Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Μετρό Αθήνας: Νέο πάγωμα εργασιών στον ΗΣΑΠ μέχρι τις 2 Αυγούστου!

κείμενο από το ypodomes.com
Με το ξεφύλλισμα της μαργαρίτας μπορεί πλέον κάποιος να παρομοιάσει τα έργα της γραμμής του ΗΣΑΠ στο τμήμα μεταξύ Θησείου και Μοναστηρακίου. Εδώ και τρεις εβδομάδες έρχονται αλλεπάλληλες δικαστικές αποφάσεις που ανατρέπουν κάθε φορά την προηγούμενη με αποτέλεσμα τα έργα να ξεκινούν και να σταματούν συνεχώς.

Με νέα δικαστική απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών μετά από αίτηση της ομάδας των δωδεκαθεϊστών τα έργα στο τμήμα Θησείο- Μοναστηράκι παγώνουν εκ νέου μέχρι τις 2 Αυγούστου 2011 (!!!) οπότε και θα εκδικαστεί η υπόθεση.

Για όσους δεν γνωρίζουν η διαμάχη αφορά την ανακάλυψη του βωμού των 12 Θεών ακριβώς κάτω από τις γραμμές και την απόφαση για προσωρινή κατάχωση που είχε παρθεί πριν από λίγο καιρό με τις ευλογίες του ΚΑΣ.

Αυτό δημιούργησε προβλήματα με ομάδες πολιτών που κατέθεσαν ένσταση την οποία κέρδισαν. Ο ΗΣΑΠ με δική του παρέμβαση επικαλέστηκε την καθημερινή ανάγκη για μετακίνηση και τα έργα ξαναξεκίνησαν. Τελικά με αυτή την νέα απόφαση τα έργα μπήκαν εκ νέου...στο ψυγείο.
Το ερώτημα που τίθεται πλέον δεν είναι πότε θα αποδοθεί η γραμμή καθώς εκεί αναμένεται μακρά διαδικασία αλλά τι μέλλει γενέσθαι με το τμήμα Μοναστηράκι- Αττική με τα έργα της υπόγειας σήραγγας τα οποία δεν έχουν κάποια σχέση με τα έργα στο τμήμα Θησείο- Μοναστηράκι.

Μετά και από αυτή την εξέλιξη είναι απαραίτητη η ενημέρωση του επιβατικού κοινού που ταλαιπωρείται χωρίς να φταίει. Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης τινάζεται στον αέρα και μια πιθανή απόδοση της σήραγγας θα ελάττωνε το πρόβλημα με την πολύμηνη διακοπή της διαμπερής κυκλοφορίας της γραμμής 1 του Μετρό της Αθήνας από τον Πειραιά στην Κηφισιά, χωρίς την ταλαιπωρία της διπλής μετεπιβίβασης.

7 σχόλια:

Μετρόφιλος είπε...

Οι γραμμές φτιάχτηκαν το 1895, όταν αυτοί οι κύριοι και κυρίες ήταν αγέννητοι. Ύστερα από 116 χρόνια λοιπόν ο ΗΣΑΠ έχει αποκτήσει την κυριότητα της περιοχής λόγω χρησικτησίας! Εδώ έχει εφαρμογή η παροιμία "ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα".
Προτείνω, λοιπόν, αφού οι δωδεκαθεϊστές κάνουν σαν τρελοί για το βωμό, να τους θάψουμε κι αυτούς εκεί ζωντανούς για να μην τον αποχωριστούν ποτέ!

Επώνυμος είπε...

Μετρόφιλε εβραιοχριστιανέ, για να μην το κουράζουμε το θέμα... είσαι πολύ μεγάλος Μ......

Το Μ κεφαλαίο

Μετρόφιλος είπε...

@Επώνυμος:
Βεβαίως και είμαι πολύ μεγάλος Μετρόφιλος!
Εσύ είσαι μεγάλος σε τίποτα, ή όλα πάνω σου είναι μικρά;

Επώνυμος είπε...

Έγραψα "Μ......"
Κάθε τελεία, αντιστοιχούσε σε ένα γράμμα.
Μόνο ένας μ α λ ά κ α ς σαν κι εσένα δε θα καταλάβαινε ότι σε είπα Μ Α Λ Α Κ Α.

Όσο για το υπονοούμενο που έκανες για το μέγεθος.... ρώτα τη μάνα σου.

Ανώνυμος είπε...

1-0

Συμφωνώ απέραντος μαλάκας...

Mystic_Bard είπε...

Σιχαμένοι δωδεκαθεϊστές και λοιποί που εξαιτίας σας ταλαιπωρείται ο κόσμος,
Έχετε το θράσος να ζητάτε και τα ρέστα από πάνω ?????

Ξανατολμήστε να κάνετε και εκδήλωση για το συγκεκριμένο θέμα και θα σας δείρουν ρε !!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ-ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ. ΖΩ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ~ΚΟΥΡΑΔΑ~ ΤΟΥ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΚΤΙΖΟΥΝ ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΥΡΩ ΤΗΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 99% ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ... ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ;

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα