Επιτέλους άρχισαν οι συζητήσεις για το μέλλον του Μετρό Θεσσαλονίκης. Την επέκταση του (εκτός από την Καλαμαριά και τη Σταυρούπολη) και στις περιοχές της Κάτω και της Άνω Τούμπας, του αεροδρομίου «Μακεδονία» και των δυτικών συνοικιών (Αμπελόκηποι, Εύοσμος) αναζητούν με ορίζοντα 15ετίας εξετάζουν από την «Αττικό Μετρό ΑΕ».
Η πορεία των εργασιών, χαρακτηρίστηκε ομαλή, αλλά και για το χρονοδιάγραμμα των έργων. Οι εκπρόσωποι του ΣΑΣΘ έθεσαν μια σειρά από ζητήματα που αφορούν κυρίως τη λειτουργία της πόλης στη διάρκεια κατασκευής του έργου.
Τέθηκε το θέμα της μελέτης νέων επεκτάσεων του μετρό σε περιοχές με μεγάλη οικιστική ανάπτυξη και συγκεκριμένα τις περιοχές Κάτω και Άνω Τούμπας, που με βάση τις θεσμοθετημένες γραμμές δεν εξυπηρετούνται, αλλά θεωρείται «γραμμή φιλέτο». Επίσης τέθηκε θέμα σύνδεσης του Αεροδρομίου «Μακεδονία» με τη γραμμή του Μετρό που θα φτάσει στην Καλαμαριά, κάτι που εξετάζει η «Αττικό Μετρό ΑΕ». Συζητήθηκε επίσης η προοπτική ανάπτυξης Μετρό σε περιοχές όπως οι Αμπελόκηποι και ο Εύοσμος, ο οποίος εκτός των άλλων παρουσιάζει και τεράστια πληθυσμιακή και οικιστική ανάπτυξη. Οι συνδέσεις αυτές έχουν ορίζοντα 15ετίας, καθώς η βασική γραμμή (Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός - Νέα Ελβετία) προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2012 και θα ακολουθήσουν οι επεκτάσεις προς Καλαμαριά και Σταυρούπολη.
Λύθηκε το θέμα του πάρκινγκ με την «Αττικό Μετρό ΑΕ» να αναλαμβάνει την κατασκευή του έπειτα από πολλά χρόνια στασιμότητας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου