Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Κεντρική Οδός: Και οικολογικά προβλήματα...

Η Κεντρική Οδός που θα συνδέει τη Λαμία την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα με την Εγνατία αργά κατασκευάζεται αλλά τα προβλήματα συσσωρεύονται. "Μπορεί η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος, γνωστού και ως Ε-65, να βρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο, ωστόσο συνεχώς ανακύπτουν ενστάσεις και προβλήματα σχετικά με τη χάραξη και τα μέτρα προστασίας της πανίδας και της χλωρίδας. Μάλιστα, μετά από σχετική ερώτηση... των Οικολόγων Πράσινων, το επόμενο διάστημα θα υπάρξει παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως προκύπτει από την απάντηση του απερχόμενου επιτρόπου Περιβάλλοντος Σταύρου Δήμα στον Μιχάλη Τρεμόπουλο.
Αυτό που προκαλεί εύλογη ανησυχία, είναι να κληθεί η Ελλάδα να οδηγηθεί σε αλλαγή χάραξης, με αποτέλεσμα να υπάρξουν ακόμη πιο σημαντικές καθυστερήσεις σε ένα έργο που ήδη φαίνεται πως έχει βγει εκτός χρονοδιαγραμμάτων.Στην ερώτησή του, ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων επισημαίνει τις καταστροφές σε σημαντικές προστατευόμενες εκτάσεις NATURA 2000 στις όχθες του Σπερχειού και την εκτεταμένη απώλεια γαιών υψηλής παραγωγικότητας, ρωτώντας την Επιτροπή αν είναι ενήμερη για τα δεδομένα αυτά και αν έχει γίνει η απαραίτητη διερεύνηση όλων των εναλλακτικών λύσεων.Μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όμως, παρουσιάζει η απάντηση του Σταύρου Δήμα, ο οποίος προσθέτει ένα επιπλέον στοιχείο, έστω κι αν δεν αναφέρεται στην ερώτηση των Οικολόγων Πράσινων.
Αυτό έχει να κάνει με τη χάραξη του δρόμου μέσα από περιοχές που χαρακτηρίζονται ως τόποι αναπαραγωγής και ανάπαυσης της καφέ αρκούδας.Με αυτό το δεδομένο δεν αποκλείεται η Ελλάδα να κληθεί να κατασκευάσει πρόσθετες σήραγγες και κοιλαδογέφυρες στην περιοχή που θα συνδέεται ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας με την Εγνατία Οδό στην οροσειρά της Πίνδου.Και αν συμβεί αυτό, τότε το κόστος θα ανεβεί σε δυσθεώρητα επίπεδα, όπως άλλωστε έγινε και στην περίπτωση του τμήματος Παναγιά – Γρεβενά της Εγνατίας Οδού, με αποτέλεσμα το έργο να καθυστερήσει για περίοδο ετών.«Ο αυτοκινητόδρομος Ε-65 έχει εγκριθεί ως μείζον έργο για συγχρηματοδότηση από τα διαρθρωτικά ταμεία. Ως εκ τούτου, η Επιτροπή προτίθεται να ζητήσει από τις ελληνικές αρχές πληροφορίες σχετικά με την αξιολόγηση επιπτώσεων που πραγματοποιήθηκε για το συγκεκριμένο έργο, συμπεριλαμβανομένης της εξέτασης εναλλακτικών λύσεων και μέτρων άμβλυνσης των συνεπειών του, ώστε να διαπιστώσει κατά πόσο συμμορφώνεται προς τις αντίστοιχες διατάξεις των άρθρων 6 και 12 της ως άνω οδηγίας», αναφέρει χαρακτηριστικά στην απάντησή του ο κ. Δήμας, ενώ από την πλευρά του ο Μιχάλης Τρεμόπουλος σημειώνει: «Η απάντηση του κ.Δήμα έρχεται να δικαιώσει, έστω και με καθυστέρηση, όσους αγωνίζονται να μη θυσιαστεί η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος στο βωμό της ευκολότερης λύσης για ένα ακόμη δρόμο.
Η Οδός που θα αλλάξει την καθημερινότητα των κατοίκων και των επισκεπτών της Δυτικής Θεσσαλίας θα περάσει απο τα 40 κύματα πιθανότατα θα αργήσει να ολοκληρωθεί και θα έχουμε να ασχολούμαστε για τα επόμενα 4 χρόνια.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με επιασαν τα γελια οταν διαβασα την προταση .... για αλλον ενα δρομο.... Εχουμε τοσους πολλους δρομους στην Ελλαδα ......
Ας προστατεψουμε λοιπον τα μερη που ξεκουραζονται οι αρκουδες.
Τι κριμα ομως που απο τα ιδια μερη αυτη τη στιγμη υπαρχουν δρομοι γεματοι στροφες, που καθημερινα γινονται δεκαδες θανητοφορα ατυχηματα, που τα φορτηγα με τις ταχυτητες που αναγκαζονται να εχουν κανουν τοση φασαρια και γεμιζουν τον αερα με καυσαερια...
Ας ειναι καλα οι αρκουδιτσες....

Ανώνυμος είπε...

Καλά ρε παιδιά, έχω μία διαχρονική απορία, στην άλλα κράτη με ραγδαίους ρυθμούς επέκτασης του δικτύου αυτοκινητοδρόμων τους(τρανταχτό παράδειγμα η Ισπανία της οποίας οι αυτοκινητόδρομοι εξαπλώνονται με ΑΣΥΛΛΗΠΤΟΥΣ ρυθμούς το χρόνο) ΚΑΛΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ δεν τυχαίνει να προκύπτουν οικολογικά προβλήματα???? Τι διάτανο, μαγικό ραβδάκι έχουν? και τα επιλύουν όλα αυτά σε χρόνο dt και βλέπεις π.χ. να φτιάχνουν 500 χιλιόμετρα το χρόνο, χωρίς να σκοντάφτουν ΠΟΥΘΕΝΑ σε ΚΑΝΕΝΑ οικολογικό ζήτημα?

Ανώνυμος είπε...

Για τον ιδιο λογο που στην Εγνατια ζηταγαν οι οικολογοι να μπουν φαναρια ή να μειωθουν τα όρια ταχυτητας στα 50 χλμ απο τα σημεια που περναγαν οι αρκουδες. Αν ειναι ποτε δυνατον.

Αντι να φτιαξουν υπογεια περασματα/διαβασεις και να υποχρεωσουν τις αρκουδες, μαντρωνοντας με καγκελα και κιγκλιδωματα τον υπολοιπο κομματι, ωστε να μαθουν να πηγαινουν απο τα περασματα.

Αντ'αυτου οι εξυπνοι της κατασκευαστριας, περιεφραξαν το δρομο με λεπτο συρματοπλεγμα, με χαμηλο βαθος και αραιη πασαλωση, με αποτελεσμα οι αρκουδες είτε να ρίχνουν το συρματοπλεγμα ευκολα και να μπαινουν στο δρομο είτε οι μικρες αρκουδες να σκαβουν και να περνανε κατω απο το συρματοπλεγμα.

Unknown είπε...

Τα προβλήματα οφείλονται στο ότι αυτά έπρεπε να έχουν προβλεφτεί στις μελέτες, κάτι που προφανώς το κάνουν στην Ισπανία. Εδώ το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πώς θα τα "κονομήσουν" οι εταιρείες, που μάλιστα εισπράττουν διόδια πολύ πριν αρχίσουν την κατασκευή...

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς υπάρχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να υπενθυμίσει στο ελλην(αρ)ικό κράτος ότι δεν μπορεί να κάνει ότι γουστάρει όπου γουστάρει.
Στην Πίνδο υπάρχουν αρκούδες (και όχι μόνο,) και πρέπει να προστατευτούν. Τι πιό απλό; Προέχει η βιοποικιλότητα από την ανθρώπινη δραστηριότητα. Σε όποιον δεν αρέσει αυτό, οφείλει να το πει ξεκάθαρα. Γιατί αυτή είναι στην ουσία η διαχωριστική γραμμή. Είμαστε υπερ της αλόγιστης ανάπτυξης ή υπέρ της βιώσιμης ανάπτυξης;

ποδήλατος

τρενομανής είπε...

Για την σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας - Γρεβενών - Κοζάνης - Βέρροιας που είναι εδώ και 80 χρόνια παρατημένη και ημιτελής δεν γράφεται και δεν ακούγεται τίποτα. Για τους αυτοκινητοδρόμους βρέθηκαν και κονδύλια και μελέτες και όλα γίνονται ή θέλουμε να γίνουν γρήγορα. Οι μελέτες οφείλουν να σέβονται και το περιβάλλον, αρκεί να μην καταλήγουν στην υπερβολή. Ο ευρωβουλευτής Τρεμόπουλος με τι μέσο μεταβαίνει από την Αθήνα στο Στρασβούργο και στις Βρυξέλες; Με μάουντεν μπάικ; Οφείλουμε να χαράζουμε πάντοτε τη χρυσή τομή μετάξύ σύγχρονων υποδομών και περιβάλλοντος και είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να το κάνουμε. Εκτός από το περιβάλλον θέλω να πιστεύω ότι οι μελέτες θα σεβαστούν και την ήδη, κατά μεγάλο ποσοστό, έτοιμη υποδομή της υπάρχουσας και ακόμα ημιτελούς σιδηροδρομικής υποδομής και χάραξης Καλαμπάκας - Κοζάνης καλύτερα από την Εγνατία Οδό Α.Ε., που κατεδάφισε σιδηροδρομικούς σταθμούς κοσμήματα, της εποχής του μεσοπολέμου.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά η Ολυμπία Οδός παρότι ήταν η τελευταία από τις συμβάσεις παραχώρησης που ψηφίστηκε από την Βουλή,προχωρεί πιο γρήγορα η κατασκευή της από την Κεντρική Οδό και από την Βόρεια Ιόνια Οδό Αντίρριο-Ιωάννινα.Τώρα όσον αφορά την Κεντρική Οδό καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα ανέκυψε στο κομμάτι από την Καλαμπάκα έως την ένωση με την Εγνατία Οδό που βρίσκεται πάνω στην Πίνδο και που πράγματι βρίσκεται ο βιότοπος της καφέ αρκούδας.
Η λύση που μπορεί κατά την γνώμη μου να βρεθεί χωρίς να αυξηθεί το κόστος υπερβολικά,είναι να γίνουν περισσότερα υπόγεια περάσματα που θα χρησιμοποιούνται από τις αρκούδες,καθώς και περίφραξη του δρόμου που θα είναι από ισχυρό συρματόπλεγμα και θα αποτρέπει τις αρκούδες να εισέρχονται σε αυτόν.
Αν δεν γίνει αυτό και αναζητηθεί άλλη χάραξη είναι πιθανό το κομμάτι αυτό να παραπεμφθεί στις καλένδες αφού πιθανώς το κόστος του θα αυξηθεί πολύ,οπότε σε αυτή την περίπτωση θα είναι προτιμότερο η λύση αυτή προκειμένου να μην ακυρωθεί όλο το έργο,αλλά να γίνει έστω από την Λαμία έως την Καλαμπάκα.
Υ.Γ Το 2007 ο Σουφλιάς έλεγε ότι για την προστασία των ευαίσθητων οικοσυστημάτων της αρκούδας και όχι μόνο,το κόστος του έργου είχε αυξηθεί κατά 120 εκ.Ευρώ ενώ τώρα φαίνεται ότι δεν πρέπει να είχε υπολογιστεί σωστά.

Ανώνυμος είπε...

H Ολυμπια ομως προχωραει και θα τελειωσει γρηγορα γιατι μεγαλο μερος της ηταν ηδη ετοιμο.

Πχ το τμημα Κορινθο-Τριπολη ηταν ετοιμο και το μονο που εγινε ηταν η δημιουργια ΛΕΑ.

Δεν χρειαστηκαν απαλλοτριωσεις, γκρεμισματα κτλ κτλ.

Επισης και σε αλλα κομματια πχ αυτα που ειχε κατασκευασει το κρατος και υποχωρησαν στο κενο (μετα την Τριπολη), υπαρχει η υποδομη και η διανοιξη.

Γενικα η Ολυμπια Οδος ειχε πιο στρωμενο εργο απο ολους τους αλλους δρομους.

Οι πιο δυσκολοι ειναι ο Ε65 και η Ιονια που αποτελουν ολοκαινουρια χαραξη.

Ανώνυμος είπε...

Στην Ολυμπία Οδό δεν περιλαμβάνεται το τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη που ανήκει στην Ανατολική Οδό Πελοποννήσου και μάλλον εκ παραδρομής αναφέρθηκες σε λάθος έργο,αφού η Ολυμπία Οδός είναι ο άξονας που αρχίζει πρίν από τα διόδια της Ελευσίνας και παρακαμπτόντας Κόρινθο,Πάτρα και Πύργο καταλήγει στην Τσακώνα όπου θα ενώνεται με τον άξονα Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα.
Όσον αφορά το έργο αυτό σίγουρα έχει μέχρι τώρα τα λιγότερα προβλήματα σε σχέση με την Κεντρική Οδό και την Ιόνια Οδό από Αντίρριο έως Ιωάννινα κυρίως στο κομμάτι των απαλλοτροιώσεων,αν και από τα 365 χλμ που είναι το μήκος του τα 284 χλμ θα είναι νέα χάραξη και μόνο από Κόρινθο έως Πάτρα θα ανακατασκευαστούν 100 από τα 120 χλμ.

Νώντας Κ είπε...

Είμαστε για γέλια σαν χώρα, διαχρονικά!! Μελέτες της πλάκας, υπερκοστολογήσεις (όχι λόγω αρκούδας κλπ αλλά λόγω εργολάβων που φέρονται σαν πεινασμένοι!!)

Το λογικό θα ήταν να γίνει μια ολοκληρωμένη και σωστή μελέτη για αυτοκινητόδρομο και σιδηρόδρομο μαζί!

Αν δεν δώσουμε βάρος και στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος πέριξ των μεγάλων τεχνικών έργων, τότε θα πέσουν σύννεφο τα πρόστιμα από Ε.Ε. (ήδη έχουν πέσει αρκετά, για χωματερές, θάλασσες κλπ).

Ανώνυμος είπε...

Νώντα αυτό που λες είναι πολύ παράλογο για μια χώρα με την ονομασία Ελλάδα.Αν είναι να τα φτιάχνουν όλα μαζί (αυτοκινητόδρομοι-σιδηρόδρομοι) τότε οι καημένοι εργολάβοι πως θα συντηρήσουν τα χρήματα τους στην Ελβετία (ειρωνικά) αφού με μια μελέτη μπορούν και τρώνε άνετα σα να κάνουν 2-3 μελέτες μαζί.
Κώστας Παπασπύρου

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα