Λάζαρος Κ. είπε...
Πολύ ωραίο και αισιόδοξο το άρθρο σας σήμερα. Νομίζω ότι μέσα στη μιζέρια των ημερών χρειαζόμαστε τονωτικές ενέσεις ηθικού.
Πιστεύω ότι δε θα αργήσει η μέρα που οι αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας θα ολοκληρωθούν. Όταν γίνει αυτό, υπάρχει ένα ακόμη μεγάλο στοίχημα: η βελτίωση του επαρχιακού δικτύου. Σίγουρα αυτός είναι ένας στόχος μακροπρόθεσμος, αλλά επιτέλους ας δείξουμε λίγη πίστη στους εαυτούς και τη χώρα μας.
15 Ιανουαρίου 2010 7:40 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...
Συμφωνώ με το σχόλιο του κου Καραγιάννη. Το επόμενο μεγάλο στοίχημα είναι η Ιονία Οδός και μακάρι σύντομα να ολοκληρωθεί, μαζί με το Πάτρα-Κόρινθο που ειναι ο πιο επιβαρυμενος δρομος της Ελλαδας (δεν ξερω αν με το ανοιγμα της Εγνατιας, εχει περιοριστει δραματικα η κινηση φορτηγων, τα οποια κατεβαιναν αναγκαστικα στην Πατρα προ Εγνατιας).
16 Ιανουαρίου 2010 3:47 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...
Ακόμα η Β.Ελλάδα δεν έχει αντιληφθεί το αναπτυξιακό κέρδος από το έργο της Εγνατίας. Θα χρειαστούν λίγα χρόνια ακόμα για να καταλάβουν την σημασία του τεράστιου αυτού έργου.
Άντε να μπουν και τα διόδια για να υπάρξει και το οικονομικό κέρδος για την ελληνική οικονομία από τη διαμπερή κυκλοφορία των διεθνών μεταφορών. Χιλιάδες νταλίκες από την Ευρώπη χρησιμοποιούν σήμερα την Εγνατία με προορισμό την Τουρκία ή την Βουλγαρία.
Τέλος οι πινακίδες από Θεσσαλονίκη για Αθήνα δεν σε μπερδεύουν. Η κύρια και η πλέον ασφαλή παράκαμψη των Τεμπών ξεκινάει από την Κατερίνη μέσω Ελασσόνας. Τουλάχιστον εδώ μιλάμε για εθνική οδό ακόμα και αν έχει άσχημα χαρακτηριστικά...
Η "παραλιακή" παράκαμψη είναι δευτερεύουσα καθώς επιτρέπεται η διέλευση μόνο από Ι.Χ. και ο δρόμος είναι πολύ στενός (ως επαρχιακός). Μπορεί τα km να είναι λιγότερα αλλά το χρονικό κέρδος ελάχιστο...
16 Ιανουαρίου 2010 7:45 μ.μ.
Menelaos είπε...
Ισχύει μεν αυτό με την αλλαγή κυβερνήσεων, ας μην ξεχνάμε όμως πως στην προκειμένη περίπτωση τα έργα είχαν ΗΔΗ πάρει παράταση από τον Σουφλιά ο οποίος φρόντισε επιμελώς να ξεχάσει να το αναφέρει.
Επιπλέον, θα συμφωνήσω με το παραπάνω post. Μακάρι να βγούμε και οι δύο ψεύτες, αλλά ΠΟΛΥ δύσκολα θα δούμε πολλά με τέτοια οικονομική κατάσταση. Μακάρι να δώσουν βάση στα ΜΜΜ και ειδικά στα ΜΣΤ και στη βελτίωση των προβλημάτων των πόλεων μπας και αρχίσουμε να έχουμε λίγο περισσότερο τουρισμό γιατί ΜΟΝΟ έτσι θα σωθεί η κατάσταση οικονομικά. Και αυτό είναι το μόνο που με κάνει σχετικά αισιόδοξο. Ότι αν δεν είναι τυφλοί θα πρέπει να δουν ότι αυτά τα έργα δεν είναι σπατάλη αλλά επένδυση ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για να μας βοηθήσει να λύσουμε το οικονομικό πρόβλημα...
07 Ιανουαρίου 2010 10:45 π.μ.
Σπύρος Γ. είπε...
H Ηπειρος είναι η φτωχότερη σε υποδομές και οικονομία γενικώς περιφέρεια της ΕΕ. Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να δημιουργηθεί ΜΣΤ στην πρωτεύουσά της, αφού αυτή έχει σήμερα κοντά 80.000 μόνιμο πληθυσμό, χώρια οι χιλιάδες φοιτητές, έντονο κυκλοφοριακό και δρόμους κατάλληλους για πεζοδρόμηση να αποσυμφορηθεί το κέντρο. Το πρώτο ΜΣΤ στην Ηπειρο λοιπόν θα μπορούσε να είναι το τραμ με μια διαμήκη (και για κάμποσο παραλίμνια) γραμμή Πανεπιστήμια-Εμπορικό Κέντρο- Αεροδρόμιο. Επειδή γνωρίζω καλά την πόλη πιστεύω ότι αυτό θα είχε μεγάλη επιτυχία και αποδοχή από την τοπική κοινωνία. Χώρια που θα κυκλοφορούσε πάντα ακόμη και στους συχνά παγωμένους δρόμους της πόλης όπου η λοιπή κυκλοφορία σταματά στον πολύ βαρύ χειμώνα που συνήθως έχει.
Κατά τα λοιπά στο πρώτο μου σχόλιο δεν αναφέρθηκα μόνο στα Γιάννενα αλλά στο τραμ γενικώς και στο πώς αντιμετωπίζεται και από τους σημερινούς κυβερνώντες.
Οι γνωστοί εμπαθείς ας βρουν κάτι άλλο να ασχοληθούν.
04 Ιανουαρίου 2010 9:02 μ.μ.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου