Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007

Προαστιακός Θεσσαλονίκης!

Η πρώτη γραμμή του Προαστιακού στη Θεσσαλονίκη είναι γεγονός! Μετά από πολλές διαβουλεύσεις και σκέψεις η Θεσσαλονίκη απέκτησε την πρώτη της γραμμή Προαστιακού. Ουσιαστικά τα δρομολόγια γίνονται πάνω στη ήδη υπάρχουσα γραμμή του ΟΣΕ. Το μήκος της γραμμής είναι 98χλμ. Η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι ανά 1 ώρα ανά κατεύθυνση και οι ταχύτητες που θα αναπτύσσονται θα είναι μέχρι 160χλμ. Οι Σταθμοί που θα λειτουργήσουν είναι οι εξής:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΣΙΝΔΟΣ, ΑΔΕΝΔΡΟ, ΠΛΑΤΥ, ΑΙΓΙΝΙΟ, ΚΟΡΙΝΟΣ, ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΛΙΤΟΧΩΡΟ.
Επίσης ανακοινώθηκε η λειτουργία εντός των επόμενων μηνών μιας δεύτερης γραμμής μήκους 124χλμ με 24 σταθμούς και θα είναι η Θεσσαλονίκη -Σέρρες.
Υπό μελέτη βρίσκεται και μια καινούργια γραμμή η οποία θα ενώνει τη Θεσσαλονίκη με το Αεροδρόμιο και τη Χαλκιδική.
'Έτσι λοιπόν και επίσημα η Θεσσαλονίκη μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών πόλεων με μέσα σταθερής τροχιάς.
Καλή συνέχεια...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης αργά ή γρήγορα πρέπει να επεκαθεί προς Λάρισα.

Ανώνυμος είπε...

Ας προμηθευτεί πρώτα ο ΟΣΕ τροχαίο υλικό (και αυτό ισχύει για όλες του τις γραμμές) και μετά ας ανακοινώνει μεγαλόπνοα σχέδια για προαστιακούς κλπ. Εδώ μεταφέρει συρμούς και καταργεί δρομολόγια στη Βόρεια Ελλάδα ( Βλέπε άρθρο στη Μακεδονία http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=9987 )προκειμένου να λειτουργήσει τον προαστιακό στην Αθήνα...ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης μας μάρανε!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ Προαστιακό στη Χαλκιδική! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η β’ φάση επέκτασης του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης να περιλαμβάνει γραμμή προς την Χαλκιδική.
Γίνε μέλος και στήριξε την προσπάθειά μας.
Join us and make Suburban Rail in Halkidiki become true!

http://www.facebook.com/group.php?gid=8564879469

Ανώνυμος είπε...

Ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης ως ένας σιδηρόδρομος που να ενώνει μέρη όπως Λαγκαδά-Θεσσαλονίκη, Περαία-Θεσσαλονίκη, Σίνδο-Θεσσαλονίκη είναι καταπληκτική ιδέα και έργο πνοής για μια πόλη που ξεπερνά το ένα εκατομμύριο κατοίκους.

Αλλά το ξεκάρφωτο με τη γραμμή προς Χαλκιδική τι είναι; Μήπως θέλετε να πηγαίνει ως το Ναυαγό; Ή καλύτερα σε κάνα κάμπιγκ στο 2ο πόδι;

ΚΑΘΟΛΟΥ ΒΙΩΣΙΜΗ λύση, θα δουλεύει 4 μήνες το χρόνο, ο κάθε Σαλονικιός θα παίρνει εξίσου το αυτοκίνητό του (αλλιώς πως θα βγαίνει στα γούστα Καλλιθέα το βράδυ) και γενικώς ανοησία του αισχίστου είδους.

Ξυπνάτε, ο προαστειακός είναι για τα προάστεια, όχι για τα εξοχικά σας...

Ανώνυμος είπε...

Και βέβαια πρέπει να επεκταθεί ο προαστιακός μέχρι τη Χαλκιδική! Τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του πρώτου ποδιού. Το θέμα δεν είναι τα εξοχικά! Ο κόσμος κινείται, η Θεσσαλονίκη είναι κέντρο και πρέπει να συνδέεται και με το μεγαλύτερο εμπορικό, οικονομικό, πολιτιστικό κέντρο της Χαλκιδικής(Μουδανιά). Ο τουρισμός προφανώς θα αυξηθεί μέσω της εύκολης πρόσβασης και εκτός απο το "καλοκαίρι" ας υπενθυμήσουμε σε κάποιους ότι όλοι οι φοιτητές της Χαλκιδικής σε Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΕΝΟ!!!!!!!!! ας πάει επιτέλους λίγο μπροστά αυτός ο τόπος και ας συνδεθεί πια με το αεροδρόμιο!!! μια ζωή στην "απ' όξω", ξεκομμένος νομός, που του δίνεται βάρος όταν το καλοκαίρι οι θεσσαλονικείς μπήγουν τα αποτσίγαρά τους στην καυτή άμμο κάθε παραλίας.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ...Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ...ΑΠΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ναι στα εργα ναι στον προαστιακο,να ξεκιναει απο το ικεα περαια αγια τριαδα κερασια μηχανιωνα και ολο παραλιακα νεα καληκρατεια και οσο παειτοσο καλητερα

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα