Φώτης είπε...
Η πιο σημαντική επέκταση που πρέπει να γίνει πριν από τις 2 προγραματισμένες είναι η σύνδεση του σταθμού του ΟΣΕ (τέρμα) με τον νέο σταθμό των ΚΤΕΛ. Τα μέσα μεταφορά πρέπει να συνδέονται μεταξύ τους.
27 Ιούλιος 2008 11:33 μμ
Ανώνυμος είπε...
Πολύ καλή ιδέα! Δυστυχώς όμως ισχύει το "μάλλον είναι αργά για τέτοια αλλαγή πλάνων" που γράφεις και στο άρθρο σου. Κρίμα γιατι μια γραμμή μετρό μεταξύ Πειραιά και νοτίων προαστίων θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη. Όχι όμως με χάραξη παραλιακή αλλά μεσόγεια τουλάχιστον μέχρι τον Άλιμο.
Όσο για το Πέραμα, έτσι που το πάνε θα γίνει καααααποτε μια γραμμή τραμ ως εκεί, που κατά τη γνώμη μου είναι λάθος σαν ιδέα. Εκτός αν το κάνουν αισθητά γρηγορότερο από το τραμ της παραλιακής, έχοντας αραιώτερες στάσεις.
16 Ιούλιος 2008 11:28 μμ
arch_mp είπε...
Εντυπωσιακό και ναι, ίσως όνειρο θερινής νυκτός, ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα...Κάπως έτσι όμως γίνονται τα μεγάλα έργα...Κάποιος που μπορεί να χαρακτηρίζεται υπεραισιόδοξος, εκτός πραγματικότητας ή ακόμα και "τρελός", είναι αυτός που χωρίς σκοπιμότητες έχει το μεράκι να βλέπει πιο μακριά από ένα κοινό μάτι και να οραματίζεται με ταλέντο και διάθεση αυτό που πολύ μελλοντικά, αν πέσει στα σωστά χέρια, μπορεί-ποιός ξέρει- να αποτελέσει πραγματικότητα και όχι ουτοπία!
Βορέας είπε...
Δυστυχώς τα περισσότερα από τα έργα παραπάνω αναφέρονται σε αυτοκινητόδρομους. Αν και χρειάζονται και αυτοί σίγουρα και πρέπει να βελτιωθούν και για την ευκολία και ταχύτητα πρόσβασης αλλά προ πάντων και για την ασφάλεια. Θεωρώ πως είναι κρίμα πως σε εναλλακτικές μορφές μετακίνησης, τα έργα περιορίζονται κυρίως στην ηλεκτροδότηση του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης και επεκτάσεις του Προαστιακού Αθήνας... Θα έπρεπε να υπήρχαν ακόμη περισσότερα έργα και κίνητρα για την αύξηση της χρήσης των (ηλεκτροκίνητων) τρένων, κυρίως μια και η κατάσταση με τις τιμές του πετρελαίου γίνεται όλο και χειρότερη.
10 Ιούλιος 2008 1:21 μμ
Ανώνυμος είπε...
Μετά τις θετικές εξελίξεις σχετικά με την ΑΕΓΕΚ το έργο λογικά δεν θα κινδυνεύσει να μην γίνει,αλλά το σίγουρο είναι ότι θα καθυστερήσει η παραδοσή του κατά 1 χρόνο σύμφωνα με τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις δηλαδή στο τέλος του 2013.
Ελπίζω να μην υπάρξουν καθυστερήσεις και στην κατασκευή της πρώτης φάσης των επεκτάσεων πρός Καλαμαριά και Σταυρούπολη αφού λέγονταν ότι οι επεκτάσεις θα ξεκινούσαν με την ολοκλήρωση της κύριας γραμμής,αν και πιστεύω ότι οι δύο αυτές επεκτάσεις μπορούν να τελειώσουν μέχρι το 2014,εφόσον ολοκληρωθούν έγκαιρα οι μελέτες και εξασφαλιστεί και η χρηματοδοτησή τους,που τουλάχιστον για την Καλαμαριά απ΄όσο γνωρίζω έχει εξασφαλιστεί.
6 Ιούλιος 2008 11:56 πμ
Red Ghost είπε...
Έχω μια απλή πρόταση για τον Προαστιακό, χωρίς μεγάλο κόστος. Δεν την έχω διαβάσει από άλλον, οπότε τη διατυπώνω εγώ.
Στο μεσοδιάστημα ανάμεσα στους σταθμούς Παιανία/Κάντζα και Κορωπί και συγκριμένα στον κόμβο 18 της Αττικής Οδού θα μπορούσε να γίνει νέος σταθός. Ο σταθμός θα εξυπηρετεί τα Σπάτα και την Παιανία. Ο τωρινός σταθμός Παιανία/Κάντζα μόνο στο όνομα έχει σχέση με Παιανία. Σε συνδυασμό με μια γραμμή διαδημοτικού λεωφορείου Σπάτα- Παιανία- Σπάτα οι δυο πόλεις θα εξυπηρετούνται θαυμάσια από τον Προαστιακό, που τώρα απλώς περνά μακριά τους. Απλή και φτηνή ιδέα, άμεσα εφαρμόσιμη.
28 Ιούλιος 2008 4:20 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου