Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2017

Σε λειτουργία η ηλεκτροκίνηση στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Αθήνας

κείμενο από το ypodomes.com
Σε λειτουργία είναι από σήμερα η ηλεκτροκίνηση στον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της Αθήνας, καθώς ο σταθμός από τις 7 το πρωί εξηλεκτρίστηκε. Η αποβάθρα στην οποία εγκαταστάθηκε και λειτουργεί πλέον η ηλεκτροκίνηση είναι μία από τις νέες αποβάθρες, που προς το παρόν δεν είναι προσβάσιμες στο κοινό.
Αυτό σημαίνει πως οι επιβάτες όταν σε μερικές εβδομάδες θα θελήσουν να ταξιδέψουν με ηλεκτροκίνητο τρένο δεν θα χρησιμοποιούν την πρώτη αποβάθρα που βρίσκεται ακριβώς μπροστά στο κτίριο του σταθμού αλλά στην αποβάθρα που βρίσκεται από την άλλη πλευρά η οποία θα είναι προσβάσιμη μέσω της υπόγειας διάβασης θα μπορούν να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται από αυτή.
Το επόμενο διάστημα σύμφωνα με όσα είπε στο ypodomes.com o Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας, θα έχει τοποθετηθεί ηλεκτροκίνηση και στις υπόλοιπες αποβάθρες ενώ η ηλεκτροκίνηση θα φτάσει μέχρι το σταθμό του Πειραιά, στο λιμάνι, ακριβώς δίπλα από τον σταθμό του Μετρό, πιθανότατα μέχρι το καλοκαίρι.
Επίσης προγραμματίζεται μέχρι τον Απρίλιο να τοποθετηθεί νέα πεζογέφυρα που θα συνδέει την μία πλευρά του σταθμού με την άλλη, η οποία θα διαθέτει και ανελκυστήρες για να είναι προσβάσιμοι και σε άτομα με κινητικές δυσκολίες. Πρόκειται για πεζογέφυρα που θα αντικαθιστά εκείνη που ξηλώθηκε πριν μερικές εβδομάδες.
To ypodomes.com βρέθηκε σήμερα στον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της Αθήνας και έβγαλε αποκλειστικές φωτογραφίες για τους αναγνώστες του. Μπορείτε να δείτε τα καλώδια της ηλεκτροκίνησης που έχουν εγκατασταθεί.
Για την εγκατάσταση και λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στον Κέντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της Αθήνας ο Θάνος Βούρδας έκανε αποκλειστικά στο ypodomes.com είπε τα εξής: "ολοκληρώνουμε ένα έργο που έχει χαρακτηριστεί "γιοφύρι της Άρτας" καθώς για πολλά χρόνια τα έργα είχαν μείνει ημιτελή. Πλέον με την λειτουργία από σήμερα της ηλεκτροκίνησης το έργο παίρνει σάρκα και οστά καθώς ο Κεντρικός Σταθμός της χώρας μας ηλεκτροδοτήθηκε.
Έχουμε στείλει σε ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ όλα τα απαιτούμενα έγγραφα για να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια ενώ τις επόμενες μέρες θα γίνουν συσκέψεις για τα νέα ηλεκτροκίνητα πλέον δρομολόγια που θα προσεγγίζουν το σταθμό της Αθήνας, όσο και την κίνηση των επιβατών εντός του σταθμού.
Εμείς έχουμε δύο πράγματα σε εξέλιξη: το ένα είναι να τελειώσει μέχρι το καλοκαίρι η ηλεκτροκίνηση μέχρι τον Πειραιά αλλά και να ξεκινήσει το έργο της Β`φάσης του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας που περιλαμβάνει την διαμόρφωση των οδών πέριξ του σταθμού αλλά και εσωτερικές παρεμβάσεις με σημαντικότερη την υπόγεια σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού με τον σταθμό του Μετρό. Ταυτόχρονα διεκδικούμε κονδύλια για το έργο υπογειοποίησης των Σεπολίων μεχρι τις 3 Γέφυρες".
Με τα νέα ηλεκτροκίνητα δρομολόγια Προαστιακού και Υπεραστικού αναμένεται να μεταμορφωθούν οι σιδηροδρομικές μεταφορές ενώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτό σημαίνει ραγδαία μείωση του κόστους καθώς η ηλεκτροκίνηση είναι κατά πολύ φθηνότερη από την πετρελαιοκίνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα