Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Στις 26 Μαρτίου ο νέος ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, αναλυτική παρουσίαση

κείμενο από το ypodomes.com
Ο Μάρτιος μπήκε για τα καλά και η καθημερινότητα στον κατασκευαστικό κόσμο γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη. Έργα που δεν χρηματοδοτούνται, δεν πληρώνονται ή απλά δεν μπορούν να εκτελεστούν από τεχνικές εταιρείες λόγω της ισχυρής οικονομικής κρίσης που σαρώνει την χώρα.

Το τελευταίο διάστημα διακρίνεται μία μεγάλη προσπάθεια από τον πολιτικό κόσμο να αλλάξει η μίζερη κατάσταση που έχει περιέλθει η χώρα. Βρίσκομαστε σε μία κρίσιμη περίοδο που είτε θα φέρει τα θετικά αποτελέσματα και την επιστροφή στην ανάπτυξη ή.... Σε αυτό το διάστημα θα φανεί αν μπορέσει ο κατασκευαστικός κλάδος να «πάρει τα πάνω του» και να αναλάβει την πρωτοβουλία στην προσπάθεια που χρειάζεται να καταβάλλει η χώρα για να τραβήξει την ανηφόρα της ανάπτυξης.

Το ypodomes.com σταθερό στο ραντεβού σας παρουσιάζει την νέα 6μηνιαία έκδοση για τον ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! Στις 26 Μαρτίου 2013 έρχεται ο ανανεωμένος κατάλογος με τα μεγάλα έργα υπό κατασκευή στην Ελλάδα. Η νέα έκδοση του καταλόγου περιλαμβάνει μερικά νέα και ενδιαφέροντα έργα ενώ καταγράφονται οι εξελίξεις στα έργα που βρίσκονται υπό κατασκευή καθώς οι παρατάσεις, οι αναβολές  και το "πάγωμα" των έργων  είναι φυσικά παρόντα.

Μέχρι και τις 25 Μαρτίου το ypodomes.com  θα σας παρουσιάζει σε καθημερινή βάση την κατάσταση σε όλα τα έργα του καταλόγου θεματικά και ανά έργο. Έτσι θα έχετε την ευκαιρία εκτός από την συνοπτική παρουσίαση μέσα από τον 6μηνιαίο κατάλογο να δείτε και την αναλυτική τους εικόνα. Στις 28 Μαρτίου θα παρουσιάστει και ο νέος 6μηνιαίοςΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (Μάρτιος 2013):Αναλυτικά το πρόγραμμα των δημοσιεύσεων  ανά θεματική κατηγορία και έργο είναι το παρακάτω:


4 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΣΕ ΛΙΜΑΝΙΑ: Λιμάνι Αιγίου, Λιμάνι Γυθείου, Λιμάνι Καβάλας

5 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΣΕ ΛΙΜΑΝΙΑ: έργα Β` και Γ` φάσης Ηγουμενίτσας, έργα Γ φάσης Πάτρας

6 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ: Αεροδρόμιο Σκιάθου, Αεροδρόμιο Πάρου, Αεροδρόμιο Σητείας

7 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ: Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης (επέκταση διαδρόμου 10-28 και έργα χερσαίου τμήματος), Αεροδρόμιο Ιωαννίνων

8 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ: Φωτοβολταϊκό Πάρκο Μεγαλόπολης, Φωτοβολταϊκό Πάρκο Κοζάνης, Λιγνιτική Μονάδα 5 Πτολεμαΐδα

9 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (Αθήνα), Μουσείο Μεσσάρας (Κρήτη), Ρέμα Εσχατιάς (Αθήνα), Πολυκεντρικό Μουσείο Βεργίνας   

10 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: Φράγματα: Πείρου-Παραπείρου Αχαΐας, Αποσελέμη Ηρακλείου, Ασωπού Κορινθίας, Ιλαρίωνα Κοζάνης, Γαδουρά Ρόδου

11 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: Ανάπλαση νέας παραλίας Θεσσαλονίκης, Ανάπλαση Δέλτα Φαλήρου (Πάρκο Στ.Νιάρχος)

12 Μαρτίου: ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ: έργα στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης ( Γούρνες-Χερσόνησος, Άγιος Νικόλαος-Καλό Χωριό)

13 Μαρτίου: ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ: Ανισόπεδος Κόμβος Κ16 Θεσσαλονίκης,  Κάθετος Άξονας Εγνατίας Οδού Κομοτηνή-Σύνορα, Δυτικη Περιφερειακή Θεσσαλονίκης,

14 Μαρτίου: ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ:  Κάθετοι Άξονες Εγνατίας Οδού: Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή, Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη

15 Μαρτίου: ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ: Κάθετος Άξονας Εγνατίας Οδού: Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας και Ορμένιο-Αρδάνιο

16 Μαρτίου: ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ: έργα Μαλιακού Κόλπου (παράκαμψη Λαμίας, Στυλίδα-Ράχες), Οδικός Άξονας Άκτιο-Αμβρακία

17 Μαρτίου: ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ:  Θέρμη-Γαλάτιστα, Ποτίδαια-Κασσάνδρα, Καρτέρι-Πάργα, Θίσβη-Κανάβαρι

18 Μαρτίου: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ: Ολυμπία Οδός, Νέα Οδός, Αυτοκινητόδρομος Μορέας

19 Μαρτίου: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ: Ιόνια Οδός, Κεντρική Οδός Ε65, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου

20 Μαρτίου: ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ: επεκτάσεις γραμμής 2 Άγιος Δημήτριος-Ελληνικό, Άγιος Αντώνιος-Ανθούπολη και επεκτάσεις γραμμής 3 Αιγάλεω-Αγία Μαρίνα, Αγία Μαρίνα- Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

21 Μαρτίου: ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: κατασκευή βασική γραμμής Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός-Νέα Ελβετία,  Επέκταση προς Καλαμαριά Πατρίκιος-Μίκρα

22 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΠΑΘΕΠ: Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός, Κιάτο-Ψαθόπυργος

23 Μαρτίου: ΕΡΓΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ (ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΑΘΗΝΑΣ): τμήμα Πειραιάς-3 Γέφυρες- ΣΚΑ, ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ Μαρκόπουλο-Καλύβια-Ανάβυσσος

24 Μαρτίου: ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ Γόριτσα-Αγριά, Καλλονή-Σίγρι, Α/Κ Παραγλάυκιων Αρτηριών με Νέο Λιμάνι Πάτρας

25 Μαρτίου: ΤΡΑΜ ΑΘΗΝΑΣ: επέκταση Νέο Φάληρο-Πειραιάς, Παράκαμψη Κατερίνης, Ε.Ο Δρυόπη-Γαλατάς

26 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα