Η Αθήνα είναι η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας και των Βαλκανίων. Ζούν και εργάζονται περίπου 4,5 εκατομύρια άνθρωποι. Αν προσθέσουμε τους τουρίστες καθώς και τους επισκέπτες της πόλης τότε ο αριθμός αυτός ανεβαίνει σημαντικα.
Μέχρι το 2000 η Αθήνα είχε μια σχεδόν εξ` ολοκλήρου επιφανειακή γραμμή μετρό που ένωνε τον Πειραιά με το Κέντρο της Αθήνας (Ομόνοια) και τη Κηφισιά με 23 Σταθμούς. Το 2000 άνοιξαν 2 νέες υπόγειες γραμμές Μετρό με συνολικά 19 Σταθμούς και ανταπόκριση τόσο μεταξύ τους όσο και με τη γραμμή του Ηλεκτρικού. Συνολικά λοιπόν είχαμε 42 Σταθμούς. Μέχρι το 2004 και λόγω των Ολυμπιακών άνοιξαν άλλοι 7 Σταθμοι (Νερατζιότισσα, Μοναστηράκι, Χαλάνδρι, Δουκ. Πλακεντίας, Αεροδρόμιο, Αγιος Αντώνιος, Αγιος Δημήτριος). Σύνολο 49 Σταθμοί. Φτανουμε λοιπόν σήμερα να προστίθενται άλλοι 6 Σταθμοί (Αιγάλεω, Ελαιώνας, Κεραμεικός, Παιανία, Πάλλήνη, Κορωπί). Σύνολο 55 Σταθμοι.
Επίσης αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται 6 Σταθμοί στη γραμμή 2, 3 Σταθμοί στη γραμμή 3, και έχουν δημοπρατηθεί 7 Σταθμοί πάλι στη γραμμή 3. Σύνολο μέχρι το 2013 θα λειτουργούν 71 Σταθμοί Αν υπολογίσουμε και τις μελέτες για νεά γραμμή Μετρό με 20 Σταθμούς καθως και επεκτάσεις της γραμμής 1 με 6+1 Σταθμούς φτάνουμε 98 Σταθμούς αλλά περίπου το 2016 ή το 2018!
Ακόμα όμως και με αυτές τις επεκτάσεις μένουν περιοχές στην Αθήνα χωρίς Μετρό. Ποιες είναι οι περιοχές αυτές: Κουκάκι, Συγγρού απο το Ιντερκοντινένταλ και νότια, Γλυφάδα, Βούλα, Βριλήσια, Μελίσσια, Γέρακας, Πατησίων, Λιοσίων, Λ.Αθηνών, Κερατσίνι, Νίκαια, Π. Φάληρο, Καμίνια, Ιλιον, Πετρούπολη,Καματερό, Άνω Λισόσια κ.α
Για να καλύψουμε μια πόλη σαν την Αθήνα με τις ανάγκες που έχει λόγω έλλειψης δρόμων κακού σχεδιασμού ρυμοτόμησης και ανεξέλεγκτης δόμησης μήπως θα έπρεπε τα έργα του Μετρό να τρέχουν με πολλαπλάσιες ταχύτητες;
Ευρωπαικές πόλεις με πληθυσμό σαν αυτό της Αθήνας όπως η Μαδρίτη έχει πάνω απο 200 Σταθμούς και κάθε χρόνο προσθέτει αρκετά χιλιόμετρα στο δίκτυο της. Μήπως η Αθήνα χρειάζεται ένα τέτοιο μεγαλόπνοο σχέδιο έτσι ώστε οι πολίτες επιτέλους να εγκαταλείψουν τα αυτοκίνητα και να μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς;
Περιμένω τα σχόλια σας...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου