Το Αττικο Τραμ έχει ίσως το μικρότερο δίκτυο τραμ σε όλη την Ευρώπη. Είναι περίπου 24 χιλιόμετρα και ενώνει το κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα) με την παραλιακή λεωφόρο στο ύψος του Παλαιού Φαλήρου και το Νέο Φάληρο με το Κολυμβητήριο στη Γλυφάδα. Λίγο πριν τις εκλογές του 2004 ο τότε υπουργος Μεταφορών εξήγγειλε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα επεκτάσεων του Τραμ με χρονικό ορίζοντα το 2008 και το 2012. Με την ανάληψη του νέου Υπουργού Μεταφορών φάνηκε απο την αρχή ότι το Τραμ στην ΑΘήνα ναι μεν ήρθε αλλά δεν ξέρουμε ούτε το μέλλον του στην πόλη αυτή αφου η βιωσιμότητα του ήταν και παραμένει αμφίβολη. Δύο απο τις μεγαλύτερες επεκτάσεις ήταν προς Πατήσια και προς Πειραιά. Η πρώτη μάλλον έχει μπει στο συρτάρι και η δεύτερη καρκινοβατεί καθώς συνάντησε πολλά προβλήματα και διαφωνίες. Πρόσφατα ανακοινώθηκε άλλο ένα πρόγραμμα επεκτάσεων προς τον Πειραιά μέσω μιας κυκλικής μονής γραμμής, και μελλοντικά την επέκταση προς τα Καμίνια και προς Πέραμα. Φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για τις υπόλοιπες επεκτάσεις που μελετούνταν. Έμειναν στα χαρτια αφήνοντας το τραμ ουραγό των μέσων σταθερής τροχιάς. Η μοναδική επέκταση που τελικά δημοπρατήθηκε και κατασκευάζεται είναι μήκους 700 (!!!) μέτρων απο τη Γλυφάδα προς τη Βούλα. Και αυτό μάλλον δεν είναι τυχαίο μιας και το καλοκαίρι παρουσιάζεται μια μεγάλη αύξηση στην χρήση του Τραμ εξαιτίας της πορείας του απο το Κέντρο της Αθήνας στην παραλιακή ζώνη και σε μεγάλες πλαζ (Εδεμ , Άλιμος, Γλυφάδα). Τα 700 αυτά μέτρα ουσιαστικά θα φέρουν το Τραμ στις 2 πλαζ της Βούλας προσελκύοντας ακόμα περισσότερο κόσμο. Μήπως λοιπόν θα έπρεπε το Τραμ να επέκταθει και άλλο νοτιότερα; Μια επέκταση προς Βουλιαγμένη και άλλη μια προς Βάρκιζα θα έστρεφε τον κόσμο απο τα αυτοκίνητα του προς το Τραμ αφού είναι πολύ φθηνότερο απο τη χρήση ενος ι.χ (μόλισ 0,70€ το εισητήριο) και επι το πλείστον θα ξεμπλοκάριζε τις ατελείωτες ουρές των αυτοκινήτων που παρατηρείται όλο το καλοκαίρι με αποκορύφωμα τα Σαββατοκύριακα στην παραλιακή λεωφόρο της Αθήνας. Η επέκταση προς Βουλιαγμένη πρέπει να είναι γύρω στα 3χλμ και με άλλα 3-4 χλμ η επέκταση προς Βάρκιζα. Με ελάχιστες στάσεις (6-7) που σημαίνει γρηγορότερη πρόσβαση που είναι και το προσδοκούμενο.
Για σκεφτείτε το λίγο...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Οντως μια επεκταση προς Βάρκιζα εκτος το οτι φαντάζει εύκολη θα προσέλκυε πολυ κοσμο ειδικα τους καλοκαιρινους μηνες.
Αλλα νομιζω πως σε πρωτη φαση εχουν προτεραιότητα οι (δύσκολες) επεκτασεις στο αστικό κομμάτι.
ΣΩΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕ
ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ
Δημοσίευση σχολίου