Η Ελλάδα του 2007 σίγουρα είναι πολύ διαφορετική απο αυτή πριν 7 χρόνια. Πολλά έχουν γίνει και πολλά είναι αυτά που πρόκειται να γίνουν στο μέλλον.
Την τελευταία 7ετία η Ελλάδα απέκτησε ένα υπερσύγχρονο Διεθνές Αεροδρόμιο στην Αττική, εκσυγχρόνισε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια, κατασκεύασε νέα λιμάνια (Ηγουμενίτγσα, Πάτρα), άρχισε να ολοκληρώνει τους πρώτους υπεραστικούς αυτοκινητοδρόμους της (Αθήνα-Αγιος Κωνσταντίνος Ράχες-Τέμπη, Σκοτίνα-Θεσσαλονίκη) σχεδόν το 80% της Εγνατίας (αυτοκινητόδρομος συνολικού μήους 670χλμ) είναι έτοιμο, απέκτησε τον πρώτο ιδιωτικό αστικό αυτοκινητόδρομο μήκους 65χλμ :την Αττική Οδο (Ελευσίνα-Αεροδρόμιο & Δυτική Περιφερειακή Υμηττού), έχτισε την μεγαλύτερη καλωδιωτή γέφυρα στον κόσμο (μήκους 2.500μ) ενώνοντας το Ρίο με το Αντίρριο. Με αφορμή τους Ολυμπιακούς αγώνες στάδια ανακαινίστηκαν (Ολυμπιακο Στάδιο, Στάδιο Καραισκάκη, Καυτατζόγλειο Στάδιο) και άλλα νέα χτίστηκαν (Παμπελοπονησσιακό, Παγκρήτιο, Πανθεσσαλικό). η Αθήνα απέκτησε 2Γραμμές Μετρο Αγίος Δημητριος-Άγιος Αντώνιος (11χλμ 14 Σταθμοί), Αιγάλεω-Αεροδρόμιο (40χλμ -17 Σταθμοί), Προαστικαό Σιδηρόδρομο που ενώνει τή Αθήνα με το Αεροδρόμιο (25χλμ-14 Σταθμοι), και το Κιάτο( 105χλμ -11 Σταθμοί), Τραμ μήκους 25 χλμ που ενώνει το Σύνταγμα με τη Γλυφάδα και το Φάληρο και άλλα μικρά και μεγάλα έργα που έγιναν σε όλη την επικράτεια.
Είμαστε πολύ υπερήφανοι για όλα αυτά. Αλλά δε σταματάμε εδώ. Είναι πολλά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη και πρόκειται να αλλάξουν και πάλι το πρόσωπο της Ελλάδας τα έπόμενα 7 χρόνια.
Συγκεκριμένα:
Ολοκλήρώνεται στο τέλος του 2008 η Εγνατία Οδός (μήκος 670χλμ ενωνόντας την Ηγουμενίστα με του Κήπους Έβρου).
Ολοκληρώνονται σταδιακά απο φέτος το καλοκαίρι έως το καλοκαίρι του 2010 τα έργα στο Μαλλιακό Κόλπο μήκους 70 χλμ.
Νέοι Αυτοκίνητόδρομοι αρχίζουν να κατασκευάζονται καλύπτοντας σχεδόν στο σύνολο όλες τις περιφέρειες και περιοχές στην Ελλάδα.
Α/Δ Βόρεια Ιόνια Οδός (Ιωάννινα- Αντίρριο)
Α/Δ Ανατολικής Πελοπονησσού (Κόρινθος -Τρίπολη- Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο -Σπάρτη)
Α/Δ Κεντρικής Ελλάδας (Λαμία- Τρίκαλα- Εγνατια)
Α/Δ Δυτικής Πελοπονήσσου (Κιάτο- Πάτρα-Πύργος -Τσακώνα)
Ολοκλήρωση Α/Δ Ράχες Μαλλιακού -Σκοτίνα Πιερίας (συμπεριλαμβάνεται το έργο των σηραγγών στα Τέμπη μήκους 11χλμ)
Α/Δ Σχηματάρι -Χαλκίδα
Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει Υποθαλλάσια αρτηρία μήκους 4,5 χλμ.
Η Αττική Οδός θα επεκταθει προς Ραφήνα, Λ.Βουλιαγμένης, Λ.Ποσειδώνος.
Θα ολοκληρωθούν τα έργα εκσυγχρονισμού και ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ στο δίκτυο Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη -Εύζωνοι.
Ο Προαστιακός Αθηνών θα φτάσει στη Χαλκίδα τη Θήβα τη Ραφήνα το Λαύριο και τη Πάτρα.
Το Αττικό Μετρό θα προσθέσει 8 Σταθμούς προς Πειραιά 4 Σταθμούς προς Ελληνικό 2 Σταθμ ούς προς Περιστέρι 3 Σταθμούς προς Χαλάνδρι 1 Σταθμό προς Πειραιά (Ηλεκτρικός).
Το Τραμ θα φτάσει στο Πειραιά και πιθανόν στα προάστια του (έως Πέραμα)
Η Θεσσαλονίκη επιτέλους θα αποκτήσει Μετρό 9,6 χλμ με 13 Σταθμούς απο το Σιδ. Σταθμο στη Νέα Ελβετία και 5 Σταθμούς προς Καλαμαρία, 5 Σταθμούς προς Σταυρούπολη.
Ακόμα στη Θεσσαλονίκη θα αναβαθμιστεί σε Διεθνές το Αεροδρόμιο Μάκεδονία και θα ετοιμαστεί η Νεά Εξωτερική Περιφερειακή.
Στο Ηράκλειο θα γίνει Νέο Διεθνές Αεροδρόμιο ενώ θα αναβαθμιστεί και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης.
Όλα αυτά μπορεί να φαντάζουν μακρινά άλλά σε μερικά χρόνια θα είναι πραγματικότητα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου