Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Γήπεδο ΠΑΟ: συνεχίζεται η διαπραγμάτευση


Αποφάσεις αναμένονται για το γήπεδο του Παναθηναϊκού το επόμενο διάστημα. Τόσο ο Δήμος της Αθήνας όσο φυσικά και ο Παναθηναϊκός θέλουν να βρεθεί λύση και να ξεκινήσουν επιτέλους οι εργασίες κατασκευής.
Το όλο ζήτημα περιπλέκεται από την παρουσία της τεχνικής εταιρείας που επιθυμεί να κατασκευάσει εμπορικό κέντρο προκειμένου να καταστεί κερδοφόρα η επένδυση που έχει κάνει στην περιοχή.
Το ΣτΕ είχε βγάλει απόφαση πέρυσι που ακύρωνε την υλοποίηση του εμπορικού κέντρου καθώς και του «πολυλειτουργικού» κέντρου του δήμου. Προέκυψε όμως ένα σημαντικό ζήτημα: η «Μπ. Βωβός Διεθνής Τεχνική Α.Ε.» είχε ήδη μεταβιβάσει στον δήμο Αθηναίων έκταση στην οποία θα ανεγερθεί τμήμα του γηπέδου, ως αντάλλαγμα (με βάση τις «ειδικές» πολεοδομικές ρυθμίσεις του νόμου) αυξημένο συντελεστή δόμησης για την ανέγερση του εμπορικού κέντρου στο «γειτονικό» οικοδομικό τετράγωνο (ΟΤ 45α). Η εταιρεία δεν έχει προσφύγει δικαστικά για να άρει τη μεταβίβαση, κάτι που θα οδηγούσε είτε στη συνολική επανεξέταση των σχεδίων για το γήπεδο ή στην απαλλοτρίωση της έκτασης. Έχει όμως προσφύγει στο ΣτΕ ζητώντας να ακυρωθούν οι περιβαλλοντικοί όροι και η οικοδομική άδεια του γηπέδου.
Η εταιρεία επιμένει στην ανέγερση του εμπορικού κέντρου, προτείνοντας την παραχώρηση επιπλέον 3 στρεμμάτων από το ΟΤ 45α καθώς και τη μείωση του εμπορικού κέντρου από 69.000 τ.μ. σε 62.000 τ.μ.
Σε κάθε περίπτωση το υπουργείο Περιβάλλοντος θα πρέπει να παρουσιάσει μια νέα νομοθετική ρύθμιση για τη Διπλή Ανάπλαση, που να αντικαθιστά τις διατάξεις που κρίθηκαν αντισυνταγματικές.
Το ΣτΕ είχε κρίνει ότι μπορεί να προχωρήσει το αθλητικό κέντρο χωρίς περαιτέρω ανάπτυξη κτιρίων εμπορικής χρήσης. Αυτό από μόνο του δείχνει να μην έχει εμπορικό όφελος καθώς το γήπεδο χρειάζεται συνδυαστική χρήση με το εμπορικό κέντρο για να είναι κερδοφόρο.
Τα επόμενα επεισόδια σε αυτό το σήριαλ θα κρίνουν και την τελική του έκβαση...

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

A re katharma Bwbe, pote den tha ftiakseis to teratourghma sou pote.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Καραγιάννη συγχαρητήρια για το site, είστε πολύ καλά ενημερωμένος και η δουλειά σας είναι πολλή αξιόλογη!

Μία μόνο ένταση για το παρόν άρθρο: Από πότε, για να χτιστεί ένα γήπεδο μιας ομάδας, θα πρέπει να "σύρει" πακέτο και περίπου 100.000 τ.μ. εμπορικών χρήσεων? (Mall Βωβού, καταστήματα κάτω από τις κερκίδες του γηπέδου και πολυλειτουργικός χώρος του Δήμου)

Το γήπεδο Καραϊσκάκη που δεν έχει όλα αυτά μαραζώνει οικονομικά? Γιατί πρέπει να παρουσιαστεί ως αναγκαιότητα η οικοδόμηση του κτιρίου του Βωβού?

Αν δεν τα είχε κάνει πλακάκια ο Παναθηναϊκός κάτω από το τραπέζι με τον Βωβό και τον Δήμο Αθηναίων, κάνοντας χρήση διαφόρων πολεοδομικών και νομοθετικών τεχνασμάτων "δωρεάς εκτάσεων" κλπ κλπ, το γήπεδο θα προχωρούσε χωρίς να έχει προκυψει νομικό θέμα με την εταιρία του Μπάμπη Βωβού.

Και τώρα ο άνθρωπος θα πρέπει να αποζημιωθεί από το ελληνικό δημόσιο (και εν μέρει ορθώς), καθώς λειτούργησε νόμιμα. Βασίστηκε σε νόμο του κράτους (αυτόν της διπλής ανάπλασης) που κρίθηκε όμως αντισυνταγματικώς (και πάλι ορθώς κατ' εμέ)

Σπύρος Καλόγηρος είπε...

Είμαι Ολυμπιακός προσωπικά...

Αλλά πραγματικά αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν..Αν είναι δυνατόν να μη μπορεί μιά μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟ ένα γήπεδο της προκοπής ώστε να αναπτυχθεί περαιτέρω σαν σύλλογος.. Και όχι ο παο, ακόμα και ομάδες μικρές θα έπρεπε να είχαν γήπεδα και όχι χωράφια όπως έχουν.. Δυστυχώς η χώρα αυτή είναι έρμαιο κερδοσκόπων που το ελληνικό κράτος δε μπορεί να ελέγξει ΠΟΤΕ.. και πράγματα που φαντάζουν εύκολα περιπλέκονται λόγω της συμμετοχής τέτοιων καρχαριών.. Αν ήταν στο χέρι μου, θα έδινα γηπεδάρα 70.000 θέσεων και στον ΠΑΟ και στην ΑΕΚ.. Δεν πάει ο αθλητισμός έτσι μπροστά με γραφειοκρατίες και τέτοια.. ΓΗΠΕΔΑ ΤΩΡΑ ΠΑΝΤΟΥ!!! ΒΩΒΕ ΣΚΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!! ΔΕ ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΘΕΛΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ??

Ρε με τους κ#$%-πλουσιους που μπλεξαμε σ αυτη τη χωρα....

Ανώνυμος είπε...

Bλέπεις ο ΠΑΟ δεν είχε τις προσβάσεις του στο Κοκαλισταν να του φτιάξουν το γήπεδο τζάμπα σαν ολυμπιακό έργο και πρέπει να βρεί έσοδα γιά να το αποπληρώσει και το εμπορικό κέντρο είναι ο μόνος τρόπος .
Αλλωστε και το καραισκάκη έχει μαγαζιά στο ισόγειο .
Η περιοχή του Ελαιώνα είναι ένα χάλι σήμερα που οπωσδήποτε θα γίνει καλύτερα με το γήπεδο .
Γιά το σταθμό των ΚΤΕΛ που θα πάει εκεί αντί να πάει στο Μενίδι δίπλα στο ΣΚΑ δεν είδα αντιδράσεις από κανένα κορμοράνο .
Αυτοί άλλωστε έχουνε βεβαρυμένο παρελθόν και με τον ΟΣΕ και με την περιφερειακή Υμηττού και πολλά άλλα .

Ανώνυμος είπε...

Μα και το γήπεδο του ΠΑΟ προβλέπεται να έχει μαγαζιά στο ισόγειο, αν δεν κάνω λάθος.

Απο κει και πέρα, προς τι η αναγκαιότητα του Mall του Βωβού?

Και κυρίως, ποιος σου είπε ότι τα έσοδα του Mall θα χρηματοδοτήσουν την κατασκευή του γηπέδου????????????????????????

Σε αυτή τη χώρα είτε ο καθένας λέει ότι θέλει, ή απλά μου έχει διαφύγει εμένα κάτι τόσο σημαντικό. Στην δεύτερη περίπτωση, θέλω ένα link... Αν ισχύει πράγματι αυτό, θα ανακαλέσω.

Ανώνυμος είπε...

ΒΩΒΕ, ΤΩΡΑ ΒΟΥΒΑ!!! :)
ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΤΩΡΑ!

Ανώνυμος είπε...

Και που να αρχισει και το σκαψιμο (αν ποτε γινει το γηπεδο).

Εκει να δειτε γελιο που θα πεσει.

Κατω απο την ευρυτερη περιοχη αν δεν κανω λαθος απλωνεται το παλαιο νεκροταφειο της Αρχαιας Αθηνας και αλλες σημαντικες αρχαιοτητες.

Εχει να φαει σταματημα το εργο μολις αρχισουν τα σκαψιματα...........

Νώντας Κ. είπε...

Αναδεικνύεται κάτι πολύ σημαντικό σε αυτή την ανάρτηση για το εν λόγω θέμα: τα γήπεδα και το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα, έχουν ξεπέσει σε επισκεψιμότητα και ουσιαστικά κάνουμε το εμπορικό κέντρο για να προσελκύσουμε κόσμο και πελατεία.

Κανονικά, αν είχαμε σοβαρό ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα (χωρίς ανεγκέφαλους και ταραξίες), τα γήπεδα θα γέμιζαν και θα χρειαζόντουσαν μόνο μικρά καταστήματα (π.χ. καφετέρια, πιτσαρία και κανά μαγαζί με σουβενίρ).

Ανώνυμος είπε...

Νώντας Κ. είπες την πιο σωστή κουβέντα εδώ μέσα!!!!

Πάντως έχει δίκιο και ο Ανώνυμος που γράφει [Bλέπεις ο ΠΑΟ δεν είχε τις προσβάσεις του στο Κοκαλιστάν]

Αν και δεν υποστηρίζω ΚΑΜΙΑ ομάδα (όσο περίεργο και αν ακούγεται! διότι με απασχολούν σοβαρότερα θέματα της καριέρας μου, καθώς και του βιοεθνικού μέλλοντος της ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ!) θεωρώ σίγουρο ότι με την χούντα του Κόκκαλη σε αυτήν την χώρα, ο ΠΑΟ δεν θα φτιάξει γήπεδο ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ!!!!

Είναι δυνατόν ο Κόκκαλης να μην βρει τρόπο να το μπλοκάρει έτσι ή αλλιώς ή αλλιώτικα ή πασαλιμανιώτικα????

Γιατί? Η εξήγηση είναι απλή: Ο ΠΑΟ τα τελευταία χρόνια με το να παίζει στο ΑΧΑΝΕΣ κυριολεκτικά ΟΑΚΑ είναι σαν να παίζει κυριολεκτικά την ΜΙΣΗ σαιζόν (όλα τα εντός) σε ΑΔΕΙΟ γήπεδο ΤΙΜΩΡΗΜΕΝΟΣ!

Ενώ ο γαύρος έχει μία έδρα που ΣΙΓΟΥΡΑ του δίνει ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ πλεονέκτημα για να παίρνει κάθε χρόνο τον τίτλο!

Καλά δεν το έχετε ακόμα καταλάβει ότι (ΟΚ όχι ο μόνος παράγοντας πλην όμως) ο ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ? Με το να φτιάξει τότε το Καραϊσκάκη, κυριολεκτικά πήγε ΔΕΚΑ χρόνια μπροστά! Τι σπάζουν τα κεφάλια τους μερικοί και δεν μπορούν να το καταλάβουν γιατί το παίρνει συνέχεια?

Δεν με πιστεύετε ότι για όλα ευθύνονται το ότι ζούμε στο Κοκαλιστάν? Τότε απαντήστε μου, ΠΟΥ ήταν ο Τσίπρας και οι "131" όταν περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου (το Καραϊσκάκη) μεταβιβάστηκε στον Κόκκαλη (ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΧΙ στην ΠΑΕ Ολυμπιακός, αλλά σε εταιρία του Κόκκαλη) ή όταν έγινε το Mall στην Νεραντζιώτισσα, ε?

Μόλις πήγε ο ΠΑΟ να φτιάξει γήπεδο, ΤΟΤΕ ξυπνήσανε και θυμηθήκανε "τα δεντράκια" σε έναν ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟ και "κάτω το μπήξε δήξε κεφάλαιο"????

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Εσύ πάλι που γράφεις

[A re katharma Bwbe, pote den tha ftiakseis to teratourghma sou pote.]

μήπως ανήκεις στους "131"?

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Metrofile Tramofile,

Terma ta pswmia sou paliozagari atakaristo me ta dentrakia...

Kai sena an mporousan na kospoun na fyteytei kanena dentro den tha htan asxhmo...

Ανώνυμος είπε...

Δεν πρόκειται να ξεφτιλιστώ να σου απαντήσω, πέφτοντας στο επίπεδό σου. Ξεφτιλίστηκες μόνος σου! Και χωρίς κόπο!

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Δημήτρης είπε...

Γιατί τα βάζετε ορισμένοι με το ΣτΕ; Μα η απόφαση είναι σαφέστατη. Το γήπεδο μπορεί να γίνει μια χαρά. Το μεγαθήριο του Βωβού όχι! Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση στενοχώρια για τον Βωβό!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ 132. 131+TSIPRAS XAXAXA!

Ανώνυμος είπε...

Το πρώτο που θέλει γενικότερο κόψιμο είναι το στε

Ανώνυμος είπε...

[Γιατί τα βάζετε ορισμένοι με το ΣτΕ;]

Γιατί τα βάζουμε με το ΣτΕ; Έχω ξαναγράψει πρόσφατα ότι όσο έχουμε το ΣτΕ και τους ΔΗΘΕΝ οικολόγους να ακυρώνουν έργα επειδή θα ψοφήσουν 10 σκορπιοί και 5 αρκούδες δεν θα πάει ΠΟΤΕ μπροστά η χώρα!

Και πως ΟΤΙ προσφυγή και να γίνει, το ακυρώνει το έργο κατά 120%. Έτσι και γίνει προσφυγή, ξεχάστε το το έργο πριν την εκδίκαση!

Έχω ρωτήσει άτομα που ξέρουν και μου έχουν πει οτι ο ένας και μοναδικός λόγος είναι ότι από τη δεκαετία του 1990, έχει "καβαλήσει το καλάμι" και το παίζει "κράτος εν κράτει". Έχουν την νοοτροπία ότι "δεν κυβερνάει η κυβέρνηση αλλά εμείς και μόνο εμείς κάνουμε κουμάντο και ορίζουμε τι θα γίνει σε αυτή τη χώρα" και "όποιος και να κάνει προσφυγή, είτε δίκαια είτε κουταμάρα να είναι, εμείς θα το ακυρώνουμε πάντα γιατί έτσι γουστάρουμε, για να βλέπετε όλοι ποιός ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κυβερνάει".

Επίσης έχω ξαναγράψει ότι οι δύο αυτοί παράγοντες που (με το ΠΡΟΣΧΗΜΑ της Οικολογίας) έχουν μπλοκάρει την ανάπτυξη της χώρας και την έχουν καταντήσει ουραγό της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Υποδομές (ΣΥΡΙΖΑ και Συμβούλιο της Επικρατείας) το έχουν βρει ΠΡΟΣΧΗΜΑ για να τα ακυρώνουν ΟΛΑ τα έργα!

Διότι ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ Οικολόγος θέλει ΚΑΙ Ανάπτυξη! ΘΕΛΕΙ να πάει η Χώρα του μπροστά, να γίνουν Μεγάλα Έργα Υποδομής, απλώς με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ σεβασμό στο περιβάλλον!

ΟΧΙ ΟΜΩΣ αυτήν την απίστευτη φρικτή μιζέρια "όχι μην γίνει τίποτα, μην φτιαχτεί τίποτα, να μείνουν όλα έτσι όπως είναι". Στα άλλα κράτη που πάνε μπροστά, ΠΟΥΘΕΝΑ δεν την έχω δει. ΜΟΝΟ στην Ελλάδα!

Ειδικότερα για τον Ελαιώνα, η περιοχή αυτή είναι ένα ΦΡΙΚΤΟ χάλι σήμερα που τέλος πάντως θα είχε κατά 100% γίνει καλύτερη με το γήπεδο. Και μέσα σε αυτήν την συγκυρία της παγκόσμιας κρίσης και ύφεσης, την στιγμή μάλιστα που εδώ πάμε για χρεωκοπία, βρέθηκε ΕΝΑΣ που θέλησε ΚΑΠΟΥ να επενδύσει ΚΑΤΙ για νέες ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και ΑΝΑΠΤΥΞΗ!

Και τότε οι δύο αυτοί παράγοντες με το ΠΡΟΣΧΗΜΑ της Οικολογίας, ΠΑΛΙ βγήκαν και το μπλοκάρισαν και αυτό το ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ ότι όχι σου λέει, μην γίνει ούτε αυτό ΤΟ ΕΝΑ έστω, να μείνει αυτό το χάλι έτσι όπως είναι!!!!

Γι' αυτό συμφωνώ και με τον τελευταίο [Το πρώτο που θέλει γενικότερο κόψιμο είναι το ΣτΕ]. Όσο υπάρχει το ΣτΕ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ, ΣΩΣΤΑ Η ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΟΥΡΑΓΟΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ, όταν χώρες όπως η Ισπανία θα τρέχουν μπροστά στις υποδομές με ταχύτητα φωτός (όπως τρέχει ήδη, δείτε ΜΟΝΟ το πόσο ραγδαία έχει επεκτείνει τα Μετρό της και τους αυτοκινητόδρομούς της τα τελευταία 10 χρόνια και κάντε την σύγκριση)!

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Αφού το ΣτΕ επιτρέπει την κατασκευή του γηπέδου, γιατί στενοχωριέσαι τόσο πολύ για τον Βωβό;

Ανώνυμος είπε...

Δεν στενοχωριόμαστε γιά τον Βωβό , στενοχωριόμαστε για τον ΓΟΚ/85 , την περιφερειακή Υμηττού , την ηλεκτροκίνηση , την υπογειοποίηση ΣΚΑ - Αθήνα , τον Ε-65 , την εκυός σχεδίου δόμηση , την εντός οικισμών δόμηση , τις αυξήσεις που δίνουν στους εαυτούς οι δικαστές , γιά το ότι ψιλοφυλακίστηκαν και ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ με συνοπτικές διαδικασίες οι μετέχοντες του παραδικαστικού και τόσα άλλα μικρά πραξικοπηματάκια που κάνουν τα γερόντια δημόσιοι υπάλληλοι .

Η διαφορά μεταξύ δημοκρατίας και δικτατορίας , είναι ότι στην δημοκρατία ο Αρχηγός Ενόπλων Δυνάμεων υπάγεται στον Υπουργό Εθνικής Αμυνας , ενώ στην δικτατορία ακριβώς το αντίθετο .

Ανώνυμος είπε...

5 arkoudes

aytos einai o ellhnas

Ανώνυμος είπε...

Πάλι τα ίδια με την "ανάπτυξη" και τις "νέες θέσεις εργασίας"

Μετρόφιλος και τραμόφιλος = ο ορισμός του αποχαυνωμένου έλληνα

Ανώνυμος είπε...

Για εσένα που με έβγαλες

[ο ορισμός του αποχαυνωμένου έλληνα]

απαιτώ να εξηγήσεις τι εννοούσες και σε τι βασίζεις τον χαρακτηρισμό αυτό!

Για εσένα που γράφεις

[Αφού το ΣτΕ επιτρέπει την κατασκευή του γηπέδου, γιατί στενοχωριέσαι τόσο πολύ για τον Βωβό?]

απαντάω το ίδιο με τον αμέσως επόμενο. Δεν στενοχωριόμαστε γιά τον Βωβό, στενοχωριόμαστε για την ξεφτίλα του γεγονότος ότι το ΣτΕ έχει μπλοκάρει την ανάπτυξη της χώρας μας.

Και επειδή αρκετοί επίσης λένε ότι "όσο δεν γίνονται μελέτες, το ΣτΕ θα τα ακυρώνει" απαντάω ΚΑΙ ΟΜΩΣ η Βουλή στέλνει προληπτικά τους νόμους στο ΣτΕ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, αν κάποιος κάνει μετά προσφυγή, ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ.

Θα αναφέρω 2 ιστορικά παραδείγματα που μπορείτε να επαληθεύσετε:

* Το πρώτο είναι ο Γενικός Οικοδομικός Κανονισμός του 1985 (που σωστά ανέφερε ο Ανώνυμος 22 Φεβρουαρίου 2010 9:38 π.μ.) Αυτός ψηφίστηκε ΑΠΟ ΟΛΑ τα κόμματα, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΙΧΕ ΕΛΕΧΘΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ από το ΣτΕ. Κατα την δεκαετία του 1990 άρχισαν να προκύπτουν κάποιες πρακτικές δυσκολίες και ορισμένοι άρχισαν να προσφεύγουν στο ΣτΕ. Τελικώς, ο τρόπος τοποθέτησης του κτιρίου στο οικόπεδο άλλαξε 5-6 φορές, με αποτέλεσμα να είναι ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ουσιαστικά γενικός, αλλά να εξαρτάται από την κατάσταση των ομόρων οικοπέδων, ποιό έτος κτίστηκαν αυτά και διάφορες άλλες περίεργες διατάξεις.

* Το δεύτερο είναι η Μεταφορά του Συντελεστή Δόμησης. Αυτή νομοθετήθηκε το 1979, ως εργαλείο της πολιτείας, γιά την ρυμοτομία και την απαλλοτρίωση ακινήτων καθώς και την διάσωση των διατηρητέων κτιρίων. Το 1992 κάποιοι προσέφυγαν στο ΣτΕ και αυτό ανακαλύπτοντας ξαφνικά το ΠΡΟΣΧΗΜΑ της Οικολογίας τον έβγαλε ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΖΗΜΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ = ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ και απλά κατήργησε τον νόμο!!!!

(ενώ το 1979 και τόσα χρόνια μετά τι κάνανε? τζιτζίκια πεταλώνανε?)

Σε αυτές τις περιπτώσεις όπως και σε πολλές άλλες με αρκετά δημόσια εργα, ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΕΛΕΧΘΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣτΕ, κάποιοι πολίτες προσέφυγαν ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΣΤΟ ΣτΕ και αυτό αποφάσισε να τα καταργήσει όλα.

Δεν έχει σημασία αν πέρασε πρώτα από το ΣτΕ το έργο για να θωρακιστεί!!!! Και ο λόγος είναι αυτο που έγραφα ότι έχουν την νοοτροπία ότι:

"όποιος και να κάνει προσφυγή, είτε δίκαια είτε κουταμάρα να είναι, εμείς θα το ακυρώνουμε πάντα γιατί έτσι γουστάρουμε, για να βλέπετε όλοι ποιός ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κυβερνάει"

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

ΟΚ, δέχομαι ότι έχουν υπάρξει και κρούσματα με σωρεία λαθών και παραλείψεων στις μελέτες ενός έργου και ένα τέτοιο παράδειγμα ήταν η εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης.

Αν όμως συνεχιστεί αυτή η κατάσταση (το ΣτΕ εντελώς ανεξέλεγκτα να παραμερίζει το δημόσιο συμφέρον, ικανοποιώντας τα οπισθοδρομικά, μίζερα και αλλόκοτα γούστα μίας ισχνότατης μειοψηφίας) μπορεί να φτάσουμε σε εκφυλισμό της Δημοκρατίας. Θα αναφέρω ένα παράδειγμα που έχω σκεφτεί (το είχα ξαναγράψει πριν 2 μήνες νομίζω) για να καταλάβετε:

Έρχονται εκλογές, τα δύο μεγάλα κόμματα (τα αναφέρω ως Α και Β) κατεβαίνουν σε αυτές με πρόγραμμα νέες Γραμμές Μετρό ΚΑΙ Τραμ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ με υπόγεια πάρκινγκ στους σταθμούς τους για μετεπιβίβαση, ώστε να επιτευχθεί η απεξάρτηση από τα ΙΧ (εκτός μόνο από τις τοπικές διαδρομές ΜΕΧΡΙ τον κάθε σταθμό).

Ένα μικρότερο κόμμα (το αναφέρω ως Γ, αλλά καταλάβατε ποιό πιθανώς θα μπορούσε να είναι) κατεβαίνει σε αυτές με πρόγραμμα: όχι, μην γίνει κανένα έργο, μην γίνει τίποτα, απλώς ΤΣΑΚΙΣΤΕ τα ΙΧ βάζοντας 100% φόρο επί της αξίας τους, ακόμα και στα 1000-άρια (όπως ΙΣΧΥΕ την δεκαετία του 1980 και ΗΤΑΝ πανάκριβα στην Ελλάδα, ΘΥΜΑΣΤΕ οι παλαιότεροι????) να γίνουν ΟΛΑ πανάκριβα = να μην ξαναγοράσει κανείς αυτοκίνητο!

Τελικώς κερδίζει ή το Α ή το Β με την ψήφο του ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ λαού και ξεκινάει να εφαρμόσει το πρόγραμμά του. Πολλοί ψηφοφόροι του Γ "τραβάνε" τότε μία προσφυγή στο ΣτΕ και αυτό με την λογική "κράτος εν κράτει" που προανέφερα, ΤΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΖΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ = ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ.

(και ΕΧΕΙ συμβεί να ακυρώσει το ΣτΕ υπόγεια πάρκινγκ ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΖΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ = ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ)

Πείτε μου είναι δημοκρατία αυτό? Οι ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ να επιβάλλονται στους ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ? Προς τι οι εκλογές τότε για να επιλέγουμε ποιό κόμμα θα μας κυβερνήσει = εφαρμόσει το πρόγραμμά του???? Ε τότε, να καταργήσουμε τις εκλογές και να βάλουμε κυβέρνηση το ΣτΕ να τελειώνουμε!!!!

Ένα ακόμα πρόβλημα στην Ελλάδα είναι το εξής: Tα χρηματικά ποσά που κοστίζουν οι προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας είναι αστεία και ΔΕΝ εξαρτώνται από την έκβαση της προσφυγής. Άρα ο καθένας μας μπορεί να κάνει μία, αφού ακόμα και αν είναι προφανώς αβάσιμη θα πληρώσει 1000 ευρώ καθυστερώντας ένα έργο για χρόνια ολόκληρα. Αντίθετα στην Δυτική Ευρώπη, αν η προσφυγή σου κριθεί ως εντελώς αβάσιμη, πληρώνεις τα μαλλιά της κεφαλής σου γιατί απασχόλησες το Δημόσιο αδικαιολόγητα.

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

To στε να μην μπορεί να μπλοκάρει ένα έργο , απλώς να λέει ότι όταν κάποιος ζημιώνεται να παίρνει αποζημίωση .

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα