήρια γραμμή μεταξύ της Λ.Ποσειδώνος και της Λ.Βουλιαγμένης.

Πως τρέχουν τα κτιριακά projects

Σημαντικό νέο της δημοσιογραφικής ενημέρωσης αποτέλεση και η ανακοίνωση της έναρξης δύο διαγωνισμών ύψους σχεδόν μισού δισ. ευρώ για το mall στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και το mall στην Μαρίνα του Αγίου Κοσμά. Το Vouliagmenis Mall θα έχει εκτιμώμενο κόστος 350 εκατ. ευρώ και το Marina Galleria στα 130 εκατ. ευρώ. Τα δύο νέα αυτά projects σύμφωνα με τον κ.Αθανασίου θα βγουν στον άερα μέχρι το τέλος του έτους.

Θα ακολουθήσει επίσης ο διαγωνισμός για τον Πύργο Γραφείων μεικτής χρήσης αλλά ύψους 200 εκατ. ευρώ από το σχήμα Brook Lane-Lamda αλλά και ο διαγωνισμός για αθλητικές χρήσεις και το Μητροπολιτικό Πάρκο κόστους περίπου  120 εκατ. ευρώ σχεδιασμένα από τον διάσημο αρχιτέκτονα Sasaki.  Για τα ξενοδοχεία της ΤΕΜΕΣ, μια επένδυση κοντά στα 300 εκατ. ευρώ, τον Νοέμβριο αναμένεται να ανακοινωθεί ο οperator για το πρώτο της παραλιακής ζώνης ενώ για το πρώτο τρίμηνο του 2023 το αντίστοιχο πεντάστερο στη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά.

Αναφορικά με τον Riviera Tower, ο κ.Αθανασίου σημείωσε πως οι προπωλήσεις έχουν φτάσει σε ποσοστό 88% και η ζήτηση είναι ιδιαίτερα υψηλή. Στο κατασκευαστικό του τμήμα προχωρούν οι πρόδρομες εργασίες δηλαδή η κατεδάφιση κτιρίων, ο καθαρισμός του χώρου, η περίφραξή του. Το επόμενο βήμα είναι να ξεκινήσει η τοποθέτηση πασσάλων οι οποίοι αναμένεται να φτάσουν σε βάθος 50 μέτρων.

Πλησιάζει η κατασκευή του Riviera Tower

Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα επιλεγεί ο ανάδοχος για την θεμελίωση του κτιρίου και μέχρι το τέλος του έτους θα επιλεγεί και ο ανάδοχος για το κυρίως κατασκευαστικό έργο. Όπως όλα δείχνουν η συνεργασία με το σχήμα Intrakat-Bouygues είναι καλή και κατά πάσα πιθανότητα από το συμβουλευτικό ρόλο που έχει σήμερα θα περάσει και στον αμιγώς κατασκευαστικό. Ο κ.Αθανασίου ανέφερε πως στόχος είναι να γίνει η επιλογή του κατασκευαστεί μέχρι το τέλος του 2022.

Ο Riviera Tower θα είναι ο πρώτος παράκτιος ουρανοξύστης της χώρας, ο πιο ψηλός και ο πρώτος "πράσινος". Θα διαθέτει 50 ορόφους και 170 διαμερίσματα, ενώ μόνο στο ground floor προβλέπονται χώροι 2.000 τ.μ. Η ολοκλήρωση και λειτουργία του προβλέπεται για τον Μάρτιο του 2026.

Η εκκίνηση των μεγάλων κτιριακών αναπτυγμάτων εκτιμάται από στελέχη της Lamda πως θα ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Κοντά σε αυτό το χρονικό όριο τοποθετείται και η έναρξη κατασκευής και του καζίνο στο Ελληνικό από το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-HARD ROCK, η οποία αποτελεί μια ανεξάρτητη επένδυση ύψους 1 δισ. ευρώ.

Οι προπωλήσεις όπως τόνισε ο κ.Αθανασίου μέχρι το τέλος του έτους εκτιμώνται σε 200 εκατ. ευρώ και μέχρι το τέλος του 2023 πιστεύεται ότι θα έχουν εκτοξευθεί σε περίπου 450 εκατ. ευρώ. Προς το παρόν δεν υπάρχει σκέψη για προσφυγή σε νέο ομόλογο καθώς όπως είπε ο επικεφαλής της LD, το έργο έχει επαρκή χρηματοδότηση.

Υπόλοιπα κτιριακά έργα

Στην περιοχή δίπλα από την Μαρίνα του Αγίου Κοσμά, θα κατασκευαστεί ένα πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο που θα βλέπει το ακρωτήριο. Δίπλα θα κατασκευαστούν σε 28 οικόπεδα, 28 βίλες συντονισμένες από πέντε αρχιτεκτονικά γραφεία και θα είναι όλες custom made, δηλαδή σχεδιασμένες ανάλογα με τις επιθυμίες του εκάστοτε αγοραστή.

Πίσω από τις βίλες προβλέπεται η κατασκευή 115 διαμερισμάτων σε τριόροφα κτίσματα. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Lamda το πρώτο τρίμηνο του 2023 θα εκδοθούν οι άδειες, θα ξεκινήσει ο σχετικός διαγωνισμός για την ανάληψη του έργου και το τρίτο τρίμηνο θα ξεκινήσει η κατασκευή και στις αρχές του 2026 θα παραδοθούν όλα τα παραπάνω προς χρήση.

Ακριβώς πίση από την "γειτονιά" της Ποσειδώνος, εκει δηλαδή που σήμερα υπάρχουν πολυκατοικίες, θα κατασκευαστούν σειρά από πολυκατοικίες ύψους 50 μέτρων που θα διαθέτουν 14 ορόφους με συνολικά 300 διαμερίσματα. Ο σχεδιασμός τους γίνεται σε συνεργασία με μεγάλα αρχιτεκτονικά γραφεία.

Τέλος στο τμήμα που γειτνιάζει με τον Άλιμο, προβλέπεται η κατασκευή επιπλέον 500 διαμερισμάτων σε τετραόροφες πολυκατοικίες. Οι τιμές τους στα δύο αυτά σημεία θα είναι παρόμοιες με ότι σήμερα πωλείται στην ευρύτερη περιοχή των νοτίων προαστίων. Εδώ εκτιμάται πως μέχρι το τέλος του 2023 θα ολοκληρωθεί η έκδοση των αδειών και το 2024 θα ξεκινήσουν τα έργα με την πραγματοποίηση αντίστοιχου διαγωνισμού.

Μέσα και άλλες εταιρείες

Σημαντικό στοιχείο για τα κτιριακά έργα είναι η επισήμανση του Οδυσσέα Αθανασίου για την επιλογή αναδόχων καθώς ανέφερε πως οι διαγωνισμοί για επόμενα κτιριακά έργα δεν θα αφορά πλέον μόνο τους μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους αλλά και μικρότερου μεγέθους τεχνικές που διαθέτουν εμπειρία σε οικοδομικά έργα.

Το κόστος κατασκευής σύμφωνα με τον κ.Αθανασίου έχει ανέβει περίπου μέχρι και 15%, ποσοστό που χαρακτηρίστηκε ως ανεκτό. Μέρος του ανεβασμένου κόστους πέρασε στους αγοραστές. Οι προπωλήσεις στα condominium και τις βίλες αγγίζει το 100% από έλληνες κυρίως αγοραστές.

Ο επικεφαλής της Lamda τόνισε πως το 2023 θα προσεγγιστεί το 25% των κατασκευών της πρώτης φάσης ενώ "κατασκευαστικός οργασμός" θα υπάρξει τη διετία 2024-2025.

Η Lamda επίσης συνεργάζεται με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για το μεγάλο έργο της Σήραγγας Ηλιούπολης και της ανισοπεδοποίησης της Βουλιαγμένης. Όπως είπε ο κ.Αθανασίου οι μελέτες θα ολοκληρωθούν το 2023 και θα παραδοθούν στο υπουργείο.

Το κτίριο ΑμεΑ και τα περιβαλλοντικά έργα

Σε κατασκευή από την ΕΚΤΕΡ είναι το πρώτο κτιριακό έργο του Ελληνικού, το κτιριακό συγκρότημα ΑμεΑ. Εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023 και θα φιλοξενεί 4 συλλόγους που είχαν την έδρα τους στην πρώην αμερικανική βάση. Σήμερα έχει ολοκληρωθεί η θεμελίωση και προχωρούν τα έργα πολιτικού μηχανικού. Το κτίριο θα είναι "πράσινο" και η κατασκευή του θα πιστοποιηθεί ως Leed Gold.

Στην επιφάνεια όμως φέρνει η Lamda και πάλι μετά από δεκαετίες το Ρέμα Τραχώνων μέσα από την εργολαβία των έργων υποδομής. Η ανάδειξη του Ρέματος εντάσσεται στον αντιπλημμυρικό σχεδιασμό του ακινήτου και θα μείνει ως ανοιχτό μέρος.

Στο πλαίσιο των έργων υποδομής η ΑΒΑΞ παίζει σημαντικό ρόλο καθώς όπως ανακοίνωσε ο Οδυσσέας Αθανασίου δεν θα υπάρξει τελικά Β`φάση έργων και η μεγάλη τεχνική εταιρεία θα αναλάβει το σύνολο των έργων υποδομής της πρώτης πενταετίας.

Μέρος των έργων αποτελεί και η εξυγίανση και εμπλουτισμός της παραλίας του ενός χιλιομέτρου στον Άγιο Κοσμά. Η ΑΒΑΞ θα ολοκληρώσει και θα παραδώσει στη Lamda την νέα παραλία και ακολούθως ο διάσημος αρχιτέκτονας Σασάκι θα αναλάβει την σύνδεση της με τους υπόλοιπους ανοιχτούς χώρους του ακινήτου.

Στα περιβαλλοντικά έργα εντάσσεται και η αξιοποίηση των μπαζών κατεδάφισης αλλά και της απορρύπανσης του εδάφους. Στο πρώτο σκέλος, έχει εγκατασταθεί ένας σπαστήρας ο οποίος θα συμβάλλει στην επανάχρηση των μπαζών. Προβλέπεται πως θα διαχειριστή 1,5 εκατομμύριο τ.μ. υλικών κατεδάφισης εκ των οποίων θα προκύψουν 1 εκατ. κυβικά μέτρα υλικού προς επανάχρηση.

Παράλληα γίνεται εξυγίανση ρυπασμένου εδάφους από τη λειτουργία του αεροδρομίου με προηγμένες τεχνικές ενώ απομακρύνθηκε και αγωγός καυσίμων μήκους 5 χιλιομέτρων.

Η Lamda έχει πραγματοποιήσει συμφωνία με τις Lafarge και ΤΙΤΑΝ για την επί τόπου παραγωγή σκυροδέματος μέσω σύγχρονων μονάδων που θα έρθουν μέχρι το τέλος του έτους. Ενδιαφέρουσα είναι και η συνεργασία με την ΕΥΔΑΠ προβλέπεται το φιλτράρισμα λυμάτων και την παραγωγή νερού για το πότισμα των πράσινων χώρων του ακινήτου. "Εμείς θα κάνουμε την ανάπτυξη και η ΕΥΔΑΠ τη διαχείριση" σημείωσε ο κ.Αθανασίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα