Η Αττικό Μετρό έχει δημοπρατήσει παραπάνω απο δύο χρόνια την επέκταση της Γραμμής 3 απο το Χαιδάρι έως το Κέντρο του Πειραιά. Είναι ίσως η σημαντικότερη επέκταση της β` γενιάς επεκτάσεων της Αττικό Μετρό. Θα εξυπηρετεί αρκετά προάστια του Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός Νίκαια, Ταμπούρια) καθώς και το κέντρο του Πειραιά (Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο). Με αυτή την επέκταση η Γραμμή φτάνει τους 27 Σταθμούς και ένα δίκτυο που ξεκινάει απο το Αεροδρόμιο(ανά μισή ώρα) περνάει τα Βορειοανατολικά Προάστια της Αθήνας, το κέντρο και καταλήγει μέσω των Δυτικών Συνοικιών του Πειραιά στο Κέντρο του Πειραιά. Υπάρχει μάλιστα και η δυνατότητα περαιτέρω επέκτασης της γραμμής προς τα Νότια Προάστια.
Και το ερώτημα είναι το εξής. Γιατί να δημιουργηθεί μια γραμμή τέρας που θα κάνει σχεδόν το γύρο του λεκανοπεδίου που θα έχει 27 Σταθμούς και μελλοντικά 33-35 Σταθμούς. Επίσης η γραμμή αυτή θα καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά τη στιγμή που και ο Προαστιακός και ο Ηλεκτρικός έχουν σταθμούς στο ίδιο σημειο και μάλιστα έχουν ανταπόκριση με τη Γραμμή 3 (στο Μοναστηράκι και στη Δουκίσσης Πλακεντίας).
Υπάρχει μια εναλλακτική πρόταση που πιστέυω θα ήταν πολύ καλύτερη απο τη σημερινή:
Μπορεί κάλλιστα να δημιουργηθει μια Νέα Γραμμή που να ξεκινάει απο το Χαιδάρι (και να είναι Σταθμός ανταπόκρισης με τη Γραμμή 3) να φτάνει στο Δημοτικό Θέατρο και να μπορεί μελλοντικά να επεκταθεί προς τα Νότια Προάστια (με σχεδόν παραλια΄κή χάραξη και φτάνοντας μέχρι τη Γλυφάδα) δημιουργόντας ένα νέο πλέγμα Σταθμών.
Αυτο δίνει τη δυνατότητα στη Γραμμή 3 να επεκταθεί προς το Πέραμα (με Σταθμόυς στη Χαλκηδόνα στο γήπεδο του Ιωνικού στην Αμφιάλη στο Κερατσίνι και στο Ικόνιο) που και εκεί θα υπάρξει αργά η γρήγορα η ανάγκη Σταθμών Μετρό. Επίσης θα δώσει τη δυνατότητα στη Νέα Γραμμή Μετρό να μπορεί να επεκταθεί προς τη Λ. Αθηνών. Στα Νότια Προάστια θα μπορούσε να επέκταθεί προς Μοσχάτο, Τζιτζιφιές, Συγγρού -χαμηλά-, Νέα Σμύρνη, Παλαιό Φάληρο, Καλαμάκι, Μητροπολιτικό Πάρκο και Γλυφάδα.
Δυστυχώς μάλλον είναι αργά για τέτοια αλλαγή πλάνων αλλά είναι απορίας άξιο γιατί δεν επιλέχθηκε μια λύση η οποία θα έδινε πολλές περισσότερες μελλοντικές λύσεις στο κυκλοφοριακό πρόβλημα και δεν μετατρέπει τη Γραμμή 3 σε Γραμμή Μαραθωνίου...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Πολύ καλή ιδέα! Δυστυχώς όμως ισχύει το "μάλλον είναι αργά για τέτοια αλλαγή πλάνων" που γράφεις και στο άρθρο σου. Κρίμα γιατι μια γραμμή μετρό μεταξύ Πειραιά και νοτίων προαστίων θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη. Όχι όμως με χάραξη παραλιακή αλλά μεσόγεια τουλάχιστον μέχρι τον Άλιμο.
Όσο για το Πέραμα, έτσι που το πάνε θα γίνει καααααποτε μια γραμμή τραμ ως εκεί, που κατά τη γνώμη μου είναι λάθος σαν ιδέα. Εκτός αν το κάνουν αισθητά γρηγορότερο από το τραμ της παραλιακής, έχοντας αραιώτερες στάσεις.
η νοτια νεα υπογεια επεκταση του ησαπ θα παει απο το φαληρο στη νεα σμυρνη και απο εκει στο ελληνικο
Δημοσίευση σχολίου