Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΗΣΑΠ: ο σταθμός Αγία Παρασκευή απλά ..δεν υπάρχει!

κείμενο από το ypodomes.com
Φαινόμενα κατακερματισμού παρατηρούνται στον ΗΣΑΠ ενόψει της συγχώνευσης με την Αττικό Μετρό και το Τραμ για να δημιουργηθεί η εταιρεία ΣΤΑΣΥ. Εδώ και αρκετό καιρό υπάρχει κακή λειτουργία και εξυπηρέτηση στις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού του ιστορικού ΗΣΑΠ.

Από τις 8 Ιουνίου τα δρομολόγια εκτελούνται σε όλο το μήκος της γραμμής αλλά είναι «σπασμένα» στα δύο. Στο συρμό που ξεκινά από τον Πειραιά παρατηρείται μεγάλη καθυστέρηση στην εκτέλεση των δρομολογίων με χρόνους που φτάνουν ακόμα και τα 15 λεπτά. Σε ώρα αιχμής οι συρμοί φεύγουν με πολύ αραιή συχνότητα (τουλάχιστον ανά 10 λεπτά) με αποτέλεσμα να δημιουργείται συνωστισμός μέσα στους συρμούς.

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ..ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ
Κατά τη διάρκεια του δρομολογίου οι αναγγελίες για τον επόμενο σταθμό ποικίλουν ανάλογα με το ..συρμό και ανάλογα με το σταθμό. Δεν αναγγέλλονται όλοι οι σταθμοί ενώ κατά τον ΗΣΑΠ στο δρομολόγιο Πειραιάς- Ομόνοια ο σταθμός ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ απλά δεν υπάρχει.

Μετά το σταθμό ΘΗΣΕΙΟ αναγγέλλεται ο σταθμός ΟΜΟΝΟΙΑ ως τερματικός χωρίς να διευκρινίζεται ότι ο αμέσως επόμενος σταθμός στο Μοναστηράκι δεν λειτουργεί η αποβάθρα ανόδου και δεν πραγματοποιείται στάση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κομφούζιο τόσο στους επιβάτες που δεν χρησιμοποιούν καθημερινά τον ΗΣΑΠ και δεν το γνωρίζουν όσο και για τους τουρίστες που στην κυριολεξία πανικοβάλλονται.

Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Μέσα στους συρμούς του ΗΣΑΠ υπάρχουν αναρτημένοι πάνω από τις πόρτες οι χάρτες με τις 3 γραμμές του δικτύου του Μετρό της Αθήνας και τους σταθμούς. Σύμφωνα με τους χάρτες αυτούς ο σταθμός της Γραμμής 3 ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ απλά ..δεν υπάρχει!

Αν και ο σταθμός έχει ανοίξει από τις 30 Δεκεμβρίου 2010 κανείς δεν έχει μπει στον κόπο να ενημερώσει τους χάρτες. Στους χάρτες υπάρχει ήδη κολλημένο χαρτί με τους δύο νέους σταθμούς ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ και ΧΟΛΑΡΓΟΣ. Με αυτόν τον τρόπο ..δοκιμάζουν τις γνώσεις του επιβατικού κοινού για το Αθηναϊκό δίκτυο Μετρό.

Αυτά είναι μερικά από τα καθημερινά παρατράγουδα του πιο ιστορικού μέσου της Αθήνας που έχει πάνω του 130 χρόνια ζωής. Τώρα το γιατί έχει επιλεχθεί αυτή η μίζερη κατάσταση και η υποβάθμιση του μέσου σε β` κατηγορίας αυτό είναι ένα βασικό ερώτημα.

Ας ελπίσουμε με την ενοποίηση των εταιρειών , η «πράσινη» γραμμή του ΗΣΑΠ να τύχει καλύτερης αντιμετώπισης και να λειτουργεί με την πρέπουσα αξιοπιστία που του αξίζει και του αρμόζει. Ως τότε οι επιβάτες του ΗΣΑΠ θα πρέπει να είναι και υπομονετικοί και κυρίως εφοδιασμένοι με ..γνώσεις για την καθημερινή ή όχι μετακίνηση τους.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Λίγο άδικη η γκρίνια σου νομίζω! Γιατί να αναγγέλεται το Μοναστηράκι, αφού ΔΕΝ πραγματοποιείται στάση εκει; Ίσα-ίσα, το ανάποδο θα ήταν παράδειγμα κακής ενημέρωσης.

Επίσης οι σταθμοί είναι γεμάτοι με ανακοινώσεις (ΚΑΙ στα αγγλικά) για το τι συμβαίνει στο Μοναστηράκι και στην Ομόνοια, φαντάζομαι ο μέσος τουρίστας είναι συνηθισμένος από τη χώρα του να δίνει σημασία σε αυτές τις ανακοινώσεις.

Στα περί Αγ. Παρασκευής πάω πάσο, ίσως περιμένουν να προστεθούν και οι 7 νέοι σταθμοί να το κάνουν μια και έξω.

Αντιπαράδειγμα οι της Α.Μ που έβαλαν στην επέκταση προς Ελληνικό ταμπέλες "προς Άγιο Αντώνιο", για να τις ξηλώσουν οσονούπω.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα