Η αλήθεια είναι ότι μας χωρίζει το χάος από την υπόλοιπη Ευρώπη σε ότι αφορά τους σιδηρόδρομους. Ακόμα και στον κεντρικό κορμό Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι υπάρχει μονή χάραξη. Η ηλεκτροκίνηση είναι μισή άρα προς το παρόν άχρηστη.
Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν γίνεται τίποτα. Ήδη μεγάλος μέρος του άξονα αυτού (ΠΑΘΕ) είναι ολοκληρωμένο και τα τμήματα που βρίσκονται υπό κατασκευή είναι το Κιάτο-Αίγιο και το Τιθορέα-Λιανοκλάδι- Δομοκός. Η διπλή γραμμή αναμένεται να δοθεί τμηματικά στην κυκλοφορία από το 2011 και να ολοκληρωθεί το 2013. Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση αναμένεται να παραδοθεί το 2013 και έτσι ο βασικός σιδηροδρομικός ιστός να ολοκληρωθεί.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 190Ο!!!!
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΙ ΧΑΝΙΑ ΜΕ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΣΤΡΑΤΗΣ ΡΕΘΥΜΝΟ
Δημοσίευση σχολίου