Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018

Tool Connect: Τώρα το Internet of Things κατακτά και τα εργοτάξια

κείμενο από το ypodomes.com
Αν κάποιος σας έλεγε πριν από μόλις 2 χρόνια ότι θα μπορούσατε να ελέγχετε το εργοτάξιο σας από το κινητό, το tablet ή το laptop σας το πιο πιθανό θα ήταν να μειδιάσετε ειρωνικά. Πως θα μπορούσε άλλωστε κάποιος να γνωρίζει τι γίνεται από άκρη σε άκρη σε ένα χώρο που μπορεί να έχει έκταση χιλιάδες τετραγωνικά, να είναι πολυόροφο, να είναι διάσπαρτο. «Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα στα εργοτάξια» θα ήταν η πιθανότερη του απάντηση.
Στην εποχή όμως του Internet Of Things γίνεται, αρκεί αυτό να είναι από μία εταιρεία που καινοτομεί συνεχώς. H DEWALT, κορυφαία εταιρεία στο χώρο των εργαλείων, έκανε το βήμα μπρος και υπόσχεται πως από εδώ και μπρος, τα εργοτάξια θα λειτουργούν απόλυτα συγχρονισμένα και αποδοτικά, όπως επιτάσσει άλλωστε η εποχή δίνοντας τον έλεγχο στον εργοταξιάρχη.
Το εργοτάξιο του μέλλοντος είναι πλέον γεγονός με το Tool Connect ένα app αποκλειστικά από τη DEWALT το οποίο παρέχει προηγμένη δυνατότητα σύνδεσης, επιτρέποντας στους χρήστες να διαχειρίζονται το απόθεμα μέσω της ενημερωμένης εφαρμογής διαδικτύου και εφαρμογής για κινητά.
Επί της ουσίας μιλάμε για εργαλεία τα οποία έχουν ενσωματωμένο Bluetooth και μέσω της ειδικής εφαρμογής να φαίνεται η τελευταία τοποθεσία στην οποία βρίσκονται από τον χειριστή του app. Το κάθε εργαλείο εξατομικευμένα είναι συνδεδεμένο και αυτό σημαίνει ότι δεν χάνεται, δεν εξαφανίζεται. Άρα εδώ μιλάμε για εξοικονόμηση χρημάτων, αν σκεφτούμε ότι λόγω της φύσης της δουλειάς, η απώλεια εργαλείων είναι συχνό φαινόμενο.
Αν σε αυτό προσθέσουμε και την ποιοτική υπεροχή αυτών των εργαλείων που σε σχέση με τα περισσότερα αντέχουν πολύ περισσότερο στον χρόνο, τότε βλέπουμε μία εξαιρετική λύση για το σύγχρονο δικτυωμένο εργοτάξιο.
Σύμφωνα με έρευνα της DEWALT στις Η.Π.Α., το ισοδύναμο μιας πλήρους εργάσιμης ημέρας ανά εβδομάδα σπαταλάται για την αναζήτηση εργαλείων ή για την αναμονή τους στο εργοτάξιο και περίπου 7.500 ευρώ ετησίως χάνονται λόγω της κακής διαχείρισης αποθεμάτων. Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη πρωτοποριακής συνδεδεμένης τεχνολογίας, όπως το "Tool Connect", το οποίο παρέχει έξυπνο έλεγχο απογραφής, προστασία και παρακολούθηση είναι όχι απλά είναι στροφή στην τεχνολογία αλλά και απαραίτητος σύμμαχος στην συγκράτηση εξόδων.
Με την απαράμιλλη φήμη της για την παροχή πρωτοποριακής τεχνολογίας που διαμορφώνει το εργοτάξιο του μέλλοντος, η DEWALT εισήγαγε μια σειρά σημαντικών νέων προχωρημένων λειτουργιών στο πλαίσιο της πρωτοποριακής πλατφόρμας του Tool Connect.
Βασιζόμενοι στην υπάρχουσα λειτουργία DEWALT Tool Connect Bluetooth, η οποία επιτρέπει την παρακολούθηση και τη διαχείριση μπαταριών 18V XR συμβατών με το Tool Connect, έχουν προστεθεί πλήθος νέων πλεονεκτημάτων για την τοποθεσία και την προσαρμογή εργαλείων με αυτήν την τελευταία ενημέρωση.
Σχεδιασμένο να παρέχει ολοκληρωμένη διαχείριση αποθεμάτων για το πλήρες φάσμα εργαλείων του επαγγελματία, τα προϊόντα μπορούν να συνδεθούν, να ονομάζονται, να καταγραφούν και να παρακολουθούνται χρησιμοποιώντας την ενισχυμένη εφαρμογή DEWALT Tool Connect, συμβατή σε smartphone iPhone ή Android ή μέσω της πλατφόρμας ιστού.
Η λειτουργία είναι απλή. Με το ξεκίνημα των εργασιών γίνεται εξατομικευμένη σύνδεση εργαλείων και χρηστών τα οποία εμφανίζονται στην εφαρμογή, μέχρι την ώρα που θα επιστραφούν με το τέλος της βάρδιας ή της ημέρας.
Στο πλαίσιο της επέκτασης της πλατφόρμας Tool Connect, η DEWALT έχει ξεκινήσει με πέντε ηλεκτρικά εργαλεία 18V XR Tool Connect που ενσωματώνουν πλήρη λειτουργικότητα του Tool Connect και προσαρμόσιμες ρυθμίσεις. Η σειρά περιλαμβάνει: DCD997 XRP Κρουστικό δραπανοκατσάβιδο, DCD797 Κρουστικό δραπανοκατσάβιδο, DCD992 δραπανοκατσάβιδο, DCD792 δραπανοκατσάβιδο , DCF888 Παλμικό κατσαβίδι και συνεχώς επεκτείνεται.
Με τα νέα αυτά προϊόντα, μέσω της εφαρμογής Tool Connect, οι Σ.α.λ και η ροπή μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε λειτουργία ταχύτητας, επιτρέποντας στον χρήστη να προγραμματίζει το εργαλείο ώστε να ταιριάζει με το υλικό εφαρμογής, βοηθώντας παράλληλα να παρατείνει τη ζωή εργαλείων και εξαρτημάτων. Επιπλέον, οι προσαρμοσμένες ρυθμίσεις LED επιτρέπουν τη ρύθμιση των εργαλείων με τη φωτεινότητα που απαιτείται για κάθε εργασία, καθώς και το χρονικό διάστημα που το φως παραμένει αναμμένο.
Επίσης περιλαμβάνει τη δυνατότητα προσθήκης ημερομηνιών αγοράς, το κόστος και τη διαχείριση των πληροφοριών παροχής υπηρεσιών, καθώς και την επιλογή δανεισμού εργαλείων σε συγκεκριμένο χρήστη, προβολή της τελευταίας τοποθεσίας ενός εργαλείου ή σημείου που έχει χαθεί ή κλαπεί, το οποίο στη συνέχεια μπορεί να παρακολουθηθεί το δίκτυο χρηστών εφαρμογής Tool Connect με σύνδεση σε ακτίνα 30 μέτρων.
Ακόμα όμως και αν ένα από αυτά τα κορυφαία εργαλεία χρειαστεί συντήρηση αυτό μπορεί να γίνει προγραμματισμένα μέσω της εφαρμογής που δείχνει που ενημερώνει ακόμα και για τα κοντινά κέντρα εξυπηρέτησης από το εργοτάξιο! Όλα τα εργαλεία Tool Connect έχουν επεκτάσιμη εγγύηση έως 3 ετών που είναι διαθέσιμη κατά την εγγραφή.
Φανταστείτε λοιπόν ένα εργοτάξιο στο οποίο, οι καθημερινές εργασίες γίνονται από τη χρήση των εργαλείων, τα οποία δεν χάνονται, δεν χαλάνε, οι χρήστες τους να έχουν «δεσμευτεί» μαζί τους και ο χρήστης του Tool Connect να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τη θέση των χρηστών και την εύρυθμη λειτουργία των εργαλείων, χωρίς άσκοπες μετακινήσεις. Internet of Things καλώς ήρθες στο χώρο των κατασκευών!
ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΤΟΥ TOOL CONNECT
O βασικός εμπνευστής της ιδέας της εισαγωγής του Tool Connect στα εργαλεία DEWALT και εκείνος που το ανέπτυξε για να βγει στην παγκόσμια αγορά είναι ο Tony Nicolaidis, σήμερα Αντιπρόεδρος του τμήματος Marketing στον όμιλο Stanley Black & Decker.
Για να γίνει αυτό συνεργάστηκαν οι τεχνικές και εμπορικές ομάδες της εταιρείας και τελικά αυτό το τρόπον τινά, ψηφιακό προϊόν βγήκε στην βιομηχανία των κατασκευών κάνοντας την DEWALTπρωτοπόρο και στο χώρο του ΙοΤ.
Tony Nikolaidis, με προφανή Ελληνική καταγωγή εργάζεται στον όμιλο Stanley Black & Decker25 χρόνια ξεκινώντας από το 1993 και συνεχίζει να μας κάνει περήφανους στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό .
Η Γενική Διευθύντρια του Ομίλου Stanley Black & Decker σε Ελλάδα, Ισραήλ και Κύπρο κυρία Μαριέλλα Τόμας, σχολιάζοντας αυτή τη νέα πρωτοποριακή σειρά εργαλείων σημείωσε “η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση είναι εδώ και ενώ βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης της, η DEWALT με το Tool Connect δηλώνει παρούσα και έτοιμη για κάθε πρόκληση. Με πάνω από 90 χρόνια εμπειρία στο σχεδιασμό και την κατασκευή λύσεων παγκόσμιας κλάσης για την επαγγελματική κατασκευαστική βιομηχανία, η DEWALT αντιπροσωπεύει την απόδοση, την καινοτομία και την αξιοπιστία.”
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τα προϊόντα Tool Connect και τις μεγάλες δυνατότητες τους πατώντας εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα