κείμενο από το ypodomes.com
Μεγάλα ονόματα όπως ο γαλλικός κατασκευαστικός όμιλος της Vinci, η γερμανική εταιρία Fraport που διαχειρίζεται ένα πολύ μεγάλο αριθμό αεροδρομίων ανά την Ευρώπη και η εταιρία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Ζυρίχης συγκαταλέγονται ανάμεσα στα έντεκα σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, οι σύμβουλοι αξιοποίησης θα αξιολογήσουν τις υποβληθείσες προτάσεις και θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής για την επόμενη φάση του διαγωνισμού.
Τα έντεκα σχήματα είναι τα εξής:
Aeroports De La Cote d Azur
Agrokor Novaport Development
Engelinvest Israel Ltd
Global Liman Isletmeleti (66%) - Flughafen Munchen (33,34%)
Zurich Airport (63%) - J&P Avax (37%)
Athens International Airport
Fraport - Copelouzos
TAV
Vinci - Ellaktor
Corporacion America - Metka
Advent
Όπως ανακοίνωσε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), τα περιφερειακά αεροδρόμια χωρίστηκαν σε δύο ομάδες:
Στην πρώτη ομάδα εντάχθηκαν τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου και Καβάλας.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.
Ενώ, έως τη δημοσίευση της Πρόσκλησης Υποβολής Προσφοράς, το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει έως τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου στην πρώτη ομάδα και τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου στη δεύτερη ομάδα.
Πρόκειται για την «αφρόκρεμα» των περιφερειακών αεροδρομίων. Από τη Ρόδο, τη Θεσσαλονίκη, την Κω, την Κέρκυρα και τα Χανιά προβλέπεται να περάσουν φέτος 13,4 εκατ. επιβάτες, απορροφώντας το 71% της επιβατικής κίνησης. Για τα συγκεκριμένα αεροδρόμια προβλέπεται επένδυση αξίας άνω των 100 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών.
Οι αερολιμένες Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας είναι αναπτυσσόμενοι μεσαίου μεγέθους και απαιτούν την πραγματοποίηση έργων υποδομής ύψους 95 εκατ. ευρώ. Φέτος εκτιμάται ότι ο αριθμός των αφίξεων στα συγκεκριμένα αεροδρόμια θα διαμορφωθεί περίπου στα 4 εκατομμύρια.
Μεγάλα ονόματα όπως ο γαλλικός κατασκευαστικός όμιλος της Vinci, η γερμανική εταιρία Fraport που διαχειρίζεται ένα πολύ μεγάλο αριθμό αεροδρομίων ανά την Ευρώπη και η εταιρία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Ζυρίχης συγκαταλέγονται ανάμεσα στα έντεκα σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, οι σύμβουλοι αξιοποίησης θα αξιολογήσουν τις υποβληθείσες προτάσεις και θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής για την επόμενη φάση του διαγωνισμού.
Τα έντεκα σχήματα είναι τα εξής:
Aeroports De La Cote d Azur
Agrokor Novaport Development
Engelinvest Israel Ltd
Global Liman Isletmeleti (66%) - Flughafen Munchen (33,34%)
Zurich Airport (63%) - J&P Avax (37%)
Athens International Airport
Fraport - Copelouzos
TAV
Vinci - Ellaktor
Corporacion America - Metka
Advent
Όπως ανακοίνωσε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), τα περιφερειακά αεροδρόμια χωρίστηκαν σε δύο ομάδες:
Στην πρώτη ομάδα εντάχθηκαν τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου και Καβάλας.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.
Ενώ, έως τη δημοσίευση της Πρόσκλησης Υποβολής Προσφοράς, το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει έως τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου στην πρώτη ομάδα και τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου στη δεύτερη ομάδα.
Πρόκειται για την «αφρόκρεμα» των περιφερειακών αεροδρομίων. Από τη Ρόδο, τη Θεσσαλονίκη, την Κω, την Κέρκυρα και τα Χανιά προβλέπεται να περάσουν φέτος 13,4 εκατ. επιβάτες, απορροφώντας το 71% της επιβατικής κίνησης. Για τα συγκεκριμένα αεροδρόμια προβλέπεται επένδυση αξίας άνω των 100 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών.
Οι αερολιμένες Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας είναι αναπτυσσόμενοι μεσαίου μεγέθους και απαιτούν την πραγματοποίηση έργων υποδομής ύψους 95 εκατ. ευρώ. Φέτος εκτιμάται ότι ο αριθμός των αφίξεων στα συγκεκριμένα αεροδρόμια θα διαμορφωθεί περίπου στα 4 εκατομμύρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου