Η πρώτη γραμμή του Προαστιακού στη Θεσσαλονίκη είναι γεγονός! Μετά από πολλές διαβουλεύσεις και σκέψεις η Θεσσαλονίκη απέκτησε την πρώτη της γραμμή Προαστιακού. Ουσιαστικά τα δρομολόγια γίνονται πάνω στη ήδη υπάρχουσα γραμμή του ΟΣΕ. Το μήκος της γραμμής είναι 98χλμ. Η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι ανά 1 ώρα ανά κατεύθυνση και οι ταχύτητες που θα αναπτύσσονται θα είναι μέχρι 160χλμ. Οι Σταθμοί που θα λειτουργήσουν είναι οι εξής:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΣΙΝΔΟΣ, ΑΔΕΝΔΡΟ, ΠΛΑΤΥ, ΑΙΓΙΝΙΟ, ΚΟΡΙΝΟΣ, ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΛΙΤΟΧΩΡΟ.
Επίσης ανακοινώθηκε η λειτουργία εντός των επόμενων μηνών μιας δεύτερης γραμμής μήκους 124χλμ με 24 σταθμούς και θα είναι η Θεσσαλονίκη -Σέρρες.
Υπό μελέτη βρίσκεται και μια καινούργια γραμμή η οποία θα ενώνει τη Θεσσαλονίκη με το Αεροδρόμιο και τη Χαλκιδική.
'Έτσι λοιπόν και επίσημα η Θεσσαλονίκη μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών πόλεων με μέσα σταθερής τροχιάς.
Καλή συνέχεια...
Τι είπε ο 49χρονος φιλόλογος στην αντιτρομοκρατική για τη γιάφκα στο
Παγκράτι
-
O 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη, καθώς εντοπίστηκε οπλοστάσιο σε υπόγειο
που νοίκιαζε στο Παγκράτι, ανέφερε στην αντιμοκρατική ότι δεν έχει καμία
σχέσ...
Πριν από 1 ημέρα
7 σχόλια:
Ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης αργά ή γρήγορα πρέπει να επεκαθεί προς Λάρισα.
Ας προμηθευτεί πρώτα ο ΟΣΕ τροχαίο υλικό (και αυτό ισχύει για όλες του τις γραμμές) και μετά ας ανακοινώνει μεγαλόπνοα σχέδια για προαστιακούς κλπ. Εδώ μεταφέρει συρμούς και καταργεί δρομολόγια στη Βόρεια Ελλάδα ( Βλέπε άρθρο στη Μακεδονία http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=9987 )προκειμένου να λειτουργήσει τον προαστιακό στην Αθήνα...ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης μας μάρανε!!!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ Προαστιακό στη Χαλκιδική! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η β’ φάση επέκτασης του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης να περιλαμβάνει γραμμή προς την Χαλκιδική.
Γίνε μέλος και στήριξε την προσπάθειά μας.
Join us and make Suburban Rail in Halkidiki become true!
http://www.facebook.com/group.php?gid=8564879469
Ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης ως ένας σιδηρόδρομος που να ενώνει μέρη όπως Λαγκαδά-Θεσσαλονίκη, Περαία-Θεσσαλονίκη, Σίνδο-Θεσσαλονίκη είναι καταπληκτική ιδέα και έργο πνοής για μια πόλη που ξεπερνά το ένα εκατομμύριο κατοίκους.
Αλλά το ξεκάρφωτο με τη γραμμή προς Χαλκιδική τι είναι; Μήπως θέλετε να πηγαίνει ως το Ναυαγό; Ή καλύτερα σε κάνα κάμπιγκ στο 2ο πόδι;
ΚΑΘΟΛΟΥ ΒΙΩΣΙΜΗ λύση, θα δουλεύει 4 μήνες το χρόνο, ο κάθε Σαλονικιός θα παίρνει εξίσου το αυτοκίνητό του (αλλιώς πως θα βγαίνει στα γούστα Καλλιθέα το βράδυ) και γενικώς ανοησία του αισχίστου είδους.
Ξυπνάτε, ο προαστειακός είναι για τα προάστεια, όχι για τα εξοχικά σας...
Και βέβαια πρέπει να επεκταθεί ο προαστιακός μέχρι τη Χαλκιδική! Τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του πρώτου ποδιού. Το θέμα δεν είναι τα εξοχικά! Ο κόσμος κινείται, η Θεσσαλονίκη είναι κέντρο και πρέπει να συνδέεται και με το μεγαλύτερο εμπορικό, οικονομικό, πολιτιστικό κέντρο της Χαλκιδικής(Μουδανιά). Ο τουρισμός προφανώς θα αυξηθεί μέσω της εύκολης πρόσβασης και εκτός απο το "καλοκαίρι" ας υπενθυμήσουμε σε κάποιους ότι όλοι οι φοιτητές της Χαλκιδικής σε Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΕΝΟ!!!!!!!!! ας πάει επιτέλους λίγο μπροστά αυτός ο τόπος και ας συνδεθεί πια με το αεροδρόμιο!!! μια ζωή στην "απ' όξω", ξεκομμένος νομός, που του δίνεται βάρος όταν το καλοκαίρι οι θεσσαλονικείς μπήγουν τα αποτσίγαρά τους στην καυτή άμμο κάθε παραλίας.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ...Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ...ΑΠΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ!!!
Ναι στα εργα ναι στον προαστιακο,να ξεκιναει απο το ικεα περαια αγια τριαδα κερασια μηχανιωνα και ολο παραλιακα νεα καληκρατεια και οσο παειτοσο καλητερα
Δημοσίευση σχολίου