Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Προαστιακός: μέχρι νεωτέρας η διακοπή δρομολογίων

Στα μέσα Οκτωβρίου ανακοινώθηκε η διακοπή των δρομολογίων για το τμήμα στην περιοχή Τρεις Γέφυρες– Αχαρνές. Συγκεκριμένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημέρωσε ότι παρατείνεται η κατάργηση δρομολογίων του Προαστιακού σιδηροδρόμου που περιγράφονται παρακάτω, λόγω μη ολοκλήρωσης των έργων από την εταιρία ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.
Έχει βγει και αντίστοιχη ανακοίνωση για την τροποποίηση ή κατάργηση πληθώρας δρομολογίων και αναμένεται η ταλαιπωρία να κρατήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς οι εργασίες προχωρούν με αργούς ρυθμούς.
Τα έργα στον άξονα Αθήνα- 3 Γέφυρες ΣΚΑ έχουν ξεκινήσει πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και η ολοκλήρωση των εργασιών δεν προβλέπεται πριν το 2012 όπου οι γραμμές θα είναι πλέον τετραπλές για την ταυτόχρονη κίνηση υπεραστικών και προαστιακών τρένων. Επίσης εγκαθίσταται ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος της διαδρομής από τον Πειραιά έως το ΣΚΑ.
Μέχρι και πριν από λίγο καιρό λεγόταν πως στο τέλος του χρόνου θα δινόταν στην κυκλοφορία ο αριστερός ημιδιάδρομος με ηλεκτροκίνηση μέχρι και το Σταθμό της Αθήνας. Η έλλειψη ενημέρωσης προφανώς δεν είναι για καλό και θα επιφέρει και άλλες καθυστερήσεις στα ήδη καθυστερημένα έργα που συντελούνται εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

13 σχόλια:

τρενομανής είπε...

Η βλακεία που δέρνει αυτό το ρημαδιασμένο κράτος δεν έχει ούτε αρχή, ούτε και τέλος. Εδώ και πολλά χρόνια (πάνω από πέντε) κατασκευάζεται ο Σ.Σ. του Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών, αλλά προς το παρόν μόνο τα "αχαμνά" των αρμοδίων υπουργών, γραμματέων και διοικητών κ.λ.π. έχουμε δει! Ειδικά όταν πρόκειται να κατασκευαστούν σιδ/κα έργα τότε τυγχάνουν όλες οι αναποδιές: αρχαία, προσφυγές δύο ή τριών πολιτών, 5ο τμήμα του ΣΤΕ, κλοπή καλωδίων, κλοπή της κυλόττας και πάει λέγοντας. Τον Παρθενώνα να έφτιαχναν με σύγχρονα μέσα (και όχι με τα καλέμια της εποχής) θα έπρεπε να τον είχαν τελειώσει. Εν πάσει περιπτώσει θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί ο Σ.Σ. του Σ.Κ.Α. ώστε το τμήμα Σ.Κ.Α. - Πειραιάς να δουλεύεται δίχως την κίνηση των τρένων. Το μηχανοστάσιο του Αγ. Ιωάννη Ρέντη και αυτό της Λεύκας θα έπρεπε να μοιραστούν στα μηχανοστάσια Θεσσαλονίκης, Λαρίσης, Βόλου, Λιανοκλαδίου, Δράμας, Αλεξανδρούπολης. Αν πάλι αυτές οι λύσεις δεν έλυναν το πρόβλημα του προσωπικού των κεντρικών μηχανοστασίων του ΟΣΕ, τότε θα ήταν δυνατόν τη βαρειά συντήρηση να την αναλάβουν ή τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά (τμήμα τροχαίου υλικού που υπολειτουργεί εδώ και χρόνια) ή τα ναυπηγεία Ελευσίνας με μια διακλάδωση στο σταθμό Αν. Λιοσίων, αφού η σ. γραμμή υπάρχει. Στο Σ.Κ.Α. θα ήταν δυνατό να μεταβαίνει κανείς από τον Ηλεκτρικό και με ανταπόκριση στη Νερατζιώτισσα με προαστιακό ως το ΣΚΑ δίχως να πληρώνει εισητήριο στον ΗΣΑΠ με μια σύμβαση ΟΣΕ/ΗΣΑΠ όσο διαρκούσαν τα έργα. Κατά αυτόν τον τρόπο: 1. δε θα υπήρχε καμιά μείωση δρομολογίων, 2. θα ήταν δυνατόν να τηρηθούν χρονοδιαγράμματα, 3.Θα υπήρχε δυνατότητα να έκλεινε και ο Σ.Σ. Λαρίσης (Αθηνών) για ολική ανακατασκευή και εξωραϊσμό. Με την δραματική ελάττωση των δρομολογίων έχουν πετύχει να εξαφανίσουν στην κυριολεξία τον σιδηρόδρομο από τον χάρτη μεταφορών. Μετά από όλα αυτά τι να συζητάμε και να γράφουμε για τις εδώ και χρόνια, υπό μελέτη, επεκτάσεις του προαστιακού προς Χαλκίδα, Θήβα, Λαύριο, Ραφήνα, Ελευσίνα, Λουτράκι ή και άλλα μέρη. Είμαστε μακράν ο περίγελος της Ευρώπης και του κόσμου ολόκληρου...

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς αυτό το νεωτέρας είναι πολύ σύντομα σε αυτή την περίπτωση.

Από προχτές παραδόθηκε στην κυκλοφορία το υπογειοποιημένο τμήμα στους Αγ.Αναργύρους (ο λόγος για το κόψιμο πολλών δρομολογίων εδώ και 2 μήνες).

Λογικά τις επόμενες ημέρες θα επανέλθουν τα κομμένα δρομολόγια.

Ανώνυμος είπε...

Ρε ξεκολλάτε!!!!!!

Σε μια χωρα κατα 70%+ ορεινη και νησιωτική εσεις ονειρευεστε τρενα????

Που θα πάει ο άλλος να πεταξει λεφτα να κανει τρένο πχ Αντιριο-Γιαννενα???

Εδω δεν μπορεις καλα καλα να κανεις δρομο για τα αυτοκινητα που ειναι ειδος πρωτης αναγκης ο δρομος, θα ασχοληθεις να πετας λεφτα σε τρενα πανω στα κορφοβουνια???

Δρομοι, λιμανια, αεροδρομια είναι οι πυλωνες για την αναπτυξη ενος τοπου. Ολα τα αλλα επονται αν υπαρχουν λεφτα.

Ξεχαστε τα τρενα. Η Γαλλια και η Γερμανια εχουν υπερτρενα γιατι ειναι χωρες φλατ, επιπεδες, χωρις ιχνος βουνου, ουτε καν λοφο (που λεει ο λογος).

Μην συγκρινεται χωρες προηγμενες σε επιπεδο τρενου που εχουν 10000% διαφορετικη μορφολογια απο την Ελλαδα. Ειναι σαν να ζητας στο Περου να κανουν εκτεταμενο δικτυο τρενων, με τις Ανδεις να δεσποζουν στη μεση. Ή απο τους Κινεζουν να κανουν ευρυ δικτυο τρενων στα Ιμαλάια ή δυσβατες ορεινες περιοχες.

Τα τρενα γινονται και αξιζουν και προχωραν γρηγορα για περιοχες που ειναι επιπεδες, πεδινες και κοστιζουν λιγο κατασκευαστικα. Για χωρες με μεγαλους ορεινους ογκους οπως η Ελλαδα και με λιγες πεδινες περιοχες το τρενο μπορει να περιμενει.

Τελειωστε πρωτα ΠΑΘΕ, Ιονια, καθετους αξονες Εγνατιας και ΒΟΑΚ και μετα αν μεινουν λεφτα να παιξουμε τους σταθμαρχες.

Και γω ονειρευομαι ουρανοξυστες στην Ελλαδα, δρομους 8 λωριδων χωρις διοδια, υπερλιμανια σε ολα τα νησια και υπεραεροδρομια με κυλιομενους διαδρομους αλα Αμστερνταμ σε ολες τις ελληνικες πολεις. Αλλα ειμαι ρεαλιστης και ξερω τι οικονομικες δυνατοτητες εχουμε σαν χωρα και τι γεωγραφικους και μορφολογικους περιορισμους έχουμε.

Μετρόφιλος είπε...

Ανώνυμε 09 Δεκεμβρίου 2009 3:47 μ.μ., είσαι πιο κουφιοκέφαλος κι απ' τον τραμογκαγκά. Έχεις πάει στην Ελβετία να δεις τι τρένα έχουν; Οι Ελβετοί διανύουν τη μεγαλύτερη κατά κεφαλή απόσταση με τρένα το χρόνο, ενώ η χώρα φιλοξενεί τις ψηλότερες βουνοκορφές της Ευρώπης! Ο σιδηρόδρομος είναι απαραίτητος για την ανάπτυξη της χώρας. Όσο για τον προαστιακό, αυτό που τον εμποδίζει να αναπτυχθεί δεν είναι τα βουνά, αλλά η βλακεία των περιοίκων που θεωρούν ότι η ησυχία μερικών δεκάδων ανθρώπων αξίζει περισσότερο από τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση εκατομμυρίων κατοίκων του λεκανοπεδίου.
Όποιος θέλει να χορτάσει προαστιακό σιδηρόδρομο, ας πάει μέχρι τη Γερμανία. Άλλωστε εκεί ξεκίνησε η ιδέα να αξιοποιηθούν οι σιδηροδρομικές γραμμές του υπεραστικού δικτύου για αστικές συγκοινωνίες. Θαυμάζω το Μόναχο, όπου όλες οι γραμμές του προαστιακού περνάνε από τις κεντρικότερες πλατείες της πόλης (σαν να λέμε Σύνταγμα και Ομόνοια). Από εκεί μπορείς να βγεις από την πόλη προς 12 διαφορετικές κατευθύνσεις!!!

Ανώνυμος είπε...

Όσο η πλειοψηφία σιωπά, θα μιλάει η μειοψηφία. Έχουν μαζευτεί ποτέ κάτοικοι από το υπόλοιπο Λεκανοπέδιο στα Σεπόλια ζητώντας την επισπέυση των έργων; Έχουν μαζευτεί ποτέ υπογραφές; Υπήρξε ποτέ σύλλογος να ζητήσει την παρέμβαση του Συνήγορου του Πολίτη για παράβαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Αθηναίων (τα ανθρώπινα δικαιώματα κολλάνε παντού και πάντα); Έστωκαι με ηλεκτρονική φίρμα; Όχι; Τότε, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Ανώνυμος είπε...

Αν ονειρευεσαι δρομους 8 λωριδων χωρις διοδια ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΛΟΥ σιδηροδρομο ή ποδηλατοδρομο, ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ απολιτιστε βαρβαρε!!!

τρενομανής είπε...

Για τον φίλο ανώνυμο 09 Δεκεμβρίου 2009 3:47 μ.μ.. Είμαι σίγουρος ότι αυτά που γράφεις τα γράφεις αστειευόμενος για να διασκεδάσουμε και πράγματι αν είναι έτσι γέλασα πολύ! Αν δεν είναι τότε είμαστε για κλάματα... Εκτός από αυτά που γράφει ο φίλος "Μετρόφιλος" συμπληρώνω: τους σιδηροδρόμους της Ιταλίας (πολύ ορεινή χώρα), της Ισπανίας, για να μη γράψω πιο εξωτικά μέρη (Θιβέτ, Περού, Μεξικό κ.λ.π.) που οι σιδηρόδρομοι ανεβαίνουν στον ουρανό. Όλες οι αναπτυγμένες χώρες της Δύσης έχουν σιδ/κο δίκτυο υπερσύγχρονο, που εξυπηρετεί ακόμα και τις πιο μικρές πληθυσμιακές περιοχές. Ακόμα και ο χώρες του πρώην "υπαρκτού σοσιαλισμού" ανέπτυξαν σοβαρό σιδ/κο δίκτυο, αλλά και σοβαρές βιομηχανίες σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού (Ουγγαρία Ganz-Mavag, Ρουμανία Electroputere για να μη γράψω Τσεχία Skoda, Ανατολική Γερμανία LEW κ.ο.κ.). Στην Ελλάδα όμως εκτός από το μετρικό δίκτυο Πελοποννήσου - Θεσσαλίας - Αιτωλοακαρνανίας και του διεθνούς εύρους Πειραιά - Πλατέως νομού Ημαθίας δεν έχουμε υλοποιήσει άλλο σιδ/κο δίκτυο εδώ και 130 χρόνια (το σιδ/κο δίκτυο Μακεδονίας – Θράκης το κληρονομήσαμε από τους Οθωμανούς…) με εξαίρεση το τμήμα Αμύνταιο - Κοζάνη (περίπου 70km), Θεσσαλονίκης - Καλίνδοιας περίπου 60km), (Μεσονησίου - Φλώρινας (περίπου 5km) και πολλές και διάφορες παραλλαγές (βελτιώσεις δηλαδή στη χάραξη) των δικτύων. Για τις μετακινήσεις οι τρισάθλιοι πολιτευτάδες μας αντί να μπούνε στην βάσανο δημιουργίας σοβαρών υποδομών εφεύραν τα...ΚΤΕΛ, τα επικαθήμενα και τα ταξί. Τα ΚΤΕΛ ούτε καν δρόμους δεν χρειάζονταν, αφού ταξίδευαν και σε χωματόδρομους. Έτσι οι άδειες λεωφορείου, ταξί και επικαθήμενου ανταλλάσσονταν με χρηματισμό, ρουσφέτι και ψηφαλάκια. Κατά αυτόν τον τρόπο οι παντελώς άχρηστοι και ανίκανοι να διαχειριστούν ακόμα και μια πλανόδια πώληση κουλουριών στην Πανεπιστημίου πολιτευτάδες μας όλα αυτά τα χρόνια κατάφερναν να επιπλέουν, όπως οι κουράδες στον Σαρωνικό. Ακόμα και στην πολιτική αυτοκινήτου αντί να δημιουργήσουν μια σοβαρή κατασκευαστική μονάδα ως εθνική αυτοκινητοβιομηχανία, εξαγοραζόμενοι αντί ψίχουλων, προτίμησαν να ισχυροποιήσουν τους εισαγωγείς. Έπειτα επέβαλαν τους υψηλότερους σε παγκόσμιο επίπεδο φόρους εισαγωγής, ώστε κατά καιρούς να εξαγοράζουν ψηφαλάκια με δήθεν "οικολογικές" αποσύρσεις και εκπτώσεις φόρων. Ακόμα και σήμερα δεν επενδύουν σε σιδηροδρόμους αλλά μόνο σε αυτοκινητοδρόμους, όχι γιατί πιστεύουν ότι αυτός ο τρόπος μετακίνησης είναι ο συμφερότερος για τους πολίτες, αλλά διότι με τα διόδια γίνεται μεγάλος τζίρος (βλέπε Αττική οδός), οπότε μπορεί να γίνει εύκολα παιχνίδι με τις εταιρίες εκμετάλλευσης και με τους αθλίους πολιτευτάδες μας. Ο σιδηρόδρομος ΔΕΝ δίνει ψηφαλάκια και γι' αυτό χωλαίνουν όλα τα σιδηροδρομικά έργα εδώ και 200 χρόνια...

Ανώνυμος είπε...

Στο αστείο σχόλιο να αναφέρω ότι στο Περού υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο εδώ και πολλά χρόνια που συνδέει τις περιοχές στα παράλια του ωκεανού με την ενδοχώρα στις Άνδεις με την γραμμή να φτάνει στο μέγιστο ύψος στα 4783m. Επίσης είναι στα σκαριά η έναρξη κατασκευής και ενός τούνελ 21Km στις Άνδεις για να μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού.

Στα Ιμαλάια αναφέρθηκε ήδη για την υπερσύγχρονη γραμμή στο Θιβέτ που διασχίζει όλα τα Ιμαλάια φτάνοντας σε υψόμετρο εως 5072m.

Αλλά και στη γειτονιά μας να προσθέσουμε τα δίκτυα στις απέραντες πεδιάδες της Βουλγαρίας και της Σερβίας αλλά και τα εκτεταμένα δίκτυα στις επίπεδες Νορβηγία, Σουηδία, Φιλανδία, Αυστρία κτλ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟΤΕΡΟ;;; ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

OXI!!!!

O ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΣ (ΑΝ ΣΠΡΩΞΕΙΣ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑΤΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ) ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΝΑΡΚΩΜΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΣΤΕΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΣΤΕΓΟΥΣ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ...

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ???? Τι ακριβως εγινε και καταντησε ετσι, μπορει καποιος να με ενημερωσει?

Μετροφιλος ΚΑΙ Τραμοφιλος

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχει πολεοδομικη αδεια και δεν μπορει να ανοιξει... Μπορει τωρα με την διευθυνση αυθαιρετων του Υπ.Περιβαλλοντος να ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ κιολας, αφου ειναι αυθαιρετο κτισμα...Βλεπεις, ο νομαρχης που αρνειται να τον νομιμοποιησει εχει μαθει να νομιμοποιει μονο βιλες και μεζονετες και να κανει το ιδιο σε ενα κοινωφελες εργο δεν ειναι ψυχικως ευκολο οταν η ψυχη σου ειναι βουτηγμενη στη λαμογια.

Οσο για το τι συμβαινει αυτο...Για τον ιδιο λογο που συμβαινουν ολα τα δεινα σε αυτη την αμοιρη χωρα...
Αχρηστοι κυβερνωντες..

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι μόνο "Αχρηστοι κυβερνώντες" είναι και Άχρηστη Τοπική Αυτοδιοίκηση (βλέπε νομάρχης που λες και δήμαρχος Αγίας Παρασκευής) που τους συναγωνίζεται επάξια!!!! Και οι δύο προκάλεσαν γεγονότα που ΜΟΝΟ στην Ελλάδα έχουμε την τιμή να συμβαίνουν.

Μετροφιλος ΚΑΙ Τραμοφιλος

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα