Με μεγάλη ταχύτητα συνεχίζονται οι εργασίες επέκτασης της Γραμμής 2 από τον Άγιο Δημήτριο στο Ελληνικό. Ο Μετροπόντικας που ξεκίνησε από τον μελλοντικό τερματικό σταθμό στο Ελληνικό έφτασε στο σταθμό Αργυρούπολη διανύοντας τα πρώτα 1.350μέτρα. Το επόμενο ραντεβού του μετροπόντικα θα είναι την Άνοιξη όταν θα φτάσει στο Σταθμό Άλιμος και έτσι θα έχει διανύσει τη μισή διαδρομή από τα συνολικά 5.500 μέτρα. Τα χρονοδιαγράμματα μέχρι τώρα τηρούνται κατά γράμμα. Επίσης 300μ κατασκευάζονται με συμβατική μέθοδο. Η επέκταση μήκους 5,5χλμ με 4 Σταθμούς (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό) κατασκευάζεται ταυτόχρονα από πολλά σημεία και αναμένεται να παραδοθεί τον Δεκέμβριο του 2009 βοηθώντας στην αποσυμφόρηση της κορεσμένης Λ. Βουλιαγμένης. Με αυτή την επέκταση αλλά και αυτή προς Ανθούπολη η Γραμμή 2 θα φτάσει τους 20 Σταθμούς με αφετηρία την Ανθούπολη και τερματισμό το Ελληνικό.
1 σχόλιο:
Ως κάτοικος των νότιων προαστίων χαίρομαι πραγματικά για τις εξελίξεις. Τίποτα δε φαίνεται ικανό να εμποδίσει το έργο του μετροπόντικα, αφού κινείται κάτω από την φαρδύτατη Λεωφ. Βουλιαγμένης. Έτσι το πολύ στις αρχές του 2010 θα έχουμε άλλα 5,5 χιλιόμετρα γραμμής πράγμα που σημαίνει εξοικονόμηση χρόνου 10-20 λεπτών σε σύγκριση με το χρόνο που κάνει το λεωφορείο στην ίδια διαδρομή. Όμως αυτή η εξοικονόμηση δε φτάνει σε τίποτα εκείνη της αρχικής γραμμής 2 ως τη Δάφνη και αργότερα ως τον Άγιο Δημήτριο. Θυμάμαι ακόμα με φρίκη την εποχή όπου η διαδρομή Γλυφάδα-Ακαδημία διαρκούσε 1 ώρα με το λεωφορείο (ίσως ακόμα τόσο να διαρκεί, όμως ποιος πάει με το λεωφορείο μέχρι τέρμα;). Το ρεκόρ καθυστέρησης που έχω βιώσει ήταν ένα απόγευμα που έβρεχε και είχαν χαλάσει τα φανάρια. Η διαδρομή Κέντρο-Δάφνη με λεωφορείο πήρε 45 λεπτά!
Εκεί φαίνεται η αξία του μετρό. Δε μασάει ούτε από βροχές, ούτε από διαδηλώσεις. Ιδιαιτερότητα της Αθήνας είναι ότι η διαδρομή Αμαλίας-Πανεπιστημίου, την οποία ακολουθούν αμέτρητες γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ, είναι αυτή που κλείνουν οι κάθε είδους διαδηλωτές. Έτσι πριν από την κατασκευή του μετρό μια μικρή ομαδούλα μπορούσε να παραλύσει το συγκοινωνιακό σύστημα της πρωτεύουσας!
Σχόλιο από: Τάσος
Δημοσίευση σχολίου