Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Ολυμπία Οδός: δεν υπάρχει απόφαση να σταματήσει στην Πάτρα ο δρόμος, λέει Βουλευτής

κείμενο από το ypodomes.com
Την διαβεβαίωση του προς τους Ηλείους συντοπίτες του, ότι δεν προτίθεται να ψηφίσει νέα σύμβαση για την Ολυμπία Οδό με περιορισμένο το φυσικό αντικείμενο του έργου μέχρι την Πάτρα, γνωστοποίησε ο υφυπουργός Εργασίας κ. Γιάννης Κουτσούκος μέσω επιστολής του στον αντιπεριφερειάρχη Ηλείας κ. Χαράλαμπο Καφύρα.

Ο κ. Κουτσούκος απευθυνόμενος στον κ. Καφύρα μετά την πρόθεση του τελευταίου να παραιτηθεί από τη θέση του αντιπεριφερειάρχη Ηλείας εφόσον ανακοινωθεί επίσημα η διακοπή του έργου της Ολυμπίας Οδού στα όρια της Πάτρας αφήνοντας έξω την Ηλεία, τόνισε ότι συμφωνεί μαζί του.

Ωστόσο ενημερώνει ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Δικτύων τον διαβεβαίωσε πως με βάση τις συζητήσεις που γίνονται με τις Τράπεζες και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα επενδύσεων δεν υπάρχει καμία απόφαση με βάση την οποία να συνάγεται το συμπέρασμα ότι το έργο θα σταματήσει στη Πάτρα, η δε προσπάθεια της κυβέρνησης επικεντρώνεται στο ξεμπλοκάρισμα της χρηματοδότησης των αυτοκινητοδρόμων και την επανεκκίνηση των έργων.

Με τη διαβεβαίωση αυτή του υφυπουργού Εργασίας, η υπόθεση της Ολυμπίας Οδού φαίνεται να μη θεωρείται λήξασα σε ότι αφορά την Ηλεία. Ειδικότερα ο κ. Κουτσούκος στην επιστολή του προς τον κ. Καφύρα αναφέρει τα εξής:

"Αγαπητέ Μπάμπη, Είναι αυτονόητο ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου με τις θέσεις που διατυπώνεις στο έγγραφο που μου κοινοποίησες σχετικά με την Ολυμπία Οδό και τις αρνητικές επιπτώσεις για τον τόπο μας στην περίπτωση που το φυσικό αντικείμενο του έργου σταματήσει στην Πάτρα.

Υπενθυμίζω για το ίδιο θέμα και με το ίδιο περιεχόμενο τοποθετηθήκαμε στην τελευταία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή μας στο Υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων με τον αρμόδιο Υφυπουργό κ. Γιάννη Μαγκριώτη. Συμφωνώ επίσης μαζί σου και με της αποφάσεις που πήρατε στην σύσκεψη που πραγματοποίησες με τους Δημάρχους του Νόμου για τις ενέργειες σας και τον τρόπο αντίδραση σας.

Χωρίς να θέλω να σε καθησυχάσω, μιας και γνωρίζεις πως η υφιστάμενη σύμβαση του έργου επιτρέπει στις τράπεζες και την κοινοπραξία να επαναδιαπραγματεύονται ασκώντας μάλιστα και απαράδεκτο εκβιασμό με το σταμάτημα του έργου, σε ενημερώνω ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Δικτύων με διαβεβαίωσε πως με βάση τις συζητήσεις που γίνονται με τις Τράπεζες και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα επενδύσεων δεν υπάρχει καμία απόφαση με βάση την οποία να συνάγεται το συμπέρασμα ότι το έργο θα σταματήσει στη Πάτρα, η δε προσπάθεια της κυβέρνησης επικεντρώνεται στο ξεμπλοκάρισμα της χρηματοδότησης των αυτοκινητοδρόμων και την επανεκκίνηση των έργων.

Σε κάθε περίπτωση όμως θέλω να επαναλάβω αυτό που τόνισα και στην τελευταία σύσκεψη με τον κύριο Μαγκριώτη, για να είναι γνωστό και στους συμπατριώτες μας , ότι δηλαδή δεν προτίθεμαι να ψηφίσω νέα σύμβαση για την Ολυμπία Οδό με περιορισμένο του φυσικού αντικείμενου του έργου μέχρι την Πάτρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα