Πριν από 2 μήνες αποφασίστηκε η οριστική χάραξη για την επέκταση του Τραμ από το Νέο Φάληρο στ Λιμάνι του Πειραιά. Το τελικό πλάνο οδηγεί το Τραμ με μονή τροχιά μέσω της οδού Μικράς Ασίας , Γρηγορίου Λαμπράκη, Βασιλέως Γεωργίου στην Ακτή Ποσειδώνος. Ακολούθως μέσω της Βασιλέως Γεωργίου , Εθνικής Αντιστάσεως και Μικράς Ασίας και πάλι πίσω στο Νέο Φάληρο.
Αν δούμε και τα θετικά και τα αρνητικά μάλλον κλείνουμε προς τα θετικά μιας και επιτέλους ο Πειραιάς και ειδικά το εμπορικό και εργατικό του κέντρο πρέπει να αποκτήσουν ένα μέσο σταθερής τροχιάς. Σήμερα υπάρχει σταθμός του Ηλεκτρικού και του Προαστιακού αλλά στη γωνία του Λιμανιού μακριά από το κέντρο του Πειραιά. Έτσι λοιπόν το Τραμ θα είναι το πρώτο μέσο που θα φτάσει στην καρδιά του Πειραιά. Στην Πλατεία Κοραή. Επιπλέον θα μονοδρομηθούν από το Σεπτέμβριο ως είσοδος η Ηρώων Πολυτεχνείου και ως έξοδος η Γρηγορίου Λαμπράκη.
Με την έλευση του Τραμ θα υπάρξουν και αναβαθμίσεις στις περιοχές που διαπερνά η γραμμή. Το αρνητικό στη επέκταση του Τραμ στον Πειραιά είναι η μονή γραμμή που σημαίνει ότι αυτός που ζει στη Λαμπράκη και θέλει να κατευθυνθεί προς Φάληρο θα πρέπει να πάρει το Τραμ προς Λιμάνι και μετά να πάρει το Τραμ που πηγαίνει στο Φάληρο πράγμα καθόλου βολικό. Το ίδιο ισχύει για αυτόν που πηγαίνει προς Λαμπράκη και είναι στην Ακτή Ποσειδώνος .
Όπως και να χει μακάρι να φτάσει το Τραμ στον Πειραιά ακόμα και έτσι....
Το χρονοδιάγραμμά μιλά για τέλη του 2008 ως χρόνος εκκίνησης των εργασιών και λογικά μέχρι τα τέλη του 2010 το Τραμ μετά από πολλές δεκαετίες θα αρχίσει και πάλι να κινείται στην πόλη του Πειραιά.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου