Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Σχόλια Επισκεπτών Ιουλίου 2008

Φώτης είπε...
Η πιο σημαντική επέκταση που πρέπει να γίνει πριν από τις 2 προγραματισμένες είναι η σύνδεση του σταθμού του ΟΣΕ (τέρμα) με τον νέο σταθμό των ΚΤΕΛ. Τα μέσα μεταφορά πρέπει να συνδέονται μεταξύ τους.

27 Ιούλιος 2008 11:33 μμ

Ανώνυμος είπε...
Πολύ καλή ιδέα! Δυστυχώς όμως ισχύει το "μάλλον είναι αργά για τέτοια αλλαγή πλάνων" που γράφεις και στο άρθρο σου. Κρίμα γιατι μια γραμμή μετρό μεταξύ Πειραιά και νοτίων προαστίων θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη. Όχι όμως με χάραξη παραλιακή αλλά μεσόγεια τουλάχιστον μέχρι τον Άλιμο.

Όσο για το Πέραμα, έτσι που το πάνε θα γίνει καααααποτε μια γραμμή τραμ ως εκεί, που κατά τη γνώμη μου είναι λάθος σαν ιδέα. Εκτός αν το κάνουν αισθητά γρηγορότερο από το τραμ της παραλιακής, έχοντας αραιώτερες στάσεις.

16 Ιούλιος 2008 11:28 μμ

arch_mp είπε...
Εντυπωσιακό και ναι, ίσως όνειρο θερινής νυκτός, ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα...Κάπως έτσι όμως γίνονται τα μεγάλα έργα...Κάποιος που μπορεί να χαρακτηρίζεται υπεραισιόδοξος, εκτός πραγματικότητας ή ακόμα και "τρελός", είναι αυτός που χωρίς σκοπιμότητες έχει το μεράκι να βλέπει πιο μακριά από ένα κοινό μάτι και να οραματίζεται με ταλέντο και διάθεση αυτό που πολύ μελλοντικά, αν πέσει στα σωστά χέρια, μπορεί-ποιός ξέρει- να αποτελέσει πραγματικότητα και όχι ουτοπία!

Βορέας είπε...
Δυστυχώς τα περισσότερα από τα έργα παραπάνω αναφέρονται σε αυτοκινητόδρομους. Αν και χρειάζονται και αυτοί σίγουρα και πρέπει να βελτιωθούν και για την ευκολία και ταχύτητα πρόσβασης αλλά προ πάντων και για την ασφάλεια. Θεωρώ πως είναι κρίμα πως σε εναλλακτικές μορφές μετακίνησης, τα έργα περιορίζονται κυρίως στην ηλεκτροδότηση του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης και επεκτάσεις του Προαστιακού Αθήνας... Θα έπρεπε να υπήρχαν ακόμη περισσότερα έργα και κίνητρα για την αύξηση της χρήσης των (ηλεκτροκίνητων) τρένων, κυρίως μια και η κατάσταση με τις τιμές του πετρελαίου γίνεται όλο και χειρότερη.

10 Ιούλιος 2008 1:21 μμ

Ανώνυμος είπε...
Μετά τις θετικές εξελίξεις σχετικά με την ΑΕΓΕΚ το έργο λογικά δεν θα κινδυνεύσει να μην γίνει,αλλά το σίγουρο είναι ότι θα καθυστερήσει η παραδοσή του κατά 1 χρόνο σύμφωνα με τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις δηλαδή στο τέλος του 2013.
Ελπίζω να μην υπάρξουν καθυστερήσεις και στην κατασκευή της πρώτης φάσης των επεκτάσεων πρός Καλαμαριά και Σταυρούπολη αφού λέγονταν ότι οι επεκτάσεις θα ξεκινούσαν με την ολοκλήρωση της κύριας γραμμής,αν και πιστεύω ότι οι δύο αυτές επεκτάσεις μπορούν να τελειώσουν μέχρι το 2014,εφόσον ολοκληρωθούν έγκαιρα οι μελέτες και εξασφαλιστεί και η χρηματοδοτησή τους,που τουλάχιστον για την Καλαμαριά απ΄όσο γνωρίζω έχει εξασφαλιστεί.

6 Ιούλιος 2008 11:56 πμ

Red Ghost είπε...
Έχω μια απλή πρόταση για τον Προαστιακό, χωρίς μεγάλο κόστος. Δεν την έχω διαβάσει από άλλον, οπότε τη διατυπώνω εγώ.
Στο μεσοδιάστημα ανάμεσα στους σταθμούς Παιανία/Κάντζα και Κορωπί και συγκριμένα στον κόμβο 18 της Αττικής Οδού θα μπορούσε να γίνει νέος σταθός. Ο σταθμός θα εξυπηρετεί τα Σπάτα και την Παιανία. Ο τωρινός σταθμός Παιανία/Κάντζα μόνο στο όνομα έχει σχέση με Παιανία. Σε συνδυασμό με μια γραμμή διαδημοτικού λεωφορείου Σπάτα- Παιανία- Σπάτα οι δυο πόλεις θα εξυπηρετούνται θαυμάσια από τον Προαστιακό, που τώρα απλώς περνά μακριά τους. Απλή και φτηνή ιδέα, άμεσα εφαρμόσιμη.

28 Ιούλιος 2008 4:20 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα