Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη 24 Μαΐου 2023

Τα 10 μεγαλύτερα έργα υποδομών που έχουν υπογραφεί μέσα στο 2023

 κείμενο από το ypodomes.com

Τα Δέκα μεγαλύτερα έργα υποδομής που έχουν υπογραφεί μέχρι στιγμής από την αρχή του 2023 μας έχουν απασχολήσει πολλές φορές στο παρελθόν καθώς πρόκειται για σημαντικά projects. Πολλά από αυτά τα έργα αφορούν πολυζητημένα projects τα οποία έχουν απασχολήσει για χρόνια τον κατασκευαστικό κλάδο αλλά και τις τοπικές κοινωνίες. Στην πλειοψηφία τους αφορούν σε έργα οδικά σε περιοχές της Κρήτης, της Στερεάς Ελλάδας και της Πελοποννήσου. Ακόμα μπορούμε να διακρίνουμε έργα σε αεροδρόμια, έργα ενεργειακά, αθλητικά και κατασκευή κτιρίου. Ποια είναι αυτά τα δέκα έργα;

Νο 10: Ιωνικό Κέντρο

Πρόκειται για έργο ύψους 39,5 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) το οποίο υπεγράφη στις 11 Ιανουαρίου 2023. Αναθέτουσα Αρχή είναι η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία "Ιωνικό Κέντρο". Το έργο εκτελεί η ΤΕΡΝΑ. Έχει περίοδο ολοκλήρωσης τους 35 μήνες και προγραμματισμένη παράδοση τον Δεκέμβριο του 2025. Το αντικείμενο του έργου είναι η μελέτη-κατασκευή για το νέο Πολιτιστικό Κέντρο ως Συνεδριακό - Πολιτιστικό Κέντρο Νεολαίας. Το Συνεδριακό – Πολιτιστικό Κέντρο αναπτύσσεται σε υπόγειους και υπέργειους χώρους., με συνολικό εμβαδόν χώρων περίπου 3.300 τ.μ.

Νο 9: Αναβάθμιση αεροδρομίου Πάρου

Πρόκειται για έργο ύψους 46 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) το οποίο υπεγράφη στις 11 Ιανουαρίου 2023. Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το έργο εκτελεί η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με ποσοστό έκπτωσης 10,54%. Έχει περίοδο ολοκλήρωσης τους 30 μήνες και προγραμματισμένη παράδοση τον Ιούλιο του 2025. Το αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή νέου τερματικού σταθμού, επέκταση του δαπέδου στάθμευσης και νέου πύργου ελέγχου.

Νο 8: Οδικός Άξονας Νεμέα-Μυκήνες

Πρόκειται για έργο ύψους 47,1 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) το οποίο υπεγράφη στις 21 Απριλίου 2023. Αναθέτουσα Αρχή είναι η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Το έργο εκτελεί η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΔΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ με ποσοστό έκπτωσης 21%. Έχει περίοδο ολοκλήρωσης τους 24 μήνες και προγραμματισμένη παράδοση τον Απρίλιο του 2025. Το αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή και βελτίωση του τελευταίου συνδετήριου τμήματος μήκους 7,015χλμ., της νέας Επαρχιακής Οδού υπ’ αριθ. 19α , «Τίρυνθας (από Εθνική Οδό Ναυπλίου) – Αρχαιότητες Ηραίου – Νέο Ηραίο – Μοναστηράκι – Μυκήνες», με τον αυτοκινητόδρομο «Κορίνθου –Τριπόλεως» στον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας.

Νο 7 Νέο Γήπεδο Παναθηναϊκού

Είναι το πιο νέο έργο στη λίστα μας. Η σύμβαση κατασκευής για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού υπεγράφη την Παρασκευή 19 Μαίου ανάμεσα στον Δήμο Αθηναίων και το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Το κόστος ανέρχεται σε ποσό με ΦΠΑ 123 εκατ. ευρώ και αφορά στην μεγαλύτερη αθλητική υποδομή της χώρας. Η ολοκλήρωση του τοποθετείται το καλοκαίρι του 2026. Θα ανεγερθεί στην περιοχή του Βοτανικού και αποτελεί μέρος της Διπλής Ανάπλασης Βοτανικού-Αλεξάνδρας. Η χωρητικότητα του γηπέδου ενδέχεται να φτάσει ακόμα και τις 40.000 καθίσματα.

Το έργο θα υλοποιηθεί με τη μέθοδο της μελέτης-κατασκευής. Το έργο χρηματοδοτείται για ποσό 115 εκατ.ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ένα από τα μεγαλύτερα αναλογικά ποσά που δίδεται για τη δημιουργία μιας υποδομής) και για ποσό 8 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ουσιαστικά το ΠΔΕ θα καλύψει την κατασκευή του γηπέδου και το Ταμείο Ανάκαμψης την αστική ανάπλαση της πρώην βιομηχανικής περιοχής Βοτανικού /Ελαιώνα – Έργα διαμόρφωσης πρασίνου και κοινόχρηστων χώρων στην περιοχή της Διπλής Ανάπλασης και του Ναυτικού Οχυρού στην περιοχή του Ελαιώνα.

Νο 6: Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών

Ένα τα Δέκα  μεγαλύτερα έργα υποδομής που έχουν υπογραφεί το 2023 είναι αυτό το σημαντικό οδικό έργο. Πρόκειται για έργο ύψους 210 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) το οποίο υπεγράφη τον Μάρτιο του 2023. Είναι το μεγαλύτερο έργο υποδομής των τελευταίων δεκαετιών για την Εύβοια. Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το έργο εκτελεί η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Έχει περίοδο ολοκλήρωσης τους 48 μήνες και προγραμματισμένη παράδοση τον Μάρτιο του 2027.

Το αντικείμενο του έργου είναι η πλήρης μελέτη και κατασκευή:
1) Του τμήματος αυτοκινητόδρομου διατομής α4vσ: Ν. Λάμψακος – Σήραγγα Βαθροβουνίου (Χ.Θ. 4+080 – 6+000). Σημειώνεται ότι από τη Χ.Θ. 4+960 έως τη Χ.Θ. 5+400 γίνεται προσαρμογή της παραπάνω τυπικής διατομής αυτοκινητοδρόμου (α4νσ) σε τυπική διατομή δύο λωρίδων κυκλοφορίας β2σ, η οποία και εφαρμόζεται για το σύνολο του υπολειπόμενου οδικού άξονα,

2) Του τμήματος αρτηρίας κλειστού τύπου διατομής β2σ: Σήραγγα Βαθροβουνίου – Ψαχνά (Χ.Θ. 6+000 – 20+760)

3) Των τμημάτων της προαίρεσης α) το τμήμα πριν τη Νέα Λάμψακο, προς Χαλκίδα / Υψηλή Γέφυρα, δηλαδή το τμήμα «Α. Κ. Σχηματαρίου – Νέα Λάμψακος», μήκους 4,0 χλμ. περίπου, β) το τμήμα της παράκαμψης Ψαχνών και γ) το τμήμα της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας που συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Λιανής Άμμου της παράκαμψης Χαλκίδας με το οδικό δίκτυο προς τη νότια Εύβοια.

Νο 5: Άξονας Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο: τμήμα Μπράλος-Άμφισσα

Πρόκειται για έργο ύψους 285 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) το οποίο υπεγράφη στις 16 Φεβρουαρίου 2023. Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το έργο εκτελεί η ΑΒΑΞ. Έχει περίοδο ολοκλήρωσης τους 54 μήνες και προγραμματισμένη παράδοση τον Αύγουστο του 2027.

Το αντικείμενο της παρούσας σύμβασης είναι μελέτη και κατασκευή των έργων βελτίωσης του οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και τη δημοπράτηση για το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα. Το τμήμα αυτό διακρίνεται στα υποτμήματα: -1ο Υποτμήμα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300) -2ο Υποτμήμα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700). Στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνεται η κατασκευή ενός αριθμού ισόπεδων κόμβων, καθώς και ενός δικτύου παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο και την εξυπηρέτηση των παροδίων χρήσεων.

Νο 4: Οδικός Άξονας: Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη

Πρόκειται για το τρίτο μεγαλύτερο σε προϋπολογισμό έργο που υπεγράφη μέχρι σήμερα για το 2023 ύψους 312 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) το οποίο υπεγράφη στις 21 Απριλίου 2023. Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το έργο εκτελεί το σχήμα ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Υλοποιείται με τη μέθοδο ΣΔΙΤ και έχει περίοδο ολοκλήρωσης τα 30 χρόνια εκ των οποίων τα πρώτα 4 έτη αφορούν την περίοδο των κατασκευών.

Αντικείμενο της σύμβασης σύμπραξης, είναι η εκτέλεση του έργου «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, με Σ.Δ.Ι.Τ.». Η αποπληρωμή του τελικού ποσού θα γίνεται με σταθερές πληρωμές διαθεσιμότητας από το Ελληνικό Δημόσιο.

Νο 3: Ηλεκτρική Διασύνδεση Σερίφου-Μήλου-Σαντορίνης-Φολεγάνδρου

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο σε προϋπολογισμό έργο που υπεγράφη μέχρι σήμερα για το 2023 ύψους 328 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) το οποίο υπεγράφη στις 16 Φεβρουαρίου 2023. Αναθέτουσα Αρχή είναι ο ΑΔΜΗΕ. Το έργο εκτελούν οι ανάδοχοι Hellenic Cables και Prysmian. Έχει περίοδο ολοκλήρωσης τους 20 μήνες και ολοκλήρωση τον Οκτώβριο του 2024.

Το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει δύο υποθαλάσσιες καλωδιακές γραμμές 150kV: ΤΜΗΜΑ Α: Λαύριο – Σέριφος – Μήλος, ΤΜΗΜΑ Β: Μήλος – Φολέγανδρος-Θήρα.

Η Δ’ Φάση της ηλεκτρικής διασύνδεσης των Κυκλάδων ολοκληρώνει ένα πολυσύνθετο και μεγαλεπήβολο έργο με στόχο την ενεργειακή ενσωμάτωση του νησιωτικού συμπλέγματος στο ηπειρωτικό σύστημα, με οφέλη τόσο για τα νησιά όσο και για την εθνική οικονομία γενικότερα.

Νο 2 Riviera Tower

Αφορά στην κατασκευή του μεγαλύτερου μέχρι σήμερα κτιριακού έργου στη χώρα. Θα είναι ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο και ένα από τα εμβληματικότερα έργα στην επένδυση του Ελληνικού. Η Lamda Development υπέγραψε με το σχήμα ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΒOUYGUES για την κατασκευή του στις 4 Μαϊου η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2026. Ο παραθαλάσσιος οικιστικός πύργος της μεγάλης ανάπλασης του Ελληνικού, ύψους 200 μέτρων, έχει σχεδιαστεί από το φημισμένο διεθνώς αρχιτεκτονικό γραφείο Foster+Partners.

Νο 1: ΒΟΑΚ: τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη

Από τα Δέκα  μεγαλύτερα έργα υποδομής που έχουν υπογραφεί το 2023, αυτό είναι το μεγαλύτερο. Πρόκειται για το μεγαλύτερο σε προϋπολογισμό έργο που υπεγράφη μέχρι σήμερα για το 2023 ύψους 359 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) το οποίο υπεγράφη στις 23 Απριλίου 2023. Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το έργο εκτελεί το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Υλοποιείται με τη μέθοδο ΣΔΙΤ και έχει περίοδο ολοκλήρωσης τα 30 χρόνια εκ των οποίων τα πρώτα 4 έτη αφορούν την περίοδο των κατασκευών.

Αντικείμενο της σύμβασης σύμπραξης, είναι η εκτέλεση του έργου «Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης - Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του τμήματος "Χερσόνησος - Νεάπολη", με Σ.Δ.Ι.Τ.». Η αποπληρωμή του τελικού ποσού θα γίνεται με σταθερές πληρωμές διαθεσιμότητας από το Ελληνικό Δημόσιο.

Αυτά είναι τα Δέκα  μεγαλύτερα έργα υποδομής που έχουν υπογραφεί το 2023. Μέχρι το τέλος της χρονιάς αυτή η λίστα αναμένεται να αλλάξει καθώς περιμένουμε και την είσοδο νέων έργων όπως η Επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, το Ιωάννινα-Κακαβιά κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα