Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερες φήμες ήθελαν την leader εταιρεία της Κοινοπραξίας που κατασκευάζει το Μετρό Θεσσαλονίκης να καταρρέει και μαζί το μεγαλύτερο εν ενεργεία κατασκευαστικό έργο της χωρας.
Απο περσι πολλά στοιχεία έδειχναν το μεγάλο οικονομικό πρόβλημα της ΑΕΓΕΚ και τις εμπλεκόμενες τράπεζες να αδυνατούν να βρουν βιώσιμη λύση. Τις τελευταίες μέρες προφανώς επιδεινώθηκε το πρόβλημα καθώς πολλά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για "ερήμωση" των εργοταξίων. Πολλοί καταστηματάρχες έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκεια τους καθώς δεν βλέπουν πρόοδο εργασιών και τα εργοτάξια να παραμένουν για πολλούς μήνες εξω απο τις επειχηρήσεις τους προκαλώντας τους οικονομική ζημιά.
Αν και δεν υπάρχει επίσημη αντίδραση απο το Υπουργείο περιμένουμε με αγωνία τη συνέχεια αυτού του ομολογουμένως πιο "γκαντέμικου" έργου στην ιστορία της χώρας αν σκεφτούμε ότι ο αρχικός διαγωνισμός έχει ξεκινήσει απο τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας με ανάδοχο που ήταν να ξεκινήσει εν τέλει έγινε νέος διαγωνισμός κλπ
Το ερώτημα που έχω είναι το εξής : οι Κοινοποραξίες μεγάλων τεχνικών εταιρείων επιλέγονται στα πολύ μεγάλα έργα -συνήθως και- για τέτοιες περιπτώσεις καθώς έτσι το έργο δεν κινδυνεύει αν κάποια εταιρεία αδυνάτει να συνεχίσει και οι υπόλοιπες συμμετέχουσες εταιρείας στην Κοινοπραξία αναπληρώνουν το κενό. Πιθανότατα να υπάρχει και στη σύμβαση που έχει υπογραφεί..
Στην περίπτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης απ`ότι φαίνεται μέχρι τώρα οι υπόλοιπες εταιρείες δεν εχουν ενεργοποιηθεί με αποτέλεσμα το όλο έργο να είναι στον αέρα.
Τελευταία δημοσιεύματα μιλούν για μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της εταιρείας σε άλλο φυσικό πρόσωπο και για σωτηρία τςη εταιρείας.
Ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης σε συνέντευξη που έδωσε πριν λίγες μέρες είπε ότι μίλησε με την Αττικό Μετρό απ` όπου πήρε διαβεβαιώσεις ότι θα έχουμε επανένερξη των εργασιών εντός του Ιουλίου.
Το σίγουρο είναι ότι το όλο έργο πάει πίσω και κατά πάσα πιθανότητα το Μετρό θα ανοίξει τις πόρτες του με καθυστέρηση τουλάχιστον ενός έτους...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Μετά τις θετικές εξελίξεις σχετικά με την ΑΕΓΕΚ το έργο λογικά δεν θα κινδυνεύσει να μην γίνει,αλλά το σίγουρο είναι ότι θα καθυστερήσει η παραδοσή του κατά 1 χρόνο σύμφωνα με τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις δηλαδή στο τέλος του 2013.
Ελπίζω να μην υπάρξουν καθυστερήσεις και στην κατασκευή της πρώτης φάσης των επεκτάσεων πρός Καλαμαριά και Σταυρούπολη αφού λέγονταν ότι οι επεκτάσεις θα ξεκινούσαν με την ολοκλήρωση της κύριας γραμμής,αν και πιστεύω ότι οι δύο αυτές επεκτάσεις μπορούν να τελειώσουν μέχρι το 2014,εφόσον ολοκληρωθούν έγκαιρα οι μελέτες και εξασφαλιστεί και η χρηματοδοτησή τους,που τουλάχιστον για την Καλαμαριά απ΄όσο γνωρίζω έχει εξασφαλιστεί.
Δημοσίευση σχολίου