Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

ΠΡΟΤΑΣΗ ΦΙΛΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ




Υπεύθυνος Ανάπτυξης του παρόντος χάρτη: Γιάννης Φραγκάκης

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι τέλειο το σχέδιο...
επίσης είναι όνειρο καλοκαιρινής νυχτός!! Ούτε το 2100 δεν θα είναι έτσι το μετρό της Αθήνας!!

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετική προσπάθεια!... Μακάρι να την λάμβανε στα σοβαρά κανείς υπεύθυνος.

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτική δουλειά!Αν και σε μερικά σημεία οι γραμμές ακολουθούν κάπως παράδοξη πορεία,ξεκινόντας από δυτικά πχ,πηγαίνοντας ανατολικά και επιστρέφοντας δυτικά,δεν παύει να είναι μια πολύ καλή προσπάθεια!Είστε αρχιτέκτονας;

Ανώνυμος είπε...

ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Η RATP!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να επισημάνω σε όσους επισκέπτες βλέπουν την πρόταση και αναρτούν τα σχόλιά τους ότι πρόκειται για μια προσπάθεια που τώρα μολις ξεκινά με πολλές αδυναμίες, ελλείψεις και λάθη. Και το βασικότερο είναι ότι δεν ξεκινάει από κανενός είδους επιστημονικά δεδομένα όπως ανάλυση προέλευσης - στόχου μετακινήσεων, δεδομένα χρήσεων γης, κατασκευαστικά δεδομένα κτλ. Δεν ξέρω αν μπορεί να συμπεριλάβει μερικά απο τα παραπάνω δεδομένα στην εξέλιξη της, ωστόσο το μόνο που θέλει να επισημάνει σε αυτο το στάδιο είναι η υπερβολικά μικρή έκταση του παρόντος δικτύου και οι τεράστιες ανάγκες κάλυψης περιοχών και σημείων της πόλης που υπάρχουν.
Ο "οραματισμός" που αναγκαστικά εμπεριέχει είναι ένα εργαλείο για να συνειδητοποιήσουμε όλοι τί ακριβώς θέλουμε και να αποκτήσουμε ίσως μια άποψη και γνώση για τις εξελίξεις που κάποτε ίσως αποκτήσει τη δυνατότητα να τις επηρρεάσει.Ζητάω τη συνεργασία και τις παρατηρήσεις σας - ακόμα και εντελώς συγκεκριμένα πάνω στο σχέδιο - με στόχο τη συνεχή ενημέρωση και βελτίωση του. Για το φίλο που ρωτάει, α) ναι ειμαι αρχιτέκτονας και β) σχετικά με τις γραμμές που ξεκινούν από δυτικά και επιστρέφουν προς την ίδια κατευθυνση, είναι ένας τρόπος σχεδιασμού γραμμών μετρό που έχει χρησιμοποιηθεί σε άλλα δίκτυα μετρό στο εξωτερικό (γραμμές σε σχήμα U)και αυτόν ακριβώς πρόκειται να ακολουθήσει και η σχεδιαζόμενη νέα γραμμή 4 του μετρο με βαση τις υπάρχουσες ανακοινώσεις (δείτε στο www.ametro.gr).Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

Ανώνυμος είπε...

για να γινουν ολα αυτα χρειαζονται 1 τρις ευρω
εχεις νας μας δωσεις τα λεφτα
η να μας πεις τουλαχιστον που θα τα βρουμε?

Ανώνυμος είπε...

Μήπως υπάρχει το σχέδιο σε καλύτερη ποιότητα εικόνας;

Ανώνυμος είπε...

το σχέδιο υπάρχει σε καλυτερη ποιότητα εικόνας. Στείλτε e-mail στο giannis.fragkakis@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Εντυπωσιακό και ναι, ίσως όνειρο θερινής νυκτός, ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα...Κάπως έτσι όμως γίνονται τα μεγάλα έργα...Κάποιος που μπορεί να χαρακτηρίζεται υπεραισιόδοξος, εκτός πραγματικότητας ή ακόμα και "τρελός", είναι αυτός που χωρίς σκοπιμότητες έχει το μεράκι να βλέπει πιο μακριά από ένα κοινό μάτι και να οραματίζεται με ταλέντο και διάθεση αυτό που πολύ μελλοντικά, αν πέσει στα σωστά χέρια, μπορεί-ποιός ξέρει- να αποτελέσει πραγματικότητα και όχι ουτοπία!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, η προσπάθειά είναι εξαιρετική .
Το Blog έχει επίσης πάρα πολύ ενδιαφέρον.
Θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο βασίστηκες στα πραγματικά μελλοντικά σχέδια επέκτασης του μετρό από την Αττικό Μετρό, έχεις ενημερωθεί ; επίσης έχεις υπολογίσει στις χαράξεις παραμέτρους όπως τα βασικά υπόγεια δίκτυα υποδομής της πόλης
( πχ. υδροδότηση - κεντρικός αποχετευτικός αγωγός ) ή ζώνες αρχαιολογικού ενδιαφέροντος ;

Ανώνυμος είπε...

Στο σχέδιο έχουν συμπεριληφθεί τα περισσότερα από τα σχέδια επέκτασης που έχουν ανακοινωθεί από την Αττικό Μετρό και τον ΗΣΑΠ με σχετικά ακριβείς θέσεις σταθμών και με την εξαίρεση των περιπτώσεων όπου προτείνω αλλαγές ή περαιτέρω επεκτάσεις. Επίσης όπως τονίζω και σε προηγούμενη ανάρτηση δεν έχουν ληφθεί προς το παρόν υπ΄οψιν επιστημονικά δεδομένα όπως αυτά που αναφέρετε.

Ανώνυμος είπε...

Τα περισσότερα έργα στην Ελλάδα είναι απρογραμμάτιστα ή προγραμματίζονται εν όψει χρηματοδότησης (βλέπε χρηματοδοτικά πακέτα ΕΕ). Ίσως θα ήταν καλό να βρεθεί ποια Υπηρεσία θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει κάποια επέκταση του μετρό και σε αυτή να απευθυνθείς για να γίνει κάποια συγκεκριμένη πρόταση και να μάθεις περισσότερα δεδομένα για τους παράγοντες σχεδιασμού του δικτύου. Χωρίς να θέλω να είμαι απαισιόδοξος, εάν επιχειρήσεις κάποια τέτοια κίνηση οπλίσου με υπομονή και ατσάλινα νεύρα...

Ανώνυμος είπε...

Με....τρο και φαντασια!
Ενδιαφέρουσα παρέμβαση για να καταλάβουμε όλοι πόσο πίσω είμαστε.
Εύχομαι να πέσει στα χέρια των αρμοδίων και να δώσει μερικές ιδέες και, γιατί όχι,να υλοποιηθεί έστω και τμηματικά.

Ανώνυμος είπε...

ο σταθμός Καυκάσου που προβλέπεται;;

Ανώνυμος είπε...

ΙΔΑΝΙΚΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ Κ ΝΑ ΟΝΕΙΕΥΡΟΜΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΔΕ ΦΙΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ..ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ Κ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ

ΓΡΑΜΜΗ 1 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ – ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ)
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ-ΜΟΣΧΑΤΟ-ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΤΑΥΡΟΣ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ-ΘΗΣΕΙΟ-ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΒΙΚΤΩΡΙΑ-ΑΤΤΙΚΗ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ-ΑΓ.ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ-ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ –ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΠΕΥΚΑΚΙΑ -Ν.ΙΩΝΙΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΕΙΡΗΝΗ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΚΑΤ-ΚΗΦΙΣΙΑ-ΤΑΤΟΪΟΥ-ΚΑΣΤΡΙ-Ε.Ο.-ΑΝΟΙΞΗ-ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ

ΓΡΑΜΜΗ 2 ΚΑΜΑΤΕΡΟ – ΒΑΡΗ (ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ – ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ-ΣΕΠΟΛΙΑ-ΑΤΤΙΚΗ-ΣΤ.ΛΑΡΙΣΣΗΣ-ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΑΚΡΟΠΟΛΗ-ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ-ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ-ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ-ΔΑΦΝΗ-ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛΕΞ/ΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΛΙΜΟΣ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΟΥΛΑ-ΒΑΡΗ(ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΡΗΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ)

ΓΡΑΜΜΗ 3 ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ - ΑΙΓΑΛΕΩ – ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ-ΔΗΜ.ΘΕΑΤΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ-ΝΙΚΑΙΑ-ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑ-ΧΑΪΔΑΡΙ-ΑΙΓΑΛΕΩ-ΕΛΑΙΩΝΑΣ-ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ-ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ-ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ-ΧΟΛΑΡΓΟΣ-ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΠΑΛΛΗΝΗ-ΠΑΙΑΝΙΑ ΚΑΝΤΖΑ-ΚΟΡΩΠΙ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

ΓΡΑΜΜΗ 4 ΕΙΡΗΝΗ – ΜΑΡΟΥΣΙ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
ΕΙΡΗΝΗ-ΚΥΜΗΣ (ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΥΜΗΣ ΜΕ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ)-ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ-ΓΑΛΑΤΣΙ-ΚΥΨΕΛΗ-ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ-ΕΞΑΡΧΕΙΑ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ-ΚΟΛΩΝΑΚΙ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ-ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΓΟΥΔΗ-ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΦΑΡΟΣ-ΦΙΛΟΘΕΗ-ΣΙΔΕΡΑ-ΟΑΚΑ-ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ

ΓΡΑΜΜΗ 5 ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ – ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ-ΠΕΥΚΗ-ΑΝΑΒΡΥΤΑ-ΜΕΛΙΣΣΙΑ-ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ-ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΗ ΓΙΑΝΝΗΣ (ΠΑΝΩ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚ.)-Λ.ΤΣΑΚΟΥ (ΧΟΛΑΡΓΟΣ)-ΠΑΠΑΓΟΥ-ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ-ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ-ΚΑΡΕΑΣ-ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ-Π.ΦΑΛΗΡΟ
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΝΕΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ Κ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΗ
ΡΑΦΗΝΑ-ΛΑΥΡΙΟ (ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ)
ΡΑΦΗΝΑ-ΠΙΚΕΡΜΙ-ΣΠΑΤΑ ΑΡΤΕΜΙΔΑ-ΚΟΡΩΠΙ-ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ-ΚΑΛΥΒΙΑ ΘΩΡΙΚΟΥ-ΚΕΡΑΤΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ...ευχαριστώ
schvcz@hotmail.com

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα